Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Місцезнаходження замовника: 18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова якою повинні готуватися пропозиції: Українська. Замовник не вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції. На виконання вимог статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості) для забезпечення наявної потреби Замовника - для приведення в належний санітарний стан зупинок громадського транспорту, бульвару Шевченка, алей та площ міста, а також зелених зон. Технічні характеристики розміщені в Додатку 3 до тендерної документації Розмір очікуваної вартості закупівлі визначений на підставі планово-економічних показників та визначено як середньоарифметичну вартість за одиницю на підставі комерційних пропозицій від потенційних учасників.
ID закупівлі: c1ac0ab3bbfc4864b58c6c287174b6ec
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 87 999,40 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 879,99 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05445296 Досьє YouControl |
Сайт: | http://cheluash.chmr.gov.ua |
Контактна особа: | Світлана СВІТЛОВА |
Телефон: | +380965670429 |
E-mail: | svitlana_svitlova@ukr.net |
Місцезнаходження: | 18003, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
5 |
Відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розділом ІІІ ч.4 Тендерної документації вимагається: 4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції подається гарантійний лист з зазначенням дати кінцевого терміну дії тендерної пропозиції учасника. Розділом ІІІ ч.8 Тендерної документації вимагається: 8.3. Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватись положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника. Заходи щодо захисту довкілля: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природнє середовище. В Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: У випадку виявлення неякісної продукції або недоліків (дефектів) товарів, Постачальник зобов’язаний замінити виявлені товари за свій рахунок протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання відповідної претензії Замовника, про що в складі пропозиції Учасник має надати гарантійний лист. В розділі 3 Додатку 4 до Тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» встановлено вимогу «3.1. Товар повинен відповідати державним нормам та стандартам, які підтверджуються Постачальником (учасником) в складі його пропозиції по закупівлі. В разі зміни марки товару з якістю, що заявлена в пропозиції Постачальника (учасника), Постачальник зобов’язаний поставити Товар з характеристиками не гіршими, ніж в пропозиції до закупівлі, про що в складі своєї пропозиції учасник (Постачальник) надає гарантійний лист.» При розгляді пропозиції Учасника встановлено, що Учасник ТОВ «Ромус-Поліграф» не завантажив у свої пропозиції вище зазначені документи. Тому, шляхом завантаження цих документів, учасник повинен виправити такі невідповідності.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції учасника ФОП «Мірось Сергій Валерійович» закупівлі Поліетиленові мішки для сміття за кодом ДК 021:2015 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття, яка визначена електронною системою наступною як найбільш економічно вигідною встановлено наступне. Відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розділом ІІІ ч.1 Тендерної документації вимагається: 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додатку 1); - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно додатку 2); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - повноваження учасника - фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції документів згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання тендерної пропозиції разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт чи паспорта зразка 2016 року (ID-картка)) або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства; - довіреністю (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) форма та зміст довіреності мають відповідати нормам Цивільного Кодексу України; - у разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. - листом-згодою з проектом договору, який наведений у Додатку 4; - довідкою про застосування заходів із захисту довкілля (Додаток 5); - інші документи, які передбачені цією тендерною документацією. 1.10. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також виконання зобов’язань за гарантійним строком та інше, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. 1.11. В складі пропозиції Учасник повинен надати цінову пропозицію за зразком: «Вивчивши документацію і технічні вимоги по предмету закупівлі, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції, за цінами вказаними у таблиці: № Назва товару по предмету закупівлі Од. виміру Кількість Ціна за одиницю, грн. Сума, грн. ДК 021:2015 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття: Поліетиленові мішки для сміття: 1 Мішки для сміття 160 л/10 шт рулон 140 2 Мішки для сміття 120 л/10 шт рулон 800 ВСЬОГО: в т.ч. ПДВ*: *У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.» Розділом ІІІ ч.4 Тендерної документації вимагається: 4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції подається гарантійний лист з зазначенням дати кінцевого терміну дії тендерної пропозиції учасника. Розділом ІІІ ч.8 Тендерної документації вимагається: 8.3. Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватись положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника. Заходи щодо захисту довкілля: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природнє середовище. В Додатку 1 до Тендерної документації вимагається: копія аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками, додатковими угодами та копіями видаткових накладних за наданим договором (договорами) завірені належним чином. *Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти виконаний (виконані) в повному обсязі договір (договори), предмет якого (яких) відповідає предмету закупівлі, а саме поліетиленові мішки та пакети для сміття. В розділі 3 Додатку 4 до Тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» встановлено вимогу «3.1. Товар повинен відповідати державним нормам та стандартам, які підтверджуються Постачальником (учасником) в складі його пропозиції по закупівлі. В разі зміни марки товару з якістю, що заявлена в пропозиції Постачальника (учасника), Постачальник зобов’язаний поставити Товар з характеристиками не гіршими, ніж в пропозиції до закупівлі, про що в складі своєї пропозиції учасник (Постачальник) надає гарантійний лист.» При розгляді пропозиції Учасника встановлено, що Учасник ФОП «Мірось Сергій Валерійович» не завантажив у свої пропозиції вище зазначені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.