Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 11 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 55 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 111 000,00 UAH |
Замовник: | Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) |
ЄДРПОУ: | 14321955 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Курбетьєв Валерій Олександрович |
Телефон: | 380445276735 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02121, Україна, Київська область,Київ, м. Київ, вул. Світла, 6 |
7 |
___21.08.2023 року _____ ТОВ «АнВа» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «АнВа» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18930000-7 Мішки та пакети (рюкзак бойовий індивідуальний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-05-013615-a 21 серпня 2023 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АнВа» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (Військова частина 1498). Місцезнаходження: Україна, 02121, місто Київ, вулиця Світла, будинок 6. ЄДРПОУ: 14321955. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 111 000,00 грн. (сто одинадцять тисяч грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АнВа» міститься: - ГАРАНТІЯ № 2396-23 від 12.06.2023 року, ознайомившись із якою було встановлено, що така гарантія не відповідає умовам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. Відповідно до пп.5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках), спеціальності або кваліфікації. Згідно з пп.5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, На кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. На виконання вищевикладених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АнВа» містяться: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі, вих.№ 45/06 від 12.06.2023 року (далі – Довідка про працівників). Ознайомившись зі змістом Довідки про працівників, з урахуванням вимог пп.5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, було встановлено наступне: Відповідно до пункту «3» Довідки про працівників, ТОВ «АнВа» вказано інформацію про працівника – Стеблін Надія Леонідівна, яка працює на посаді «прасувальниця». На підтвердження надано Наказ №55 від 04.08.2017 року, щодо переведення Стеблін Надії Леонідівни з посади швачки на посаду прасувальника. Таким чином, ТОВ «АнВа» надано наказ про переведення, однак це суперечить вимогам пп.5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту «11» Довідки про працівників, ТОВ «АнВа» вказано інформацію про працівника – Орленка Олександра Васильовича, який працює на посаді «закрійник-різальник». На підтвердження надано Наказ №44 від 31.07.2020 року, щодо переведення Орленка Олександра Васильовича з посади помічника-закрійника на посаду закрійника-різальника. Таким чином, надано наказ про переведення, однак це суперечить вимогам пп.5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту «13» Довідки про працівників, ТОВ «АнВа» вказано інформацію про працівника – Каплуненко Лілію Вікторівну, яка працює на посаді «інженер-конструктор відділу САПР». На підтвердження надано Наказ №1 від 04.01.2021 року щодо змін в трудових книжках: Каплуненко Лілії Вікторівни – посада оператор розкрійного устаткування змінено на інженер-конструктор відділу сапр. Таким чином надано наказ про зміну в трудових книжках, одна це суперечить вимогам пп.5.2.2. Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту «14» Довідки про працівників, ТОВ «АнВа» вказано інформацію про працівника – Сороку Антоніну Петрівну, яка працює на посаді «комірник». На підтвердження надано Наказ №21 від 23.03.2022 року, щодо переведення Сороки Антоніни Петрівни з посади завідуючої складом на посаду комірника. Таким чином, надано наказ про переведення, однак це суперечить вимогам пп.5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту «15» Довідки про працівників, ТОВ «АнВа» вказано інформацію про працівника – Зубка Станіслава Миколайовича, який працює на посаді «завідуючий складом». На підтвердження надано Наказ №21 від 23.03.2022 року, щодо переведення Зубка Станіслава Миколайовича з посади охоронника на посаду завідуючого складом. Таким чином, надано наказ про переведення, однак це суперечить вимогам пп.5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту «17» Довідки про працівників, ТОВ «АнВа» вказано інформацію про працівника – Білостоцьку Олену Миколаївну, яка працює на посаді «пакувальник». На підтвердження надано Наказ №29 від 05.05.2018 року, щодо прийняття на роботу пакувальником готової продукції. Таким чином, надано наказ про прийняття на посаду «пакувальник готової продукції» тоді як у Довідці про працівників вказано інформацію про посаду даного працівника як «пакувальник», що свідчить про наявність невідповідностей. Відповідно до пункту «24» Довідки про працівників, ТОВ «АнВа» вказано інформацію про працівника – Собка Сергія Вікторовича, який працює на посаді «головний механік». На підтвердження надано Наказ №32 від 04.06.2020 року, щодо переведення Собка Сергія Вікторовича з посади механіка-налагоджувальника на посаду головного механіка. Таким чином, надано наказ про переведення, однак це суперечить вимогам пп.5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Відповідно до пп.5.3.1. пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники плвинні надати: Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2018-2023 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АнВа» міститься: - Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, вих. №46/06 від 12.06.2023 року. Ознайомившись