Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 313667b0b3bc43249febd0f5c0370d87
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 382 195,33 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 910,97 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва |
ЄДРПОУ: | 31806946 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вільхова Яна Леонідівна |
Телефон: | 380442490990, 380981690762 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16 |
7 |
Відповідно до п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до вимог п.3.2 Розділу 3 до ТД Замовником вимагалося надання «інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3; має містити підпис та печатку (у разі використання) учасника, що підтверджує згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі;». В складі пропозиції Учасника відсутній вище зазначений документ. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідної довідки. 2. Відповідно до вимог п.3.2 Розділу 3 до ТД Замовником вимагалося надання «сканованої копії листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору;». В складі пропозиції Учасника відсутній вище зазначений документ. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідної довідки. 3. Відповідно до вимог п.2.2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надання «Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).» Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження листа. 4. Відповідно до вимог п.2.2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надання «відповідно до ч.2. ст.44 ЗУ №2275-VIII від 06.02.2018 та ст.98 ЦКУ, якщо учасник – юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.». Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідної інформації. 5. Відповідно до вимог п.1.1 Розділу 2 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надання « Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності адміністративних приміщень (офісу та ін.), власних або орендованих, із зазначенням їх місцезнаходженням та терміну використання, а також автотранспорту для доставки товару. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.1., Учасник повинен надати скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщеня (договір оренди, тощо) та автотранспорт.» В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказана довідка. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідної довідки. 6. Відповідно до вимог п.3 Розділу 3 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надання: « Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням (Додаток №3).» В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказаний лист. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідного листа 7. Відповідно до вимог п.4 Розділу 3 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надання: « Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованим рішенням Ради національної безпеки і оборони України, яке вводиться в дію указом Президента України.» В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказаний лист. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідного листа 8. Відповідно до вимог п.5 Додатку 3 до ТД Замовником вимагалося надання: « Якщо Товар виявиться неякісним, Продавець зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний Товар на товар належної якості. (надати гарантійний лист у довільній формі)..» В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказаний лист. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідного листа
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.