Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 928805f5d7544132a991a8f01497e487
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 155 760,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Укргазспецбудмонтаж" |
ЄДРПОУ: | 33601981 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Єлизавета Гладкова |
Телефон: | +380574470415 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 63303, Україна, Харківська область,Харьков, Харьковская обл., г. Красноград, ул. Украинская, б.45 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей Надано : 1. Відповідно до пункту 9.5 Статуту ТОВ «Сервіспром» до компетенції загальних зборів належить «прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 100 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу». Відповідно Протоколу №311221 загальних зборів учасників ТОВ «Сервіспром» від 31.12.2021 року директору надано повноваження приймати рішення про укладання договорів на суму що є нижчою або дорівнює 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Інформація щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу відсутня. Учасником не завантажено рішення Загальних зборів про надання згоди на укладання правочину директором. 2. Учасником надано заповнений Додаток 3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» де вказаний рік виготовлення продукції 2021 – 2022, що не відповідає року виготовлення зазначеному у тендерній документації, а саме 2022 – 2023рр. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності 1. Відповідно до вимог тендерної документації (додаток1) (Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю) Учасник надає 1.3. Сканована копія статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). 2. Додаток 3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Рік виготовлення продукції 2022-2023 рік. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Надати 1. Надати рішення Загальних зборів про надання згоди на укладання правочину директором. 2. Надати уточнення щодо року виготовлення товару
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.