зі змістом Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, вих. №46/06 від 12.06.2023 року, з урахуванням вимог пп.5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, було встановлено, що Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, вих. №46/06 від 12.06.2023 року не містить інформації про по батькові контактної особи контрагента, що суперечить вимогам пп.5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - банківську гарантію, відповідно до вимог, які встановлено пунктом 2 Розділу ІІІ до тендерної документації; - Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках), спеціальності або кваліфікації. - На кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. - Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2018-2023 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. Уповноважена особа Валерій КУРБЕТЬЄВ
___15.08.2023 року _____ ТОВ «ФОРМТЕКС» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМТЕКС» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18930000-7 Мішки та пакети (рюкзак бойовий індивідуальний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-05-013615-a 15 серпня 2023 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМТЕКС» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Копія статуту або іншого установчого документа в останній редакції (надається виключно Постачальниками, які за правовим статусом є юридичними особами). У випадку, якщо Постачальник діє на підставі модельного статуту, необхідно надати документ Постачальника, де зафіксовано рішення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМТЕКС» міститься: - Статут Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРМТЕКС» (код ЄДРПОУ 40421154) (нова редакція), затверджений Рішення Учасника №27/3 від 27.03.2020 року, який не містить відмітки державного реєстратора. За таких умов, ТОВ «ФОРМТЕКС» у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. Всупереч вимог пп.6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМТЕКС» відсутній Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту. 2. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (Військова частина 1498). Місцезнаходження: Україна, 02121, місто Київ, вулиця Світла, будинок 6. ЄДРПОУ: 14321955. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 111 000,00 грн. (сто одинадцять тисяч грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМТЕКС» міститься: - ГАРАНТІЯ № BG/UА/03-2-03288 від 12.06.2023 року, ознайомившись із якою було встановлено, що така гарантія не відповідає умовам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Відповідно до пп.3.3. пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації, Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників, про що у складі тендерної пропозиції надається письмова згода. Всупереч вищевикладеним вимогам, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМТЕКС» відсутня письмова згода про те, що Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 4. Відповідно до абз.4 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі перебуває/не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Всупереч вищевикладеним вимогам, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМТЕКС» відсутня довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі перебуває/не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 5. Відповідно до абзацу другого пункту 2 Розділу V тендерної документації, Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Всупереч вищевикладених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМТЕКС» відсутні письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу; - банківську гарантію, відповідно до вимог, які встановлено пунктом 2 Розділу ІІІ до тендерної документації; - письмову згоду про те, що Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників; - довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі перебуває/не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей; - письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Уповноважена особа Валерій КУРБЕТЬЄВ
___19.07.2023 року _____ ТОВ «ДЕНАВІ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАВІ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18930000-7 Мішки та пакети (рюкзак бойовий індивідуальний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-05-013615-a 19 липня 2023 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАВІ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (Військова частина 1498). Місцезнаходження: Україна, 02121, місто Київ, вулиця Світла, будинок 6. ЄДРПОУ: 14321955. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 111 000,00 грн. (сто одинадцять тисяч грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАВІ» містяться ГАРАНТІЯ № BG/UА/03-2-03311 № 4156/03-2 від 12.06.2023 року, проте, ознайомившись зі змістом ГАРАНТІЇ № BG/UА/03-2-03311 № 4156/03-2 від 12.06.2023 року, встановлено, що всупереч вимогам тендерної документації, ГАРАНТІЯ № BG/UА/03-2-03311 № 4156/03-2 від 12.06.2023 року не відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - банківську гарантію, відповідно до вимог, які встановлено пунктом 2 Розділу ІІІ до тендерної документації. Уповноважена особа Валерій КУРБЕТЬЄВ
21.06.2023 року _____ ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18930000-7 Мішки та пакети (рюкзак бойовий індивідуальний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-05-013615-a 21 червня 2023 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Копія статуту або іншого установчого документа