Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 60e51b9d22a74ddfbfd4545431c03bdd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 289 986,67 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 449,93 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
Контактна особа: | Олена Соловар |
Телефон: | +380443634333 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
0 |
Відповідно до пункту 43 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРИНТСТАР» (код ЄДРПОУ 42745832), далі – Учасник, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме, Учасником надано сертифікат відповідності стандартам SCS Global Services не містить автентичного перекладу на українську мову, що є порушенням підпункту 7.1 пункту 7 розділу I “Загальні положення” Тендерної документації. Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов Тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель автентичного перекладу на українську мову сертифікату відповідності стандартам SCS Global Services.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.