Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 60,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
| ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колода Олексій Сергійович |
| Телефон: | +380675432851 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Килимки придверні гумові, придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади зокрема міста Маріуполя у мережі центрів підтримки «ЯМаріуполь» за кодом ДК ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби, у кількості 14 шт., № UA-2023-09-09-000263-a, ТОВ "Епіцентр К", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно п. 6.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати: - Учасник поданням тендерної пропозиції підтверджує, що тендерна пропозиція містить достовірну інформацію щодо відсутності підстав у замовника для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у пункті 47 Особливостей та відповідно до норм ч. 15 ст. 29, ст. 31, ч. 7 ст. 33 Закону та п.44 Особливостей. Учасник надав підтвердження до пункту 47 Особливостей, але Учасник закупівлі не надав підтвердження до норм ч. 15 ст. 29, ст. 31, ч. 7 ст. 33 Закону та п.44 Особливостей, що тендерна пропозиція містить достовірну інформацію. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.