Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 77 970,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 331,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Альона Андрейчук |
Телефон: | +380676753752 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
6 |
1. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником в складі тендерної пропозиції надано лист "Щодо повноважень посадових осіб" (файл "Лист щодо повноважень посадових осіб.pdf"), згідно якого визначено перелік документів, що надаються учасником для підтвердження права щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, серед яких, зокрема, зазначено "Протокол № 33 загальних зборів учасників від 15.01.2024 року на вчинення Товариством правочину." При цьому, учасником надано Протокол № 33 загальних зборів учасників від 15.01.2023 року (файл "Протокол про правочин.pdf"), щодо надання згоди директору на вчинення Товариством правочину, де невірно вказано дату протоколу, ідентифікатор та очікувану вартість закупівлі. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1 та пп. 2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник має надати протокол загальних зборів на надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину стосовно закупівлі замовника. В разі, якщо такий протокол має відмінну назву від протоколу, що зазначений в листі "Щодо повноважень посадових осіб", який наданий учасником (файл "Лист щодо повноважень посадових осіб.pdf") в складі пропозиції, учасник має надати оновлений лист "Щодо повноважень посадових осіб". 2. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано Опитувальник контрагента - юридичної особи (файл "Опитувальник.pdf"), який не відповідає формі, встановленій Додатком № 5 до тендерної документації процедури закупівлі. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 додатку №2.1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник має надати заповнений та підписаний Опитувальник контрагента - юридичної особи за формою, що передбачена замовником в Додатку №5 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.