Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 450,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05473594 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шульга Валентина Миколаївна |
| Телефон: | +380456753894 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08402, Україна, Київська область,місто Переяслав, вулиця Солонці, будинок 1 |
2 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 25 липня 2023 р. №75 м. Переяслав ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником - Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА», код ЄДРПОУ 32271102 (далі – Учасник), у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, процедури закупівлі - Придбання та монтаж покриття для дитячого майданчику (Код ДК 021:2015:19510000-4 - Гумові вироби), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-17-003934-a. 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовником виявлені наступні невідповідності: 1. В п.2. Додатку 1 до тендерної документації «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником встановлена вимога, що для підтвердження якості запропонованого Товару Учасник у складі тендерної пропозиції надає діючі (чинні) на момент розкриття пропозиції Учасника оригінали або належним чином завірені копії визначених документів, зокрема: Технічні умови. Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Технічні умови ТУ У 22.1-41476644-001:2021 Покриття на основі гумової крихти», але зазначений документ подано не у повному обсязі, а лише його перші сторінки. 2. В п.2. Додатку 1 до тендерної документації «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником встановлена вимога, що якщо Учасник не є виробником Товару (дистриб’ютор, дилер, представник, інше), то Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або завірену належним чином копію документу, який регулює взаємовідносини виробника та Учасника, а саме: договір з виробником товару або сертифікат (лист) дилера, діючі на строк поставки Товару. Учасником у складі тендерної пропозиції надано завірену копію Договору купівлі-продажу №065-23 від 19.07.2023 р., укладеного між Учасником та виробником Товару ТОВ «ВК «УКРПЛИТ» на продаж покриття на основі гумової крихти – плитки гумової, якість якої, відповідно до п.4.1. цього Договору, повинна відповідати ТУ У 22.1-2867119370-001:2012. Але це зовсім інші Технічні умови, що відрізняються від Технічних умов, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження якості запропонованого Товару по даній закупівлі. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції подано документ «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений не за формою, встановленою Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації. 4. Відповідно до п.п.2 пункту 5. «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: довідку учасника в довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, механізмів, обладнання, устаткування, тощо, що будуть використовуватися учасником при виконанні ним зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору, із зазначенням їх назви, кількості та приналежності учаснику на праві власності, оренди, лізингу, тощо. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник в своїй тендерній пропозиції надає документ (оригінал або завірену належним чином копію), що підтверджує право власності (обліку) та/або користування такого обладнання. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вих.№72/18 від 19.07.2023 р., але Учасником не надано документи (оригінали або належним чином завірені копії), що підтверджують право власності (обліку) та/або користування обладнанням, зазначеним в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, окрім оригіналу Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, наданого на підтвердження права власності Учасника на виробничі та складські приміщення за адресою: 07343, Київська обл., Броварський р-н, с. Шевченкове, вул. Київська (Леніна), 4. Під час розгляду другого питання порядку денного: Забезпечити розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у порядку та в строки, що визначені п.43 Особливостей. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником - Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА», код ЄДРПОУ 32271102 у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, процедури закупівлі - Придбання та монтаж покриття для дитячого майданчику (Код ДК 021:2015:19510000-4 - Гумові вироби), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-17-003934-a. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку та в строки, що визначені п.43 Особливостей. Уповноважена особа Шульга В.М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.