Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 137 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 686 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВЕРЕНЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04418535 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стефан Дробчак |
| Телефон: | +380373739942 |
| E-mail: | buhotg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 59420, Україна, Чернівецька область,Заставнівський район, село Веренчанка, вул. Шевченка, 80 |
2 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Чернівецькій області у процедурі закупівлі UA-2025-06-03-012340-a, згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності: перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати: 1.1.3. Документ (документи), що підтверджують виконання зобов’язань за договором (договорами) зазначеним (зазначеними) у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів): - або акти приймання наданих послуг. Надаються у вигляді сканованих копій; - або позитивний лист-відгук про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від замовника, що виступає стороною по наданому у складі пропозиції аналогічному (аналогічних) договору (договорів), та зазначеному (зазначених) у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Лист-відгук повинен бути датованим не пізніше місячної давнини від дати оголошення закупівлі. Учасником надано лист відгук голового управлiння Пенсiйного фонду Украiни в Чернiвецькiй областi датований 21.12.2023р. що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Згідно переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати: 3.2. Довідка у довільній формі з інформації про наявність власного пульту централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Надати підтверджуючі документи на приміщення (право власності, договір оренди, лізингу, тощо); наявність пункту централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (надати документи не менше 3-х працівників, що підтверджують факт роботи в якості операторів/чергових ПЦС). Учасником у складі пропозиції не було надано, довідки в довільній формі та підтверджуючі документи на приміщення (право власності, договір оренди, лізингу, тощо), та документи не менше 3-х працівників, що підтверджують факт роботи в якості операторів/чергових ПЦС. 3. Згідно переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати: 3.4. Сканована/-і копія/-ї чинних на момент розкриття тендерної пропозиції, дозволів на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022 року), виданих на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг – надати в кількості не менший ніж членів нарядів зазначених у п.3 Технічної специфікації. Учасником у складі пропозиції не було надано вищезгаданих документів. Надати всі вищезгадані документи, які не були надані під час реєстрації пропозиції учасником, в 24.00 годинний термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.