Закупівлю оголошено - 12-12-2025, 17:22. Дата останніх змін - 12-12-2025, 17:20

Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти

Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти... Державна закупівля - UA-2025-12-12-020419-a Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти від замовника Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради від 12/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-12-020419-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-12-025287-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-12-2025, 17:22
по 17-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2025, 17:22
по 20-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 22-12-2025, 13:01

Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
510120
510 120 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 550,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02146297 Досьє YouControl
Контактна особа:Шелудько Алла Андріївна
Телефон:380577258400
E-mail:sheludko.alla@gmail.com
Місцезнаходження:
61001, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Тарасенка Георгія, будинок 94
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з обслуговування систе ...
510 120 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-12-2025, 13:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти

13
послуга
61000 Україна Харківська область Харків заклади освіти згідно з Дислокацією
по 31-12-2026
75250000-3
Послуги пожежних і рятувальних служб


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:01
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:01
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:01
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:01
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:01
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:01
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:01
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:01
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції
          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:20:09

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Довідкa нa фіpмовому блaнку (у paзі нaявності тaких блaнків) зa підписом кеpівникa aбо уповновaженої особи учaсникa пpо нaявність у Учaсникa тоpгів облaднaння, мaтеpіaльно-технічної бaзи тa технологій, яка повинна містити відомості про обладнання (приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)), а також офісного і складського приміщення та приміщення, де розташований центр приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання; пульту пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення); первинних засобів пожежогасіння; засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця; транспортного засобу (не менше двох одиниць), необхідним для виконання предмету закупівлі. Матеріально-технічна база (та обладнання) має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 для даних видів послуг. 1.2. На підтвердження права користування обладнанням Учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, договір оренди, видаткова накладна, тощо). 1.3. На підтвердження права користування офісним і складським приміщенням та приміщенням, де розташований центр приймання тривожних сповіщень, Учасник надає чинний/і договір/договори оренди (лізингу), суборенди, позички або підтверджуючий/і документ/и про власність. 1.4. Згідно вимог пункту 16 та пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази) учасник зобов’язаний забезпечити наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. На підтвердження цим вимогам Учасник надає технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності Учасника та співвиконавця у разі залучення. 1.5. На підтвердження права користування транспортними засобами Учасник має надати скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, скан-копії чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів(виданих організацією, що має та це право) та, у зв’язку з запровадженням на території Харківської області комендантської години, Учасником надаються чинні документи (перепустка встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. 1.5.1. У відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації , 2.1. Довідкa в довільній формі, що містить інформaцію щодо нaявності в Учасника прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для виконaння робіт/надання послуг, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa чи про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: 2.1.1. для надання послуги з обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації: А) керівника робіт (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається сканована копія з оригіналу або завірена копія документу про освіту та додатку до нього за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Даний факт підтверджується Учасником одним із двох способів на вибір: або у складі цінової пропозиції надається сканована копія з оригіналу завірена копія трудової книжки керівника робіт (усі сторінки із записом) або послужний список, виданий органом проходження служби (у разі надання послужного списку надається довідка із зазначенням конкретного номеру (номерів) запису (записів) трудової книжки в підтвердження стажу роботи відповідно до кадрових вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”)); Б) eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї (eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння, eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку, мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду; В) нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння (нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики) – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.1.2. для надання послуги цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень: А) керівника робіт (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається сканована копія з оригіналу або завірена копія документу про освіту та додатку до нього за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Даний факт підтверджується Учасником одним із двох способів на вибір: або у складі цінової пропозиції надається сканована копія з оригіналу або завірена копія трудової книжки керівника робіт (усі сторінки з записом) або послужний список, виданий органом проходження служби (у разі надання послужного списку надається довідка із зазначенням конкретного номеру (номерів) запису (записів) трудової книжки в підтвердження стажу роботи відповідно до кадрових вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”)); Б) інженера (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається сканована копія з оригіналу або завірена копія документу про освіту; інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування”; В) чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень; Г) двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду. 2.2. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.3. Учасник повинен дотримуватись та підтвердити документально дотримання правил техніки безпеки та охорони праці відповідно до Закону України «Про охорону праці». На підтвердження інформації про існування на підприємстві системи охороні праці Учасник повинен надати: - Копії документів, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці (загальний курс) всіх працівників, вказаних в довідці згідно п. 2.1 цього додатку; - Копія протоколу/витягу з протоколу та посвідчення працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці, та наказ про його призначення; - Копію документу, який підтверджує про те, що на підприємстві Учасника впроваджена система навчання вмінню надання домедичної допомоги потерпілим, порядок дій та способи; - Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів, про проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки (згідно п. 2.1.1. цього додатку), де зазначена інформація про вміння надання домедичної допомоги потерпілим, виданих організацією, яка має на це право. 2.4. На підтвердження інформації Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва працівників, задіяних при проведенні обслуговування системи пожежної сигналізації, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (мінімум дві особи); - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва працівників, задіяних при проведенні обслуговування системи пожежної сигналізації, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (мінімум дві особи); - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва всіх працівників (окрім тих, які задіяні для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень), про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва керівника, головного інженера (або особи, на яку покладені його обов’язки) та працівників (окрім тих, які задіяні для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень), про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва керівника, головного інженера (або особи, на яку покладені його обов’язки) про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва працівників (окрім тих, які задіяні для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень), про проходження спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум); 2.5. На кожного працівника, що задіяний при проведенні обслуговування системи пожежної сигналізації (п. 2.1.1.), Учасник повинен надати копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», а також підтвердити наявність проходження психофізіологічного обстеження цих працівників за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), наданням у складі пропозиції сканованих копій протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору та копій чинних особових медичних книжок форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о і довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 2.6. У складі пропозиції Учасник має надати копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва працівників, залучених до цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями. У складі тендерної пропозиції допускається надання документів, що підтверджують проходження навчання працівників технічного персоналу, які працюють на підприємстві за сумісництвом, та такі документи отримані ними за основним місцем їх роботи.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Довідка Учасника щодо виконання ним аналогічного* (-их) договору (-ів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою додатку 1. *Аналогічним договором відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів є договір щодо надання послуг (виконання робіт) протипожежного призначення, а саме: з обслуговування/технічного обслуговування/ремонту системи пожежної сигналізації/автоматичної пожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень. Договір, у разі укладання його із замовником, який відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту виконання робіт (надання послуг) виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-12-2025, 17:20:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність фінансової спроможності , Надати копію фінансової звітності за 2024 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність Учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835. Для Учасників, які не подавали звітність в 2024 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