Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-06-2023, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 186 937,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 934,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Добриніна Олена Володимирівна |
| Телефон: | 0487272760 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
5 |
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1) У наданій учасником довідці «Дані про товар» у колонці 7 зазначено Висновок державної санітарно-епідеміолоічної експертизи №602-123-20-1/4466 від 05.03.2019р., але згідно з вимог тендерної документації вимагалось надати наступні документи, а саме: - декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або - зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування); або - сертифікату експертизи типового зразка або експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95). 2) У наданій учасником таблиці 2 «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик»: - у колонці «Пропозиція учасника»: - некоректно зазначено інформацію про тканину, яка не співпадає з зазначеною у наданому сертифікаті якості; - зазначено інформацію про гарантійний термін експлуатації, гарантійний строк зберігання, умови зберігання, умови транспортування та строк корисного використання, яка не співпадає з зазначеною у наданому сертифікаті якості та у довідці «Дані про товар»; 3) Учасником не надано жодного документу на підтвердження відповідності продукції. 4) У наданому учасником гарантійному листі від 20.06.2023р. № 2006/2023-08 некоректно назначена інформація. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - інструкція щодо заповнення таблиці 1 тендерної документації; - таблиця 2 Додатку № 1 до тендерної документації; - Р3.п.1.1. п.1 додатку №1 до тендерної документації; - п.2.1. п.2 додатку 4 до тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - виправлену довідку «Дані про товар» з зазначенням документу на підтвердження відповідності продукції згідно до вимог Р3.п.1.1. п.1 додатку №1 тендерної документації. - виправлену порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик з зазначенням: - тканини, з якої буде виготовлена футболка; - терміну експлуатації, гарантійного строку зберігання, умов зберігання, умов транспортування та строк корисного використання як зазначено у сертифікаті якості та у довідці «Дані про товар; - надати документ на підтвердження відповідності продукції згідно до вимог Р3.п.1.1. п.1 додатку №1 тендерної документації; - надати виправлений гарантійний лист відповідно до вимог п.2.1. п.2 додатку 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.