Закупівлю оголошено - 27-01-2025, 12:49. Дата останніх змін - 07-04-2025, 14:56

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних))

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території ... Державна закупівля - UA-2025-01-27-008114-a Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних)) від замовника Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області від 1/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-27-008114-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-009196-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 12:49
по 01-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 12:49
по 04-02-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-02-2025, 12:39
по 05-02-2025, 13:02

Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
688663.92
688 663,92 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 886,64 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області
ЄДРПОУ:38008294 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Щирба
Телефон:+380322602771
E-mail:alexander.gr33@gmail.com
Місцезнаходження:
79005, Україна, Львівська область,м. Львів,, вул. К. Левицького, 18
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги із забезпечення громад ...
688 663,92 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-02-2025, 12:39
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних)

1
послуга
79005 Україна Львівська область м. Львів вул. К. Левицького, 18
з 06-03-2025 по 31-12-2025
75240000-0
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Охорона-Сервіс-2"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-02-2025 по 29-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Саян Володимир Йосипович
Остаточна пропозиція:
606 816 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
650 160 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-03-2025, 10:38
Період подачі оскарження:
по 01-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 24-03-25, 11:56:37
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі - Особливості) Головним управлінням Державної казначейської служби України у Львівській області (далі – Головне управління Казначейства) 27.01.2025 оголошено в електронній системі закупівель процедуру закупівлі відкриті торги (з особливостями) за предметом ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних)). В результаті проведення електронного аукціону було подано дві тендерних пропозиції, а саме: ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ», ТзОВ «Охорона-Сервіс-2». Станом на момент цього протоколу проходить оцінка другої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» (Україна, 79058, м. Львів, просп. Чорновола, 67Б, кв. 4, ЄДРПОУ: 35942941). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Оцінка тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» розпочалась з 28.02.2025, тобто перший робочий день розгляду 03.03.2025. Учасником ТзОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ», пропозиція якого була відхилена подано 04.03.2025 скаргу (номер скарги: UA-2025-01-27-008114-а.а1) в Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія). Комісією 18.03.2025 прийнято рішення № 4223-р/пк-пз про відмову ТзОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» в задоволенні скарги. Вказане рішення оприлюднено в електронній системі закупівель 21.03.2025 та автоматично електронною системою закупівель поновлено перебіг закупівлі. Останній робочий день розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» 24.03.2025. Однак, враховуючи положення пункту 43 Особливостей, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на вищевикладене, існує необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» до 27.03.2025 (включно) та оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня його прийняття.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-03-25, 15:25:34
24

