Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Згідно з договором
ID закупівлі: a696490b72ae48d2a3abeec2787a1ea4
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 610 400,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» |
ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
Контактна особа: | КРАВЕЦЬ Мілана Станіславівна |
Телефон: | +380503847607 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, вул. Горького,2 |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник надав сканкопію Договору підряду від 16.12.22 №01-ДБ-22 на виготовлення продукції (виробів) з матеріалів замовника, який є договором надання послуг, а не постачання товару, аналогічного предмету закупівлі. 2) Учасник надав лист-згоду на обробку персональних даних Товариства з обмеженою відповідальністю "Глобал Імідж", а не посадової (службової) особи Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції. 3) Учасник не надав документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати якості або відповідності заводу-виробника або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації: "Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону": "Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник надає сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання. Учасник має право не показувати ціну за одиницю товару та суму договору." 2) Відповідно до пункту 9 Додатку №4 до тендерної документації: "Інші документи, які вимагаються при поданні пропозиції": "Інформація в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України." 3) Відповідно до пункту 11 Додатку №4 до тендерної документації: "Інші документи, які вимагаються при поданні пропозиції": "Документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати якості або відповідності заводу-виробника або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі)." Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі та сканкопії документів, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору; 2) інформацію в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України; 3) документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати заводу-виробника або паспорт заводу-виробника, або сертифікованої лабораторії, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі). Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, прошу надати шляхом розміщення вищенаведених документів в електронній системі Прозорро протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі Прозорро.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.