Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 11d8d971b6524691bc910366492c86f9
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 160 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
Телефон: | +380978488577 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 21.03.2023. 1. Замовник 1.1. Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 32835966 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4. Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Пакувальні пакети. 2.2. 200 000 штук. 2.3. Місце поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60. 2.4. Строк поставки: до 31.12.2023 року 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: 13.03.2023, UA-2023-03-13-009852-a 4. Дата та час початку Аукціону: не проводився. 5. Дата та час закінчення Аукціону: не проводився. 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Приватне підприємство «АРТХА-С» 6.2. Код ЄДРПОУ: 36641110 6.3. Місцезнаходження: 49000, Україна, м. Дніпро, вул. Олеся Гончара, д. 2-а, кв. 8. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1. Відповідно до вимог п. 2 розділу V тендерної документації передбачено подання в складі тендерної пропозиції документів, які учасником фактично не надано: - інформацію про підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі; - виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Крім того, в Технічній специфікації за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації не зазначено про згоду з умовами встановленими в Додатку 4 до тендерної документації. 7.2. В недотримання вимог п. 2 розділу V тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію паспорту, сторінки 1 – 6 та місце проживання (сторінки 5-6 надаються у разі наявності будь-якої інформації / фото), завірені датою 27.02.2023, тобто раніше дати оголошення закупівлі. 7.3. В недотримання вимог п. 2.5. Додатку 3 до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою формування витягу – 09.03.2023. Тендерною документацією передбачено, що документ повинен бути датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі. Відповідно до абз. 1, 2 п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 із змінами та п. 1 Розділу 5 Тендерної документації, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1. Інформація про підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. 2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. Технічну специфікацію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації із зазначенням про згоду з умовами встановленими в Додатку 4 до тендерної документації. 4. Копію паспорту, сторінки 1 – 6 та місце проживання (сторінки 5-6 надаються у разі наявності будь-якої інформації / фото), завірені датою не раніше дати оголошення закупівлі. 5. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з датою формування витягу не раніше дати оголошення закупівлі. Уповноважена особа Тетяна МАНАНКОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.