Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
ID закупівлі: 06010491cacf49928512ef8a3aab4c10
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 608 362,50 UAH(без ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000,00 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Зозуля |
| Телефон: | +380472395577 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Взуття різне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАЛІЯ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно пунктів 1.8.-1.10. Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено: «1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрації місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції.» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду суб’єкта персональних даних що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника, а саме: На ім’я Коваленко Олег Станіславович, Валовий Віталій Миколайович, Халабуда Оксана Олександрівна. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції. 2. Відповідно підпункту 2.4.4. пункту 2.4. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: « 2.4. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); 2.4.4. документом, завіреним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії.» Учасником на не надано в складі тендерної пропозиції виписку, видану банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); документом, завіреним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Взуття різне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАНПРОМ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно пунктів 1.8.-1.10. Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено: «1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрації місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції.» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду суб’єкта персональних даних що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника, а саме: Гумен Світлана Володимирівна, Тітенко Наталія Іванівна, Воронов Іван Іванович, Дерев'янко Наталія Євгеніївна, Лаврик Андрій Миколайович, Лаврик Валентина Андріївна. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції. 2. Згідно пункту 1.11. Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено: «1.11.Усі Додатки до Тендерної документації, що завантажені до електронної системи закупівель у вигляді окремих файлів, становлять невід’ємну частину Тендерної документації. У разі якщо окремий додаток до Тендерної документації містить умови (положення), які не відповідають тим, що зазначені в основній (текстовій) частині Тендерної документації, визначальними є умови (положення), які містяться у додатку, а умови (положення), які зазначені основній (текстовій) частині Тендерної документації, застосовуються в частині, що не суперечать умовам (положенням) відповідного додатку. Тендерна документація щодо умов проведення відкритих торгів, яка розроблена й затверджена замовником в установленому порядку та оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках відповідно до Закону. Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист з інформацією про згоду з умовами тендерної документації, розуміння її змісту та понять. Тендерна документація складається з її основного тексту, оформленого у вигляді таблиці, та окремих Додатків, перелік яких зазначений у змісті Тендерної документації. Посилання на пункт (підпункт) Тендерної документації означає посилання на відповідний пункт (підпункт) її основного тексту.» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист з інформацією про згоду з умовами тендерної документації, розуміння її змісту та понять. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист з інформацією про згоду з умовами тендерної документації, розуміння її змісту та понять. 3. Згідно абзацу 2 та 3 пункту 1.4. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «1.4. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами відкритих торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту) у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення відкритих торгів, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. Також, учасником надається копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». У разі якщо уповноважена (уповноважені) особа (особи), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноважена особа на підписання договору про закупівлю, кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) не є громадянином України учасником надається сканована копія паспорту/закордонного паспорту/ іншого документа що підтверджує громадянство іншої держави, передбаченого законодавством такої держави, для таких осіб. Також, учасником надається довідка в довільній формі із зазначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника, із зазначенням інформації про розмір частки в статутному капіталі такого учасника. У разі якщо учасник є Акціонерним товариством то він додатково надає довідку з депозитарної установи із зазначенням інформації про кінцевих бенефіціарного власника, члена або учасника відсоток у статутному капіталі яких складає 10 і більше відсотків із зазначенням інформації про відсоток у статутному капіталі такого бенефіціарного власника, члена або учасника. Під час подання документів передбачених абзацом 2, 3, 4 пункту 1.4. цього Розділу учасник може подавати документи з урахуванням п. 1.8. цього Розділу.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано, копію паспорта (не в повному об’ємі (не всі сторінки) уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції, на ім’я Гумен Світлана Володимирівна (файл «6 Паспорт код Гумен.pdf»), копію паспорта (не в повному об’ємі (не всі сторінки) уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю на ім’я Тітенко Наталія Іванівна (файл « 5 Паспорт код Тітенко.pdf») та не надано копія паспорту або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України» на ім’я кінцевого бенефіціарного власника Лаврик Андрія Миколайовича та на ім’я кінцевого бенефіціарного власника Лаврик Оксани Миколаївни. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі № 19 від 0505.2023 року (файл «40 Кінцеві бенефіціарні власники підприємства.pdf») із зазначенням інформації не про всіх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників, із зазначенням інформації про розмір частки в статутному капіталі такого учасника. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасником надається копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». У разі якщо уповноважена (уповноважені) особа (особи), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноважена особа на підписання договору про закупівлю, кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) не є громадянином України учасником надається сканована копія паспорту/закордонного паспорту/ іншого документа що підтверджує громадянство іншої держави, передбаченого законодавством такої держави, для таких осіб. Також, учасником надається довідка в довільній формі із зазначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника, із зазначенням інформації про розмір частки в статутному капіталі такого учасника. У разі якщо учасник є Акціонерним товариством то він додатково надає довідку з депозитарної установи із зазначенням інформації про кінцевих бенефіціарного власника, члена або учасника відсоток у статутному капіталі яких складає 10 і більше відсотків із зазначенням інформації про відсоток у статутному капіталі такого бенефіціарного власника, члена або учасника. 