Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
Код ДК 021:2015: 75120000-3 Адміністративні послуги державних установ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 54 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 270 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
| ЄДРПОУ: | 41149437 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Артеменко Олена Олександрівна |
| Телефон: | 380523362585 |
| E-mail: | olenaartemenkoodbmes@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03035, Україна, Київська область,Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
1 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Пропозиція учасника була розглянута на її відповідність умовам, заявленим в тендерній документації. Під час розгляду пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Учасник повинен виправити невідповідності протягом 24 годин, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасником відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації не надано: - Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; - Довідку з банка про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватись оплата; - Гарантійний лист, про те, як що у разі, внесення змін до Статуту, та інших документів, які підтверджують повноваження особи, що буде підписувати договір про закупівлю (контракт) зі сторони Учасника у період до дати заключення договору про закупівлю з нами, зобов’язуємось повідомити замовника про внесені зміни до дати заключення з замовником договору про закупівлю; - Довідку у довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань; - Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – укладення договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника), посвідчену підписом (при наявності - печаткою учасника), в якому зазначено посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі та підписанта договору, якому надаються повноваження на укладення (підписання) договору та / або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статуту при наявності); - Чинний Сертифікат ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 на момент укладання договору та строку дії договору. Учасником відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації не надано: - копію податкової накладної як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.