в останній редакції (надається виключно Постачальниками, які за правовим статусом є юридичними особами). У випадку, якщо Постачальник діє на підставі модельного статуту, необхідно надати документ Постачальника, де зафіксовано рішення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. На виконання цього, ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» було надано у складі тендерної пропозиції документ «Статут ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021», затверджений рішенням №1 засновника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» від 31.05.2021 року (далі – Статут ТОВ ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021») та документ «Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу»», дата формування опису 05.11.2021 (далі – Опис ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021»). Уповноваженою особою під час перевірки коду доступу, який міститься у документі Опис ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» було встановлено, що за кодом доступу 150609850025 відсутня можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу, який було надано ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» у складі тендерної пропозиції. 2.Відповідно до підпункту 7 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Уповноваженою особою було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» не містить довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. 3.Відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації, Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників, про що у складі тендерної пропозиції надається письмова згода. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» не містить такої письмової згоди. 4.Відповідно до підпункту 5.1.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, На підтвердження наявності транспортних засобів, інформація про які зазначається у довідці згідно підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або машини (у разі використання для виконання робіт власного автотранспорту або машини); або - договір оренди*/суборенди* транспортного засобу або машини та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або машини (у разі використання для виконання робіт орендованого автотранспорту або машини); або - договір лізингу транспортного засобу або машини та свідоцтво про реєстрацію взятого у лізинг транспортного засобу або машини (у разі використання для виконання робіт, які є предметом закупівлі транспортний засіб або машини, який перебуває у лізингу); або - договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб або машина та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг). * - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією. На виконання цього, ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» було надано документ «Договір оренди транспортного засобу» від 30.03.2023 року. Проте, відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України: «Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню». Разом з тим, у наданому ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» документі «Договір оренди транспортного засобу» від 30.03.2023 року відсутнє нотаріальне посвідчення, таким чином, ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» не підтвердило наявність транспортного засобу, зазначеного у документі «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Вих. № 34 від «10» червня 2023 року на виконання вимоги, відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 5. Відповідно до підпункту 5.2.1 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках), спеціальності або кваліфікації. На виконання цього, ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» було надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» их. № 35/23 від «10» червня 2023 року. Проте, Уповноваженою особою було встановлено, що наданий документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» их. № 35/23 від «10» червня 2023 року не містить інформації про посади та спеціальності або кваліфікації. 6. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Разом з цим, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі перебуває/не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Проте, Уповноваженою особою було встановлено, тендерна пропозиція ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» не містить довідки, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі перебуває/не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 7. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» не містить лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. 8. Відповідно до пункту 2 Розділу V тендерної документації, Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Уповноваженою особою було встановлено, тендерна пропозиція ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» не містить письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу; - довідка, складена в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину; - кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників, про що у складі тендерної пропозиції надається письмова згода; - на підтвердження наявності транспортних засобів, інформація про які зазначається у довідці згідно підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або машини (у разі використання для виконання робіт власного автотранспорту або машини); або - договір оренди*/суборенди* транспортного засобу або машини та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або машини (у разі використання