Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 686 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 864,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 33 700,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Гончарова |
| Телефон: | +380687861842 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо" |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: На підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю), згідно з Додатком 2 Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі у вигляді наступних документів: 1) описова довідка учасника із зазначенням предмету договору, дати укладання та номеру договору, найменування контрагенту, контактного телефону (не менше одного договору); 2) зазначений в довідці договір з усіма додатками та додатковими угодами або його копія (не менше 1-ого), копія (-ї) акта(-ів) приймання-передачі товару за аналогічним договором/договорами та/або інший документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання аналогічного/(их) за предметом закупівлі договору(-ів); 3) лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань. Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, згідно з Додатком 2 було надано описову довідку, про виконання аналогічних договорів, а саме: Комунальне підприємство «Швидкісний трамвай» № 6280 від 21.09.2020 р.; ЛКП «Львівелектротранс» № 00306 від 01.04.2020 р.; ЛКП «Львівелектротранс» № 00689 від 29.11.2021 р. Крім того до договору Комунальне підприємство «Швидкісний трамвай» № 6280 від 21.09.2020 р. сума договору 90 240, 00 грн., надані документи що підтверджують виконання договору на суму 90 240, 00 грн.; До договору ЛКП «Львівелектротранс» № 00306 від 01.04.2020 р. сума договору 873 000,00 грн., надані документи на суму 167 325,00 грн.; До договору ЛКП «Львівелектротранс» № 00689 від 29.11.2021 р. на суму 291 993,60 грн., надано лист відгук. Для усунення невідповідності необхідно згідно Додатку 2 привести у відповідність не менше одного договору. У строк визначений Особливостями надавши наступні документи: Лист відгук щодо належного виконання наданого договору Комунальне підприємство «Швидкісний трамвай» № 6280 від 21.09.2020 р. сума договору 90 240, 00 грн.; Усі додатки та додаткові угоди або копії актів приймання-передачі товару та/або інший документ, що підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ЛКП «Львівелектротранс» № 00689 від 29.11.2021 р. на суму 291 993,60 грн. у повному обсязі. Усі додатки та додаткові угоди або копії актів приймання-передачі товару та/або інший документ, що підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ЛКП «Львівелектротранс» № 00306 від 01.04.2020 р. сума договору 873 000,00 грн. у повному обсязі, а також лист відгук щодо належного виконання наданого аналогічного договору. Оновлену описову довідку з переліком аналогічних договорів, які приведені у відповідність згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.