Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 683 350,50 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 833,51 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Діана Зозуля |
Телефон: | +380472395577 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Рукавиці (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 18420000-9 Аксесуари для одягу), учасника торгів – ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ 2010" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією а саме: 1. Відповідно до підпункту 5.1.1.3. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: « 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.3. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічні договора, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі тендерної пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі тендерної пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).» Учасником надано в складі тендерної пропозиції Довідку Вих №16/10/10 від 16.10.2023 року (файл «3.5 Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf») по змісту якої не вірно зазначено номер аналогічного договору №13S540-3088-23 від 17.04.2023 року який наданий у складі тендерної пропозиції, (файл «3.6 Договір Відгук Вид накл.pdf»)). Також по змісту довідки міститься інформація про аналогічний договір № UA20-2021-01675/0000 від 08.12.2021 року який надано у складі тендерної пропозиції разом з відгуком № 35-07/17 від 06.09.2022 року (файл «3.6 Договір Відгук Вид накл.pdf»)). По змісту відгуку відсутня інформація про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер та дата укладення), найменування предмета закупівлі та інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник має надати: - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічні договора, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі тендерної пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі тендерної пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).» 2. Відповідно до абзацу 3 пункту 4.4. Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації: «3.Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано підписаний та заповнений проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації в "pdf" форматі а також у форматі "doc" (файл «5.2 Проект договору.pdf» та файл «5.2 Проект договору.docx»), проте в додатку 1 до договору в технічних характеристиках товару допущено описку в назві по позиції 1. Рукавички неопренові з латексом, ТМ Profitech арт. US11204. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.