Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 48 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 485,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" ЖМР |
ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Степурко Ольга Михайлівна |
Телефон: | +380679902043 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2023-11-01-002904-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. А саме в розділу 3: Інструкція з підготовки тендерної документації, а саме документи, що вимагаються замовником у додатках до тендерної документації: - довідка в довільній формі в якій гарантовано, що учасник усвідомлює інформацію зазначену в даному абзаці. У розділі V. Оцінка тендерної пропозиції: - довідку в довільній формі в якій гарантовано розуміння, що єдиний критерій оцінки в даному тендері є ціна. - При закупівлі товару учасники мають в складі пропозиції надати інформацію про те, що товар запропонований учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (далі – постанова 426). В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищезазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.