Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Спецодяг: утеплені куртки, згідно Додатка 3, окремими партіями, до кінця поточного року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 256 828,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 568,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 03351898 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://katp1628.com/ |
| Контактна особа: | Левуцька Світлана Федорівна |
| Телефон: | 0536758545 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 39617 , Україна, Полтавська область,Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75 |
4 |
Протокольне рішення № 803 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ЛІДЕР» від 15 листопада 2023 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Відповідно до пунктів 36, 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ЛІДЕР» (далі – учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Спеціальний робочий одяг» (код 18130000-9 за ДК 021:2015) (Спецодяг: куртка утеплена робоча, куртка утеплена для майстра, куртка утеплена для охоронника, відповідний код 18130000-9), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-11-03-011947-а, виявила невідповідність в інформації та документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановленого в тендерній документації, аналогічний договір № 897 від 09.12.2022 року, сума договору складає 58559,98 грн., з документом, який підтверджує його виконання – видаткова накладна № 178 від 12.12.2022 року на суму 58559,98 грн. Але в цій видатковій накладній не зазначений номер договору, тому неможливо визначити приналежність наданої видаткової накладної саме до цього договору. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку (вих. № 6 від 10.11.2023 року) щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі, в якій помилково вказав назву предмета закупівлі «Виробничий одяг». 3. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав лист (вих. № 17 від 10.11.2023 року) щодо ліцензування виду діяльності, в якому помилково вказав назву предмета закупівлі «Виробничий одяг». ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Додаток 1 до тендерної документації. Кваліфікаційні критерії та перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № п/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Копії виконаних договорів (з додатками), не менше двох договорів. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі є обов’язковим. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання товару, який є аналогічним предмету закупівлі, визначеному в цій тендерній документації. 1.2 Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1., а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук, наданий згідно пп. 1.2. Додатку, повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 2. Розділ 1 тендерної документації Загальні положення п. 4.1. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (Спецодяг: куртка утеплена робоча, куртка утеплена для майстра, куртка утеплена для охоронника, відповідний код 18130000-9). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати: Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічного договору № 897 від 09.12.2022 року, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 2. Надати: довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, із зазначенням коректної назви предмета закупівлі. 3. Надати: Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми із зазначенням коректної назви предмета закупівлі, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності у учасника, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.