Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 46 860,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 234,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут" |
| ЄДРПОУ: | 25556649 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Ключук |
| Телефон: | +380675519505 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79038, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Пасічна, 68 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Сальніков Сергій Олександрович" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 18440000-5 Капелюхи та головні убори (Кашкет) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог п. 5.2.1. Розділу 5 Тендерної документації: Інші умови тендерної документації: 8. Надати довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення такої закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут». 9. Окрім того, у складі тендерної пропозиції надати скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше оголошення даної закупівлі. Учасником таких документів в складі Тендерної пропозиції не надано. На усунення невідповідностей Учаснику необхідно: - Надати довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення такої закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут». - Окрім того, у складі тендерної пропозиції надати скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше оголошення даної закупівлі. *примітка: після усунення невідповідностей учасник обов’язково повторно підписує пропозицію КЕП/УЕП. 2)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.