Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 207 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 140 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Аліна Долгополова |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | alina.dolgopolova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" код ЄДРПОУ: 42509387 Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано: Лист щодо повноважень посадових осіб (файл з назвою «05 Лист щодо повноважень посадових осіб.pdf»), що не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації, а саме, невідповідність абзацу, який починається «Перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень…» 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункт 1.1. пункту 1 підрозділу 2.1 розділу І. Додатку №1 до тендерної документації, форма Додатку №1.1 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно: Надати оновлений ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб відповідно до форми передбаченого додатком №1.1 до тендерної документації. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано: Довідку вих. №1 від 28.05.2025р. про досвід виконання аналогічного договору (файл з назвою «01 Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf»), в якій зазначено не в повному обсязі предмет договору, а саме відсутня інформація відповідно до п. 2.1 Договору №122/21/ОЗ/ОТС від 01.09.2021р.), також зазначено не в повному обсязі найменування Замовника за договором, а саме відсутні слова по тексту «ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», відсутня інформація щодо дати договору. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункт 1.1. пункту 1 підрозділу 1.1 розділу І. Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно Надати оновлену довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору/або склад/наповнення договору роботами/ послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником в довідці/листі, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору /або склад/наповнення договору роботами/послугами, дата укладення, номер, дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.