Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-08-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 84 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 420,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Зайдуліна Юлія Олександрівна |
| Телефон: | 380931049649 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 64660, Україна, Харківська область,смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції від ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» виявлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання, як того вимагалося згідно п.3 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника Додатку 3 до тендерної документації; - Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується фізичними особами, суб’єктами підприємницької діяльності – фізичними особами, службовими / посадовими особами учасника, що уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника, як того вимагалося згідно п.5 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника Додатку 3 до тендерної документації; - довідка з відомостями про учасника, яка надається за формою відповідно до п.6 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника Додатку 3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції було надано Тендерну пропозицію вих.№ 09/08/01 від «09» серпня 2023 р., яка оформлена невідповідно до Додатку 5 до тендерної документації, як того вимагалося згідно п.10 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі має право виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Учасник повинен надати: – Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен отримати даний витяг у порядку, передбаченому частиною першою розділу ІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, а саме: - шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг, нотаріуса або - в електронному вигляді через портал електронних сервісів Міністерства юстиції України. - Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується фізичними особами, суб’єктами підприємницької діяльності – фізичними особами, службовими / посадовими особами учасника, що уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника. – Довідку з відомостями про учасника, яка надається за формою відповідно до п.6 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника Додатку 3 до тендерної документації. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. – Цінову пропозицію (згідно Додатку 5) до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.