Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-04-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-01-18-002974-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
ID закупівлі: 4d829480495540298ff7b91862bca844
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 087 600,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 182 600,00 UAH |
Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
Сайт: | https://tsoua.com/ |
Контактна особа: | Журавель Ольга Олексіївна |
Телефон: | 380442397896 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область,Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
3 |
1) перелік виявлених невідповідностей: а) Учасник надав Учасник надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 10.04.2020 № 12.2-18-3/12813) на підтвердження характеристик для тканини, що буде застосована у виробі, де зазначено: «Об’єкт експертизи: тканини з обробкою стійкими до води, кислот, нафти та нафтопродуктів, тепло та вогне стійкі, у т.ч. з покриттям, для робочого, спеціального та захисного одягу, що виготовляються серійно в асортименті згідно з додатком». Характеристики запропонованої тканини не відповідають вимогам Замовника, оскільки відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі тканина для костюму повинна бути прогумована, а саме: «5.1. Вимоги до тканин та матеріалів: Основним матеріалом для виготовленнякостюмів захисних прогумованих (КЗП) є спеціальна прогумована тканина, дубльована трикотажним полотном, гладкофарбована. За фізико-механічним та фізикохімічним показникам якості основний матеріал відповідає показникам не менше ніж наведеним у таблиці 4.» -Учасник надав протокол випробувань від 23.03.2023 № 64020.23 де підтверджено випробування «Сировинний склад, % – 100 поліестер з ПВХ покриттям», що не відповідає вимогами Замовника, а саме: «Склад: поліестер – 100% та полівінілхлорид – 100%». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) підпункт 1.1.2. пункту 1.1. частини 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей а) Учасник повинен надати скан-копії документів, що підтверджують якість матеріалів, які пропонуються для виготовлення кінцевої продукції, а саме: - позитивний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Центрального органувиконавчої влади виданий на виріб або на тканину(и), що буде застосовано у виробі; - протокол(и) випробувань тканин, на підставі яких видано сертифікати відповідності, що будуть застосовані у виробі. * У випадку, якщо документи складено іншою ніж українською або російською мовою, надаються переклади документів. Відповідно до пункту 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт іпослуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: - що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
1) перелік виявлених невідповідностей: а) У наданому документі: «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл Додаток 1 ТЗ.pdf) , у таблиці 4 Учасник не зазначив показник запропонованого матеріалу, а саме: «Поверхнева щільність»). -Учасник надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 10.04.2020 року №12.2-18-3/12813) на підтвердження характеристик для тканини, що буде застосована у виробі, дезазначено: «Об’єкт експертизи: тканини з обробкою стійкими до води, кислот, нафти танафтопродуктів, тепло та вогне стійкі, у т.ч. з покриттям, для робочого, спеціальногота захисного одягу, що виготовляються серійно в асортименті згідно з додатком». Характеристики запропонованої тканини не відповідають вимогам Замовника, оскільки відповіднодо Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі тканина для костюмуповинна бути прогумована, а саме: «5.1. Вимоги до тканин та матеріалів: Основним матеріалом для виготовлення костюмів захисних прогумованих (КЗП) є спеціальна прогумована тканина, дубльована трикотажним полотном, гладкофарбована. За фізико-механічним та фізико-хімічним показникам якості основний матеріал відповідає показникам не менше ніж наведеним у таблиці4.»). б) Учасником не надано оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-ихдокументу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) абодовідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, заяким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталіМіністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) підпункт 1.1.2. пункту 1.1. частини 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації б) пункт 2.2. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей а) Учасник повинен надати скан-копії документів, що підтверджують якість матеріалів, якіпропонуються для виготовлення кінцевої продукції, а саме: - технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі запропоновані Учасникомзаповнені у повному обсязі, що підтверджують відповідність товару вимогам Замовника. Учасниквказує усю необхідну інформацію про тканину(ни) у відповідних графах таблиці 4. У випадкузастосування Учасником декількох тканин – таблиця 4 заповнюється Учасником на кожну тканину окремо; - позитивний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Центрального органу виконавчої влади виданий на виріб або на тканину(и), що буде застосовано у виробі. б) Учасник аовинен надати: «Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)». Відповідно до пункту 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: - що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.