Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-01-20-004037-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 19510000-4 Гумові вироби (Сира гума). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 19510000-4. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 460 800,00 грн (чотириста шістдесят тисяч вісімсот гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.01.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________ Роман СУХІН
ID закупівлі: 375e98b4db0340c586431b4b6fe3d41b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 460 800,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сухін Роман Олександрович |
Телефон: | 380443097513 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 02.02.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. ---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-01-20-014258-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОС СВ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОС СВ", а саме: 1) Пропозиція не містить інформації про товар на вимогу п. 4 додатку 2 ТД. 2) Пропозиція не містить частини документів виробника відповідно вимоги п. 2 таблиці розділу ІІ додатка 1 ТД на підтвердження наступних показників таблиці додатка А ТД: Найменуваня продукції Технічні вимоги температурна межа крихкості не вище -35ºС Зміна відносного подовження при 23±2 ̊С 24г, не менше: а)20% сірчана кислота -3 0, +20; б)20% гідроокис натрію NaOH -30, +20 ; ВЗД при постійній величині стискання 24 г 20% 100ͦ̊С не більше 75 Зміна відносного подовження після старіння у повітрі при 100 ̊С 24 г - 50 -0 Температурна межа крихкості -35 Розмір листа (переложена плівкою) Ширина від 400мм.,та довжиною від 600 мм 3) Пропозиція містить декларацію про відповідність надану на вимогу п. 1 таблиці розділу ІІ додатка 1 ТД в якій назву ТУ У зазначено з помилками. 4) Пропозиція містить документи на підтвердження стосунків з виробником наданих на вимогу п. 3 таблиці розділу ІІ додатка 1 ТД в яких відсутні гарантія якості та назва виробника зазначена з помилкою. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. п. 4 додатку 2 ТД: «Інформацію про товар за формою нижче: Надається виключно при закупівлі Товару. (форма інформації про товар) Інформація про товар № п/п Найменування згідно тендерної документації Найменування запропонованої учасником продукції Виробник та країна походження Од. виміру Кількість 1 » п. 2 таблиці розділу ІІ додатка 1 ТД: «На підтвердження відповідності продукції технічним вимогам замовника зазначеним показникам в таблиці додатку (А) додатка 1 ТД, учасник надає один або декілька документів виробника таких як: - документщо підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). - Витяги або повні копії: технічних умов (ТУ) та/або технічного завдання та/або іншого документу. На продукцію, яка виготовлена та походить з території Російської Федерації, керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».». п. 1 таблиці розділу ІІ додатка 1 ТД: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: 1.1.1. Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Зазначені документи (крім декларування відповідно законодавства та декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.» п. 1 таблиці Розділу ІІ додатка 1 ТД: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів: 1.1.1. Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Зазначені документи (крім декларування відповідно законодавства та декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. 1.2. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.». п. 3 таблиці розділу ІІ додатка 1 ТД: «…Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання товару та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.». 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги п. 4 додатку 2 ТД, п. 2 таблиці розділу ІІ додатка 1 ТД, п. 1 таблиці розділу ІІ додатка 1 ТД, п. 1 таблиці Розділу ІІ додатка 1 ТД, п. 3 таблиці розділу ІІ додатка 1 ТД: надати відповідні документи відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олексій ЧОРНИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.