Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 680,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 68,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Германенко Олександр Миколайович |
| Телефон: | 380977209464 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
3 |
1. У відповідності до вимог пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозицію повинен надати інформаційну довідку у довільній формі, в якій повинен зазначити наступні відомості: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором. На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції Інформаційну довідку вих. № 7570 від 30.10.2023 р. у довільній формі, в якій не зазначено: електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування, що є невідповідністю у тендерній пропозиції вимогам тендерної документації. 2. У відповідності до вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено вимогу, що Документи тендерної пропозиції Учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, тощо, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (за наявності), адресовані уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель ДЖКГ БМР, містити посилання на закупівлю та підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо. Всупереч вимогам Тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, жодний документ не містить посилання на закупівлю та не адресований уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель ДЖКГ БМР, що є невідповідністю Тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації. Учаснику запропонувати в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - Оновленої інформаційної довідки вих. № 7570 від 30.10.2023 р. у довільній формі, в якій зазначено наступні відомості: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором; - Оновлених довідок/листів в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи оформлених згідно положень пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.