4. Згідно пункту 5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у відкритих торгах на рівних умовах. Учасники закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом, про що учасник надає гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.» Учасником не надано в складі тендерної пропозиції вищезгаданого гарантійного листа. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасники закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом, про що учасник надає гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. 5. Відповідно підпункту 1.4.2.2. пункту 1.4.2. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «1.4.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1.4.2.2. довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1) повна та скорочена назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7) код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку.» Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку відомості про учасника №6 від 05.05.2023 року (файл «20 Відомості Учасника.pdf») в якій відсутня інформація про класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає: -довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1) повна та скорочена назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7) код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку.» 6. Відповідно підпункту 5.1.1.1. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.3. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості:№ з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента • аналогічні договора, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). На виконання вищезазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку № 9 від 05.05.2023 року (файл 26 Аналогічні.pdf) по змісту якої міститься інформація про Аналогічний договір №90/ВЗЗ-2020 від28.07.2022 року (файл 27 Договора Поставок.pdf). Наданий у складі тендерної пропозиції Відгук № 78/8/2-413 від 04.03.2021 року (файл 28 Відгуки.pdf) до аналогічного Договору№ 90/ВЗЗ-2020 від28.07.2022 року не містить інформацію про найменування предмета закупівлі згідно договору. Також в Довідці № 9 від 05.05.2023 року (файл 26 Аналогічні.pdf) по змісту міститься інформація про аналогічний Договір №72-В-РЕФ-22 від 08.09.2022 року (файл 27 Договора Поставок.pdf) , проте назва предмета закупівлі в Довідці згідно даного договору (за кодом ДК 021:2015-18810000-0 «Взуття різне, крім спортивного та захисного») не відповідає назві предмета закупівлі зазначеній в Договорі (Взуття різне, крім спортивного та захисного за кодом СРV за ДК 021:2015-18810000-0 (Взуття)). В тому числі назва предмета закупівлі зазначена в Листі -відгуку (файл 28 Відгуки.pdf) (ДК 021:2015-18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного) до аналогічного Договору №72-В-РЕФ-22 від 08.09.2022 року також не відповідає назві предмета закупівлі зазначеній в аналогічному договорі. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме : для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: «- довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості:№ з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента • аналогічні договора, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).» 7. Відповідно пункту 4.2 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено: «4.2. Істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: • предмет договору; • ціна Договору; • строк поставки товару; • місце поставки товару; • строк дії Договору. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку № 21 від 05.05.2023 року про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, без переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме : «Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації.» 8. Відповідно абзацу 2 пункту 4.4 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено: Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції надано проект договору (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) (файл «43 Проект договору.pdf» та файл «44 Проект договору.docx») в якому не заповнена інформація в п. 3.1., 12.6. Договору та Додаток 1 до Договору «Специфікація». Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме : Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 9. Відповідно до пунктів 7.10.-7.11. Додатку 3 до тендерної документації передбачено: 7.10. У відповідності до ст.ст. 235-236 Господарського кодексу України, у випадку відмови Постачальника підписати додаткову угоду про зменшення вартості Товарів по договору, Покупець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши повідомлення про це Постачальнику не пізніше, як за 20 (двадцять) календарних днів (учaсник у склaді тендернoї пропозиції надає лиcт, щодо розуміння даного пункту Договору). 7.11. У відповідності до ч. 3 статті 651 Цивільного кодексу України, у випадку відмови Постачальника від підписання додаткової угоди на зменшення обсягів закупівлі/розірвання Договору у зв’язку із відсутністю подальшої потреби у закупівлі товару, Покупець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши повідомлення рекомендованим листом із повідомленням про вручення про це Постачальнику не пізніше, як за 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання Договору. У такому випадку Договір буде вважатися розірваним через 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання Постачальником повідомлення про розірвання Договору або повернення на адресу Покупця повідомлення про відмову Постачальника від отримання такого повідомлення, з подальшим оформленням Покупцем відповідного рішення про розірвання Договору (учaсник у склaді тендернoї пропозиції надає лиcт, щодо розуміння даного пункту Договору). Учасником не надано в складі тендерної пропозиції вищезазначених листів. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме : «У відповідності до ст.ст. 235-236 Господарського кодексу України, у випадку відмови Постачальника підписати додаткову угоду про зменшення вартості Товарів по договору, Покупець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши повідомлення про це Постачальнику не пізніше, як за 20 (двадцять) календарних днів (учaсник у склaді тендернoї пропозиції надає лиcт, щодо розуміння даного пункту Договору). У відповідності до ч. 3 статті 651 Цивільного кодексу України, у випадку відмови Постачальника від підписання додаткової угоди на зменшення обсягів закупівлі/розірвання Договору у зв’язку із відсутністю подальшої потреби у закупівлі товару, Покупець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши повідомлення рекомендованим листом із повідомленням про вручення про це Постачальнику не пізніше, як за 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання Договору. У такому випадку Договір буде вважатися розірваним через 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання Постачальником повідомлення про розірвання Договору або повернення на адресу Покупця повідомлення про відмову Постачальника від отримання такого повідомлення, з подальшим оформленням Покупцем відповідного рішення про розірвання Договору (учaсник у склaді тендернoї пропозиції надає лиcт, щодо розуміння даного пункту Договору).»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.