Замовником у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» було виявлено ряд невідповідностей в інформації та документах, що вимагались в тендерній документації Головним управлінням Казначейства. 1. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації учасники надають Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» надано в складі тендерної пропозиції Довідку № 11 від 30.01.2025 з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження наявності засобів для сповіщення та засобів захисту, учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, або сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (для обладнання, яке знаходиться у користуванні учасника). Згідно аналізу Довідку № 11 від 30.01.2025 та наданих учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують власність на кожну одиницю, відображену учасником в довідці встановлено, що в графі 6 «Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність» у пунктах 3,4 зазначена невірна інформація щодо документа, який підтверджує наявність в учасника вказаного в довідці обладнання. 2. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації учасники надають Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» надано в складі тендерної пропозиції Довідку № 11 від 30.01.2025 з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно Довідки № 11 від 30.01.2025 учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» відповідно до Договору Ц-2-14826 від 01.03.2019 укладеним із Управлінням поліції охорони у Львівській області використовуються транспортні засоби в кількості п’ять одиниць. Також учасником в складі тендерної документації поданий вище згадуваний Договір Ц-2-14826 від 01.03.2019 із Управлінням поліції охорони у Львівській області. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації у разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий учасник повинен надати: - копію відповідного договору реагування у м. Львів, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування; - фото транспорту реагування з видимістю реєстраційного знаку (номерного знаку) транспортного засобу; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв. - довідка в довільній формі про наявність в суб’єкта охоронної діяльності пункту централізованого спостереження, який відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, із зазначенням адреси розташування та телефонного номеру. Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» в складі тендерної пропозиції подано лист – пояснення № 32 від 30.01.2025 стосовно залучення для виконання умов Договору субпідрядника/співвиконавця Управління поліції охорони у Львівській області в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подано відповідні документи та інформацію, що вимагались вищевказаними умовами тендерної документації. Однак, кількість одиниць транспорту, що відображена в Довідці № 11 від 30.01.2025 відрізняється від кількості одиниць транспорту по яких надано документи та інформацію в складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2». 3. Відповідно до пункту 2.1. Додатку 2 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 2. Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» подано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 13 від 30.01.2025. Однак, найменування комірок таблиці в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації № 13 від 30.01.2025 не відповідає Таблиці № 2 пункту 2.1. Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства. 4. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 2 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в період 2022-2024 років та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 3. Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» подано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) № 17 від 30.01.2025. Згідно вказаної довідки учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» укладено із Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» м. Львова Договір № 415 від 21.03.2022 та виконано договір в повному обсязі. Згідно Довідки № 17 від 30.01.2025 предмет договору «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкту). Відповідно до пункту 1.1 Договору № 415 від 21.03.2022 предмет договору послуги «ДК 021:2015:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту та громадського порядку). Окрім цього, найменування комірок таблиці в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) № 17 від 30.01.2025 не відповідає Таблиці № 3 пункту 3.1. Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Головне управління Казначейства пропонує Учаснику усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-03-25, 15:25:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-27-008114-a-b2
Номер договору:
№ 33-25
Дата підписання договору:
04-04-2025, 14:48
Строк дії договору:
з 04-04-2025 по 31-12-2025
544 320 UAH
Ціна договору
544 320 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-02-2025 по 08-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Мирошніченко Володимир Олексійович
Остаточна пропозиція:
601 759,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
616 040 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-02-2025 по 13-02-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Мирошніченко Володимир Олексійович
Остаточна пропозиція:
601 759,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
616 040 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-02-2025, 17:08
Період подачі оскарження:
по 18-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-02-25, 16:28:49
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» було виявлено ряд невідповідностей в інформації та документах, що вимагались в тендерній документації Головним управлінням Казначейства. 1.1. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 учасники надають Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» надано в складі тендерної пропозиції Довідку № 220 від 29.01.2025 форма таблиці якої відрізняється від форми яка міститься в тендерній документації. А також, для підтвердження наявності засобів для сповіщення та засобів захисту, учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, або сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (для обладнання, яке знаходиться у користуванні учасника). Згідно аналізу Договору оренди обладнання № 1259 від 19.09.2024 кількість орендованого обладнання відрізняється від поданою інформації в Довідці, а саме пункти 10 та 13 Довідки. 1.2. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства учасники надають довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми. Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше 4 - х охоронників не нижче 3-горозряду. Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: 1) копіями трудових книжок, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці), які мають досвід виконання аналогічних послуг не менше 3 (три) роки; 2) копіями документів, які підтверджують проходження особою обов'язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (на кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці, які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій); 3) копія довідки (або витягу) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини - чинна на момент прийняття працівника на Підприємство на роботу або чинна в період його роботи на Підприємстві; 4) копіями документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому порядку, чинному на момент подання пропозиції; 5) документ про присвоєння та підвищення кваліфікації охоронника (не нижче 3 – го розряду); 6) гарантійний лист, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які відображені в Довідці відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (із змінами); 7) копії посвідчень, оформлених відповідно до вимог частини четвертої статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»; 8) копії наказів про призначення на посаду кожного охоронця відображеного в Довідці. Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. Учаснику необхідно надати гарантійний лист про те, що він планує залучати до несення служби на об’єкті охорони кваліфікований персонал охорони, з числа охоронників, які входять до штату учасника, інформація про яких зазначається в Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації. Охоронники, які чергують на об’єкті охорони повинні входити до штату Учасника. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію штатного розпису, чинного на момент подання тендерної пропозиції. У випадку заміни охоронників учасник зобов’язується залучати інших охоронників, які відповідають вимогам до персоналу охорони, встановленим в цьому Додатку. Учасником ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» подано Довідку № 221 від 29.01.2025 про наявність працівників, а саме: Коваль Юрій Володимирович, Гамерський Дмитро Миколайович, Гаращук Дмитро Іванович, Раковський Сергій Анатолійович. По жодному з даних охоронників не надано копії посвідчень, оформлених відповідно до вимог частини четвертої статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» та копії наказів про призначення на посаду кожного охоронця відображеного в Довідці, що вимагається тендерною документацією. Окрім цього, Медична довідка № 1926 про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, видана охороннику Ковалю Юрію Володимировичу втратила чинність, дійсна до 21.12.2024 року, тобто документ, не підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому порядку, чинному на момент подання пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. Довідка № 629 про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин видана охороннику Ковалю Юрію Володимировичу (дата проведення огляду 21.12.2023 року, термін дії один рік) не підтверджую проходження особою обов'язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку, яка дійсна на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, що вимагається тендерною документацією. ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» гарантійними листами № 228, 229 від 29.01.2025 гарантує , що планує залучати до несення служби на об’єкті кваліфікований персонал охорони, з числа охоронників, які входять до штату учасника, інформація про яких зазначається в Довідці від 27.11.2024 № 628 та гарантує, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які відображені в Довідці від 27.11.2024 № 628 відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» згадувана довідка відсутня, а також не вірна нумерація таблиці вказаної в Довідці № 228. 1.3. Відповідно до підпункту 3.1. Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства учасники надають Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в період 2022-2024 років та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Додатку 2 тендерної документації. На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю (ями) аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю (ями)позитивного (их) відгуку (ів), від кожного замовника (ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Учасником ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» подано в складі тендерної пропозиції Довідку № 218 від 29.01.2025 про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів). Згідно вимог тендерної документації Головного управління Казначейства при заповненні наведеної в тендерній документації форми учасник повинен вказати найменування, адресу, телефон контрагента (замовника) та прізвище, ім’я по батькові керівника. Учасником ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» не вказано прізвище, ім’я по батькові керівника контрагента (замовника). Окрім цього, аналогічний договір укладений із ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» (Договір № 18 від 01.09.2024). Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань керівник зазначеної юридичної особи Пересунько Віталій Миколайович. Відповідно в складі тендерної пропозиції подано позитивний лист - відгук на № 11 від 17.01.2025 юридичною особою ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА», за підписом директора Пересунька Віталія. Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 29.01.2025, поданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» кінцевим бенефіціарним власником з прямим вирішальним впливом є директор ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» Пересунько Віталій. Отже, вищевказаний позитивний лист – відгук № 11 від 17.01.2025 на договір наданий зацікавленою особою, що унеможливлює Головним управлінням Казначейства пересвідчитись в надійності та добросовісності учасника процедури закупівлі. Окрім цього, предмет Договору № 18 від 01.09.2024 надання послуг з охорони правопорядку та громадського порядку лікарні (назва об’єкта охорони в договорі не вказана) за адресою: 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 3. 1.4. Відповідно до підпункту 4.1. частини 4. «Інформація про здійснення учасником господарської діяльності» Таблиці 5 Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства учасник повинен надати інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України, видане уповноваженим на це органом. Зазначена довідка в складі тендерної пропозиції відсутня. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пропонуємо Учаснику усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-02-25, 16:28:49

