Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 465,34 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 97,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуприна Олександр |
| Телефон: | 380504405903 |
| E-mail: | o.chupryna@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), філія «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі пропозиції ТОВ ВІП ТЕХ з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги з перевірки та випробування пожежних гідрантів в кількості 12 шт. для філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), UA-2025-05-20-001870-a Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.5. Таблиці №1, Додатку №1 Для документального підтвердження інформації про наявність в учасника/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг учасник надає документи, які підтверджують право власності учасника/ співвиконавця(ів) на обладнання, матеріально-технічну базу наведену в таблиці п. 1.1, або укладені учасником/ співвиконавця(ів) договір/договори оренди. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити у систему для документального підтвердження інформації про наявність в учасника/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг учасник надає документи, які підтверджують право власності учасника/ співвиконавця(ів) на обладнання, матеріально-технічну базу наведену в таблиці п. 1.1, або укладені учасником/ співвиконавця(ів) договір/договори оренди. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.4. Таблиці №3, Додатку №1 Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити у систему Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.1. Таблиці №3, Додатку №1 Ліцензія ДСНС України на виконання робіт протипожежного призначення видана учаснику закупівлі з переліком видів робіт або з додатком видів робіт у відповідності до технічного завдання (якщо учасник закупівлі безпосередньо буде виконувати такі роботи).* У разі, якщо в учасника ліцензія оформлена органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), то такий учасник надає виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якій відображається інформація про видачу ліцензії або рішення органу ліцензуванняа, або довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність електронної ліцензії у ліцензійному реєстрі ДСНС України. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити Ліцензію ДСНС України на виконання робіт протипожежного призначення видана учаснику закупівлі з переліком видів робіт або з додатком видів робіт у відповідності до технічного завдання (якщо учасник закупівлі безпосередньо буде виконувати такі роботи).* У разі, якщо в учасника ліцензія оформлена органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), то такий учасник надає виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якій відображається інформація про видачу ліцензії або рішення органу ліцензуванняа, або довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність електронної ліцензії у ліцензійному реєстрі ДСНС України. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 12. Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до пункту 12. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, та дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі». Під час перевірки протоколу підпису тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлено, що підписантом тендерної пропозиції є директор ВЛАСЕНКО ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧі тип підпису тендерної пропозиції є «Удосконалений», що не відповідає вимогам до підпису які встановлені у тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити та накласти через електронну систему закупівель кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.