Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2021, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2021, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-03-2021, 00:00
ID закупівлі: 1299ee9406a84440998c33ffa430cad0
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 243 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 218,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з футболу |
| ЄДРПОУ: | 20444745 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баран Іван Іванович |
| Телефон: | 380501591411, 380312631344 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, вул. Підградська, 33 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей Уповноважена особа з питань державних закупівель СДЮСШОР з футболу (код ЄДРПОУ 20444745), юридична адреса: м Ужгород, вул. Підградська, 33, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Положенням про уповноважену особу, за результатами розгляду пропозиції учасника - ФОП "Юзькова Людмили Анатоліївни" у відкритих торгах щодо закупівлі: Спортивний одяг, а саме: куртки, спортивні костюми, футболки та шорти, номер закупівлі UA-2021-02-25-003103-b, (код ДК 021:2015:18410000-6 - Спеціальний одяг), встановив, що пропозиція учасника містить певні невідповідності, а саме: Відповідно до п. 5 додатку №4 до оголошення про проведення відкритих торгів, учасник повинен був надати: Скановані копії аналогічних за предметом закупівлі договорів, укладених Учасником (мінімум один договір), разом з документами, що підтверджують їх виконання (акти, видаткові накладні тощо та позитивні відгуки/рецензії щодо виконання такого договору/договорів). Аналогічними вважаються договори на закупівлю спортивних костюмів, футболок, шортів, курток на загальну вартість не менше як 100 000,00 грн На виконання даної вимоги ФОП Юзькова Л.А. надала договір про закупівлю товарів № 0120/19 від 24.06.2019 року та договір про закупівлю товарів № 0128/19 від 05.07.2019 року. Замовник вважає дані договори не повністю аналогічними, так як в них відсутня значна частина предмету закупівлі, а саме: куртки та спортивні костюми. Окрім того до договору про закупівлю товарів № 0128/19 від 05.07.2019 року не було надано видаткової накладної у зв’язку з чим не зрозуміло чи був вказаний договір виконаний, так як сам по собі договір не свідчить про факт виконання договору. Також, до жодного з наданих договорів не було надано позитивного відгуку/рецензії. Відповідно до п. 7 додатку №4 до оголошення про проведення відкритих торгів, учасник повинен був надати: Скановані копії чинних висновків гігієни на Товари, що пропонуються, видані уповноваженим на те органом на ім'я Учасника . Учасником було надано скановані копії трьох висновків гігієни, однак учасник надав лише перші сторінки вказаних висновків, у зв’язку з чим замовник не може ознайомитися з вказаними документами в повному обсязі та встановити термін дії наданих висновків. Згідно ч. 16 ст. 29 Закону - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Частиною 9 ст. 26 Закону передбачено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник просить усунути виявлені недоліки у термін передбачений законом, та надати наступні документи: 1. Договори про закупівлю/постачання товарів які будуть аналогічні предмету закупівлі; 2. Накладні (або інший документ) що підтверджує факт виконання наданих договорів; 3. Позитивні відгуки/рецензії до наданих договорів; 4. Скановані копії чинних висновків гігієни; Вказаний перелік не є вичерпним, учасник вправі надавати, будь-які інші документи які на його думку усуватимуть виявлені недоліки між вимогами тендерної документації та його пропозиції. Враховуючи викладене, вирішив: 1. Надати учаснику ФОП Юзькова Л.А., код ЄДРПОУ 2977903082, термін 24 години для усунення виявлених невідповідностей у документах, що подані нею у своїй тендерній пропозиції вимогам тендерної документації. 2. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити його через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Підпис: Уповноважена особа Баран І.І.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.