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
601 759,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
616 040 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-01-2025, 12:52:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Забезпечення виконання Договору надання охоронних послуг
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами:
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами:
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Охорона-Сервіс-2"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
606 816 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
650 160 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТзОВ "Охорона -Сервіс-2"
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-02-2025, 16:24:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Забезпечення виконання Договору надання охоронних послуг
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами:
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами:
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено27-01-2025, 12:56:17
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 12:31:30
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено27-01-2025, 12:49:10
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 12:27:26
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено27-01-2025, 12:49:10
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено27-01-2025, 12:49:10
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 12:27:25
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 12:27:25
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічний Видалено27-01-2025, 12:49:10
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 12:27:23
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено27-01-2025, 12:49:10
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 12:27:24
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 12:27:23
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          4. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          11. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Дата архівування:
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Дата архівування:
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних))
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення підтверджується, що
                          1 - Забезпечення виконання Договору надання охоронних послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Не пізніше дати укладення Договору про закупівлю Виконавець повинен надати забезпечення виконання цього Договору в розмірі 5 % відсотків загальної вартості цього Договору. Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом перерахування Виконавцем грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% відсотків вартості Договору. Забезпечення діє з моменту підписання цього Договору до повного виконання обов’язків Сторін по Договору. Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання Договору: отримувач – Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області, код за ЄДРПОУ 38008294, рахунок: UA748201720355199001088080043 в ДКСУ м. Київ МФО: 820172, Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору надання охоронних послуг». Забезпечення виконання Договору не повертається у разі відмови від виконання умов цього Договору або порушення Виконавцем будь-яких умов цього Договору та у разі дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про виконання послуг неналежної якості. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Виконавцю. Про неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю. Всі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання зобов’язань (витрати на банківський переказ коштів, тощо) за договором несе Виконавець.
                          Форма забезпечення
                          Іншій формі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Не пізніше дати укладення Договору про закупівлю Виконавець повинен надати забезпечення виконання цього Договору в розмірі 5 % відсотків загальної вартості цього Договору. Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом перерахування Виконавцем грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% відсотків вартості Договору. Забезпечення діє з моменту підписання цього Договору до повного виконання обов’язків Сторін по Договору.
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          5
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Замовник повертає забезпечення виконання цього Договору на рахунок Учасника, з якого були перераховані кошти після виконання Виконавцем зобов’язань по цьому Договору, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним, у випадках, передбачених пунктом 21 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і Послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також якщо Сторони домовились про розірвання цього Договору про закупівлю за взаємним погодженням, шляхом укладання відповідної Додаткової угоди, та згідно з умовами, зазначеними в Договорі, протягом 5 (п’яти) операційних днів з дня настання зазначених обставин.
                          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          5
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Не пізніше дати укладення Договору про закупівлю Виконавець повинен надати забезпечення виконання цього Договору в розмірі 5 % відсотків загальної вартості цього Договору. Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом перерахування Виконавцем грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% відсотків вартості Договору. Забезпечення діє з моменту підписання цього Договору до повного виконання обов’язків Сторін по Договору.
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних))
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами:
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-01-2025, 12:27:27
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами:
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Дата архівування: 29-01-2025, 12:27:27
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних))
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами:
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних))
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами:
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-01-2025, 12:49:08
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