Період оскарження умов закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 47 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 235,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колода Олексій Сергійович |
Телефон: | +380675432851 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Аксесуари для одягу, придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та\або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади, зокрема м. Маріуполя у мережі Центрів підтримки «Я Маріуполь» за кодом ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу, у кількості 500 шт., № UA-2023-09-15-013087-a, Фізична особа підприємець Бузова Ірина Володимирівна, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 п.п. 3.: Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасник надав скановані документи до тендерної пропозиції без підпису та печаті, та не наклав КЕП на кожен документ окремо. Учасник повинен накласти КЕП на кожен документ окремо, або надити документи до тендерної пропозиції з підписом та печаткою. 2). Згідно абз. 13 п. 6.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати:- У зв’язку із відсутністю технічної реалізації в електронній системі закупівель (електронних полях) можливості підтвердити відсутність підстави, учасник повинен шляхом самостійного декларування (надання довідки в довільній формі) підтвердити відсутність підстави. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 п. 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Учасник процедури не надав підтвердження відсутність підстав. 3). Згідно п. 6.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати - Учасник поданням тендерної пропозиції підтверджує, що тендерна пропозиція містить достовірну інформацію щодо відсутності підстав у замовника для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у пункті 47 Особливостей та відповідно до норм ч. 15 ст. 29, ст. 31, ч. 7 ст. 33 Закону та п.44 Особливостей. Учасник закупівлі не надав підтвердження, що тендерна пропозиція містить достовірну інформацію. 4). Згідно п. 8 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати - Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності). Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен надати Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами, або довідку у довільній формі щодо відсутності Статуту. 5). Згідно п. 11 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати - Заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення. Учасник закупівлі надав тендерну пропозицію, яка неспівпадає з формою ДОДАТОК 2 до тендерної документації. Учасник закупівлі повинен надати Заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до Тендерної документації. 6). Згідно п. 15 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати- Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином персональними даними є відомості про фізичну особу, що дають можливість її ідентифікувати, а саме паспортні дані чи РНОКПП в поєднанні із інформацією про ПІБ особи. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.