Закупівлю оголошено - 20-02-2025, 16:21. Дата останніх змін - 05-03-2025, 00:00

«ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)»

«ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізаці... Державна закупівля - UA-2025-02-20-011421-a «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)» від замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 2/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-20-011421-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-20-013940-a
Процедура заблокована
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-02-2025, 16:21
по 25-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-02-2025, 16:21
по 28-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
8300000000
8 300 000 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:41 500 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37485490 Досьє YouControl
Контактна особа:Єрмакова Валентина Юріівна
Телефон:380442423706
E-mail:solomruo2423706@ukr.net
Місцезнаходження:
03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12
9



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021 № 244 щодо закупівлі «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)») та відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно з інформацією розміщеною за номером: UA-2025-02-20-011421-aв електронній системі закупівель, було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)». Очікувана вартість – 8 300 000 000,00 грн. з ПДВ. Проте, згідно очікувана вартість зазначеної закупівлі складає – 8 300 000,00 грн. з ПДВ. Зважаючи на допущену технічну помилку, при подачі закупівлі на веб-портал Уповноваженого органу, на даному етапі немає технічної можливості внести зміни до вартості закупівлі. З метою недопущення порушень чинного законодавства в сфері закупівель та керуючись статтями 32, 10, Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 50 ОСРОБЛИВОСТЕЙ, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021, № 244. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Відмінити закупівлю відкриті торги з особливостями «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)» відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ. 2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідну інформацію по закупівлі UA-2025-02-20-011421-a.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

05-03-2025, 00:00

Період оскарження:

з 22-02-2025, 13:03 по 05-03-2025, 00:00

Документи:

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021 № 244 щодо закупівлі «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)») та відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно з інформацією розміщеною за номером: UA-2025-02-20-011421-aв електронній системі закупівель, було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)». Очікувана вартість – 8 300 000 000,00 грн. з ПДВ. Проте, згідно очікувана вартість зазначеної закупівлі складає – 8 300 000,00 грн. з ПДВ. Зважаючи на допущену технічну помилку, при подачі закупівлі на веб-портал Уповноваженого органу, на даному етапі немає технічної можливості внести зміни до вартості закупівлі. З метою недопущення порушень чинного законодавства в сфері закупівель та керуючись статтями 32, 10, Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 50 ОСРОБЛИВОСТЕЙ, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021, № 244. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Відмінити закупівлю відкриті торги з особливостями «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)» відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ. 2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідну інформацію по закупівлі UA-2025-02-20-011421-a.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

21-02-2025, 13:01

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«ДК 021-2015 код 75250000-3 По ...
8 300 000 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)»

1
послуга
03087 Україна Київська область Київ заклади освіти Солом'янського району
по 31-12-2025
75250000-3
Послуги пожежних і рятувальних служб


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:22:45
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:16:02
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п.16 Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 1.2. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). 1.3 Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.4. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 2 1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п.16 Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 1.2. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). 1.3 Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.4. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 2.2. На кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.3. Завірена учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.4.На всіх працівників з довідки, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів 2.5.Надати чинну інформаційну довідку умов праці щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).Така інформаційна довідка/ акт/ карта умов праці повина містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 2.2. На кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.3. Завірена учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.4.На всіх працівників з довідки, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів 2.5.Надати чинну інформаційну довідку умов праці щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).Така інформаційна довідка/ акт/ карта умов праці повина містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (або договору) за предметом закупівлі або подібними роботами/послугами, передбаченими технічним завданням. 3.2. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору). 3.3. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан-копіями оригіналів договорів та актів виконаних робіт.
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-02-2025, 16:19:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); , 3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (або договору) за предметом закупівлі або подібними роботами/послугами, передбаченими технічним завданням. 3.2. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору). 3.3. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан-копіями оригіналів договорів та актів виконаних робіт.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