| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 187 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 870,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02003474 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Пляка |
| Телефон: | +380675716749 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61064, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
6 |
Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 58299e4bb43f4a25ab917ebdd51cee19
Керуючись п 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених розбіжностей: Учасником надана ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій у п.2 не зазначено строк дії тендерної пропозиції відповідно до п.4 р.3 тендерної пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 до тендерної документації, п.1 р.3 тендерної документації . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.