Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
Згідно тендерної документації
ID закупівлі: 31d4d59f2be14dd8be41abbdd08321f5
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 297 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 485,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКИЙ ВІДДІЛ УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40109126 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Соколова |
| Телефон: | +380675636499 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м.Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд.60, прим.3 |
2 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Криворізького міського відділу Управління поліції охорони в Дніпропетровській області 07.06.2023р. № 113 м. Кривий Ріг Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції після їх розкриття. 2. Про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та його оприлюднення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 26.05.2023 №105 оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) за предметом закупівлі футболки та сорочки, (класифікація за ДК 021:2015: 18330000-1 «Футболки та сорочки», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-P-2023-05-26-002580-b) (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП ВКФ «Весна-Ділогія» (код в ЄДРПОУ 23937436) виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося Додатком 3 до тендерної документації: 1. п.13 встановлена вимога надати інформацію в довільній формі (довідка або лист) про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за період 2019-2021р.р.) із обов’язковим зазначенням предмету договору, номера та дати укладання, назви, місцезнаходження контрагента, прізвища, імені, по батькові та номерів телефону контактних осіб замовника та п. 14 копію аналогічного договору ( інформація про який надається в попередньому пункті) оригінал (оригінали) чи засвідчена (засвідчені) копія (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання цього договору у повному обсязі або оригінал листа-відгуку від контрагента за даним договором про належне виконання учасником цього аналогічного за предметом договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номера та дати його кладення. Учасник, ПП ВКФ «Весна-Ділогія» (код в ЄДРПОУ 23937436), у складі пропозиції надав файл «7_Довідка про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору. docx.pdf» та «Договір №81-Гд від 24 травня 2022 року (18330000-1.)PDF» в якому інформація та документи викладені за 2022 рік. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 4 Особливостей замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, зазначених у цьому протоколі, що подані учасником процедури закупівлі ПП ВКФ «Весна-Ділогія» (код в ЄДРПОУ 23937436)під час проведення відкритих торгів з урахуванням особливостей за предметом закупівлі футболки та сорочки, (класифікація за ДК 021:2015: 18330000-1 «Футболки та сорочки», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-P-2023-05-26-002580-b), а саме: надати інформацію в довільній формі (довідка або лист) про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за період 2019-2021р.р.) із обов’язковим зазначенням предмету договору, номера та дати укладання, назви, місцезнаходження контрагента, прізвища, імені, по батькові та номерів телефону контактних осіб замовника та копію аналогічного договору (інформація про який надається в попередньому пункті) оригінал (оригінали) чи засвідчена (засвідчені) копія (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання цього договору у повному обсязі або оригінал листа-відгуку від контрагента за даним договором про належне виконання учасником цього аналогічного за предметом договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номера та дати його укладення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.