Період оскарження умов закупівлі - по 31-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
ПР-23Т-113-ВО мішки поліпропіленові
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 441 875,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 209,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гузієнко Тетяна Андріївна |
| Телефон: | 380567930750 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ – ТОВ Протон, код ЄДРПОУ 30740705 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами й доповненнями) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2023-10-18-011219-a (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 21786028) Закупівля ДК 021-2015 – 19520000-7 «Пластмасові вироби» (мішки поліпропіленові) Виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. На вимогу п. 6 Додатку 3 надано довідку з відомостями про учасника без зазначенням кода банку в банківських реквізитах. 2. На вимогу розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, підпункт 7 - не надано проєкту договору, ДОДАТОК №7, скріплений підписом керівника /уповноваженої особи, (якщо документ надається у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", підпис керівника/уповноваженої особи не вимагається), що свідчить про ознайомлення з основними умовами договору і водночас про згоду з їх змістом (при цьому заповнювати додаток № 7 не потрібно) Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення надати інформацію щодо закупівлі ДК 021-2015 – 19520000-7 «Пластмасові вироби» (мішки поліпропіленові), а саме: 1. На вимогу п. 6 Додатку 3 надати довідку з відомостями про учасника з зазначенням кода банку в банківських реквізитах. 2. На вимогу розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, підпункт 7 - надати проєкту договору, ДОДАТОК №7, скріплений підписом керівника /уповноваженої особи, (якщо документ надається у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", підпис керівника/уповноваженої особи не вимагається), що свідчить про ознайомлення з основними умовами договору і водночас про згоду з їх змістом (при цьому заповнювати додаток № 7 не потрібно) Уповноважена особа Тетяна ГУЗІЄНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.