Закупівлю оголошено - 20-12-2023, 11:10. Дата останніх змін - 02-04-2024, 09:14

Черевики шкіряні з металевим захисним носком

Закупівля: UA-2023-12-20-005806-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-12-2023, 11:10
по 26-12-2023, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-12-2023, 12:00
по 29-12-2023, 12:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 01-01-2024, 12:09
по 01-01-2024, 12:32

Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-12-2023, 10:00

18830000-6 – Захисне взуття (черевики)

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 449 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 245,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:Марина Володимирівна
Телефон:380952500291
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Черевики шкіряні з металевим захисним носком

3000
пара
Україна , Відповідно до документації ,
по 30-04-2024
18830000-6
Захисне взуття


+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-12-2023, 11:10:55
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-12-2023, 11:10:55
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Дата виставлення рахунку
Опис:
Передплата 50% від загальної вартості Товару на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури впродовж 15 календарних днів з моменту отримання від постачальника рахунку-фактури.
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
15
Подія:
Поставка товару
Опис:
Остаточний розрахунок проводиться впродовж 15 календарних днів з моменту отримання від Постачальника товару та підписання видаткової накладної.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
7 245,00 UAH
Початок аукціону:
01-01-2024, 12:09
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ТОВ "ВАЛТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Біла Церква, 09100, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 2, 09100, Гарус Людмила
Остаточна пропозиція:
1 308 000,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 317 000,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-01-2024, 14:20

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-01-24, 12:35:18
24

Шановний учаснику, «ТОВ «Валтекс»! За результатами конкурсу № UA-2023-12-20-005806-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі UA-2023-12-20-005806-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Черевики шкіряні з металевим захисним носком» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження оновленої конкурсно-цінової пропозиції Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 п. 9 «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону*.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження ціни після закінчення аукціону учасник повинен надати оновлену конкурсно-цінову пропозицію Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; [email protected]

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-01-24, 12:35:18
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-20-005806-a-c1
Номер договору:
10.5303.2024
Дата підписання договору:
14-02-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 14-02-2024 по 31-12-2024
1 569 600,00 UAH
Ціна договору
1 308 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВАЛТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 308 000,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 317 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 314 000,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 374 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядники не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