Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 11 078 755,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 110 787,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 100 000,00 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Зозуля |
| Телефон: | +380472395577 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Виробничий одяг (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 18110000-3- Формений одяг), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією а саме: 1. Згідно пунктів 1.8.-1.10. Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено: «1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрація місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду суб’єкта персональних даних чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції на ім’я Канашевич Андрій В’ячеславович. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник має надати: - Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції 2. Згідно підпунктів 1.4.2.1. пункту 1.4.2. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: « 1.4.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1.4.2.1. Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Цінову пропозицію у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник має надати: - Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) 3. Згідно пункту 2.1-2.4 та пункту 2.12 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «2.1. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. 2.2. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 цього Розділу тендерної документації. 2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. 2.4. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії; 2.4.2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); 2.4.3. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; 2.4.4. документом, завіреним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 2.12. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного та безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги замовника (Бенефіціара) про сплату суми гарантії та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно пункту 3.2. Розділу ІІІ цієї тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, ніж ті що передбачені Наказом. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію (файл «G11086.23.pdf» у складі архіву «Банк.rar») по змісту якої в пункті 3 міститься інформації щодо зобов'язання сплатити бенефіціару повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара) протягом 5 банківських днів з дня отримання вимоги замовника/бенефіціара про сплату суми гарантії , що не відповідає вимогі Замовника зазначеній в тендерній документації. Учасником також не надано у складі тендерної пропозиції: - Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії. - Договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції - банківську гарантію у вигляді: електронного документу.Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 Розділу 3 тендерної документації Форма та зміст банківської гарнатії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): -Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії; - Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції.. 4. Відповідно до абзацу 3 підпункту 5.1.1.1. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо)); Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір (найму) оренди транспортних засобів № 570 від 20.07.2022 року (файл «Договір оренди автомобілів 2022.pdf») по змісту якого в п. 12.2. зазначено, що «усі додатки до даного договору, здійснені у письмовому вигляді та підписані обома Сторонами, є невід’ємними частинами Договору», згідно п. 3.1. цього Договору зазначено, що «транспортні засоби передаються в найм (оренду) за приймально-здавальним актом», який виходячи зі змісту Договору є невід’ємним додатком та не надано у складі тендерної пропозиції Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник має надати документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо)) 5. Відповідно до пункту 1.3.-1.4. Розділу І. «Загальні положення» та підпункту 5.1.1.3. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «1.3. Аналогічний договір – договір, який укладений на поставку аналогічного товару(у аналогічному договорі повинна бути наявна мінімум одна номенклатурна позиція предмету закупівлі з переліку Додатку 2 до цієї тендерної документації). 1.4. Аналогічний товар – товар, який не будучи ідентичним, має подібні характеристики, складається зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні й ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. « 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.3. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. аналогічні договора, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). первинні документи, що підтверджують факт поставки товар згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно)» Учасником надано в складі тендерної пропозиції Довідку Вих №10 від 09.06.2023 року (файл «Довідка щодо аналогічних договорів.pdf») по змісту якої міститься інформація про аналогічний Договір №1 від 11.08.2022 р. Назва предмета договору (закупівлі) зазначена у довідці не відповідає назві предмета договору (закупівлі) зазначеній в аналогічному договорі №1 від 11.08.2022 р, що наданий у складі тендерної пропозиції (файл Аналогічний договір 1.pdf). Позитивний відгук наданий у складі тендерної пропозиції до Договору №1 від 11.08.2022 р виданий раніше дати оголошення закупівлі. Також по змісту довідки Вих №10 від 09.06.2023 року міститься інформація про Договір № 188-ПМ від 17.08.2021 року (файл Аналогічний договір 2.pdf ), предметом закупівлі якого є ДК 021:2015 – 18110000-3- Формений одяг (Футболка бавовняна), що в розумінні тендерної документації не є аналогічним товаром та не розглядається як аналогічний договір. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник має надати: - довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. аналогічні договора, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). первинні документи, що підтверджують факт поставки товар згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно)» 6. Відповідно до пункту 6.4. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «6.4. Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1) найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2) найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3) інформація про підприємство-виробника, країну походження товару та рік виготовлення товару;* 4) номер та/або назва документа (документів), наданого у складі тендерної пропозиції який (які) підтверджують характеристики запропонованого товару згідно додатку 2 до тендерної документації; 5) висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. * зазначається найменування, місце знаходження, код ЄДРПОУ (у разі якщо виробник є ризидентом) підприємства-виробника» Учасником у складі тендерної пропозиції надано таблицю відповідності № 23 від 09.06.2023 р. (файл Таблиця відповідності.pdf) по змісту якої в позиціях 3 та 4 допущено невідповідність у номері декларації про відповідність, що надана у складі тендерної пропозиції №UA.131.D.1023-22 від 29.08.2022 р.(файл Сертифікат та Декларація (1).pdf) Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник має надати таблицю відповідності, з виправленими невідповідностями у номері декларації про відповідність по позицях 3 та 4. 7. Відповідно до абзацу 3 пункту 4.4. Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано заповнений проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник має надати заповнений проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.