Закупівлю оголошено - 14-11-2023, 11:53. Дата останніх змін - 29-11-2023, 00:01

ДК 021:2015 (CPV) 18920000-4 Сумки (господарська сумка-візок)

Закупівля: UA-2023-11-14-006213-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-11-14-003285-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-11-2023, 11:53
по 20-11-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2023, 00:00
по 23-11-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-11-2023, 00:00

Призначення: перевезення продуктів, миючих засобів, засобів особистої гігієни та інших господарських товарів під час надання соціальних послуг догляду вдома, натуральної допомоги соціальними робітниками.

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:75 600,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:400,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Територіальний центр соціального обслуговування Деснянського району міста Києва
ЄДРПОУ:25283364 Досьє YouControl
Контактна особа:Халецька Лілія Миколаївна
Телефон:380445357341
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
02097, Україна, м. Київ,вул. Будищанська, 4
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Господарська сумка-візок

60
штуки
02222 , Україна , м. Київ , вул. Беретті, 18 ,
по 22-12-2023
18920000-4
Сумки


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-11-2023, 11:58:25
Тип документа: Критерії оцінки
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-11-2023, 11:57:46
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-11-2023, 11:57:46
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюється за фактично отриманий належної якості товар в національній валюті України шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата поставленого товару здійснюється після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Оплата поставленого товару проводитиметься з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку, реального надходження грошових коштів (та/або фінансування видатків) бюджету міста Києва на зазначені цілі Замовника
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
20
Мінімальний крок аукціону:
400,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ВІННІЧУК ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Віктор Віннічук
Остаточна пропозиція:
55 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ВІННІЧУК ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
55 800,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