Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 2a2f9b50a39c43f4a63b2a72e69ae5ae
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 218 285,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
ЄДРПОУ: | 13974620 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Муха Валентина Олександрівна |
Телефон: | +380362635165 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25 |
3 |
Згідно п.8 ч.4 Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання Учасником гарантійного листа, складеного в довільній формі, в якому учасник гарантує, що запропонований ним товар у складі пропозиції, не ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації, після 24 лютого 2022 р. включно. В тендерній пропозиції Учасника даний гарантійний лист відсутній. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що запропонований ним товар у складі пропозиції, не ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації, після 24 лютого 2022 р. включно.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.