для виконання робіт орендованого автотранспорту або машини); або - договір лізингу транспортного засобу або машини та свідоцтво про реєстрацію взятого у лізинг транспортного засобу або машини (у разі використання для виконання робіт, які є предметом закупівлі транспортний засіб або машини, який перебуває у лізингу); або - договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб або машина та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг). * - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією; - довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках), спеціальності або кваліфікації; - довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі перебуває/не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей; - лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника; - письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Уповноважена особа Валерій КУРБЕТЬЄВ
___16.06.2023 року _____ ТОВ «ДЕНАВІ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАВІ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18930000-7 Мішки та пакети (рюкзак бойовий індивідуальний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-05-013615-a 16 червня 2023 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАВІ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Копія статуту або іншого установчого документа в останній редакції (надається виключно Постачальниками, які за правовим статусом є юридичними особами). У випадку, якщо Постачальник діє на підставі модельного статуту, необхідно надати документ Постачальника, де зафіксовано рішення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. На виконання цього, ТОВ «ДЕНАВІ» було надано у складі тендерної пропозиції документ «Статут ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНАВІ» (нова редакція)», затверджений загальними зборами учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНАВІ» Протокол №3 від 16 вересня 2022 року (далі – Статут ТОВ «ДЕНАВІ») та документ «Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу»», дата формування опису 08.10.2021 (далі – Опис ТОВ «ДЕНАВІ»). Уповноваженою особою під час перевірки коду доступу, який міститься у документі Опис ТОВ «ДЕНАВІ» було встановлено, що за кодом доступу 239133910441 відсутня можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу, який було надано ТОВ «ДЕНАВІ» у складі тендерної пропозиції. 2.Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (Військова частина 1498). Місцезнаходження: Україна, 02121, місто Київ, вулиця Світла, будинок 6. ЄДРПОУ: 14321955. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 111 000,00 грн. (сто одинадцять тисяч грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАВІ» містяться ГАРАНТІЯ № BG/UА/03-2-03311 № 4156/03-2 від 12.06.2023 року, проте, ознайомившись зі змістом ГАРАНТІЇ № BG/UА/03-2-03311 № 4156/03-2 від 12.06.2023 року, встановлено, що всупереч вимогам тендерної документації, ГАРАНТІЯ № BG/UА/03-2-03311 № 4156/03-2 від 12.06.2023 року не відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ. 3.Відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 5.1.1. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). Разом з тим, відповідно до підпункту 5.1.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) інформація про яке (які) зазначається у довідці згідно підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції: - документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО - договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди)** - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією. На виконання цього, ТОВ «ДЕНАВІ» було надано документ «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій» вих.№118 від 12.06.2023 року з інформацією про «Приміщення 262 кв.м., орендоване (договір від 28.04.2022)». На підтвердження наявності цього «Приміщення 262 кв.м., орендоване (договір від 28.04.2022)», яке було зазначено у документі «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально технічної бази т а технологій» вих.№118 від 12.06.2023 року, ТОВ «ДЕНАВІ» було надано документ «ДОГОВІР ОРЕНДИ ПРИМІЩЕННЯ» №01/05-2022 від 28 квітня 2022 року. Проте, під час перевірки такого документу «ДОГОВІР ОРЕНДИ ПРИМІЩЕННЯ» №01/05-2022 від 28 квітня 2022 року, уповноваженою особою було встановлено, що такий документ замальовану інформацію про орендодавця з якою ТОВ «ДЕНАВІ» уклав цей договір. Відповідно до цього, у Замовника відсутня можливість перевірити дійсність такого документу ДОГОВІР ОРЕНДИ ПРИМІЩЕННЯ» №01/05-2022 від 28 квітня 2022 року. Також, відповідно до пункту 40 Особливостей, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Отже, ТОВ «ДЕНАВІ» не було підтверджено наявності в нього такого «Приміщення 262 кв.м., орендоване (договір від 28.04.2022)», яке було зазначено у документі «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій» вих.№118 від 12.06.2023 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу; - банківську гарантію, відповідно до вимог, які встановлено пунктом 2 Розділу ІІІ до тендерної документації; - на підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) інформація про яке (які) зазначається у довідці згідно підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції: - документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО - договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди)** - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією. Уповноважена особа Валерій КУРБЕТЬЄВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.