Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 688 663,92 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 886,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 38008294 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Щирба |
| Телефон: | +380322602771 |
| E-mail: | alexander.gr33@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79005, Україна, Львівська область,м. Львів,, вул. К. Левицького, 18 |
0 |
Відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі - Особливості) Головним управлінням Державної казначейської служби України у Львівській області (далі – Головне управління Казначейства) 27.01.2025 оголошено в електронній системі закупівель процедуру закупівлі відкриті торги (з особливостями) за предметом ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних)). В результаті проведення електронного аукціону було подано дві тендерних пропозиції, а саме: ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ», ТзОВ «Охорона-Сервіс-2». Станом на момент цього протоколу проходить оцінка другої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» (Україна, 79058, м. Львів, просп. Чорновола, 67Б, кв. 4, ЄДРПОУ: 35942941). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Оцінка тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» розпочалась з 28.02.2025, тобто перший робочий день розгляду 03.03.2025. Учасником ТзОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ», пропозиція якого була відхилена подано 04.03.2025 скаргу (номер скарги: UA-2025-01-27-008114-а.а1) в Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія). Комісією 18.03.2025 прийнято рішення № 4223-р/пк-пз про відмову ТзОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» в задоволенні скарги. Вказане рішення оприлюднено в електронній системі закупівель 21.03.2025 та автоматично електронною системою закупівель поновлено перебіг закупівлі. Останній робочий день розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» 24.03.2025. Однак, враховуючи положення пункту 43 Особливостей, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на вищевикладене, існує необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» до 27.03.2025 (включно) та оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня його прийняття.
Замовником у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» було виявлено ряд невідповідностей в інформації та документах, що вимагались в тендерній документації Головним управлінням Казначейства. 1. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації учасники надають Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» надано в складі тендерної пропозиції Довідку № 11 від 30.01.2025 з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження наявності засобів для сповіщення та засобів захисту, учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, або сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (для обладнання, яке знаходиться у користуванні учасника). Згідно аналізу Довідку № 11 від 30.01.2025 та наданих учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують власність на кожну одиницю, відображену учасником в довідці встановлено, що в графі 6 «Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність» у пунктах 3,4 зазначена невірна інформація щодо документа, який підтверджує наявність в учасника вказаного в довідці обладнання. 2. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації учасники надають Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» надано в складі тендерної пропозиції Довідку № 11 від 30.01.2025 з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно Довідки № 11 від 30.01.2025 учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» відповідно до Договору Ц-2-14826 від 01.03.2019 укладеним із Управлінням поліції охорони у Львівській області використовуються транспортні засоби в кількості п’ять одиниць. Також учасником в складі тендерної документації поданий вище згадуваний Договір Ц-2-14826 від 01.03.2019 із Управлінням поліції охорони у Львівській області. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації у разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий учасник повинен надати: - копію відповідного договору реагування у м. Львів, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування; - фото транспорту реагування з видимістю реєстраційного знаку (номерного знаку) транспортного засобу; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв. - довідка в довільній формі про наявність в суб’єкта охоронної діяльності пункту централізованого спостереження, який відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, із зазначенням адреси розташування та телефонного номеру. Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» в складі тендерної пропозиції подано лист – пояснення № 32 від 30.01.2025 стосовно залучення для виконання умов Договору субпідрядника/співвиконавця Управління поліції охорони у Львівській області в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подано відповідні документи та інформацію, що вимагались вищевказаними умовами тендерної документації. Однак, кількість одиниць транспорту, що відображена в Довідці № 11 від 30.01.2025 відрізняється від кількості одиниць транспорту по яких надано документи та інформацію в складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Охорона-Сервіс-2». 3. Відповідно до пункту 2.1. Додатку 2 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 2. Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» подано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 13 від 30.01.2025. Однак, найменування комірок таблиці в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації № 13 від 30.01.2025 не відповідає Таблиці № 2 пункту 2.1. Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства. 4. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 2 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в період 2022-2024 років та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 3. Учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» подано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) № 17 від 30.01.2025. Згідно вказаної довідки учасником ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» укладено із Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» м. Львова Договір № 415 від 21.03.2022 та виконано договір в повному обсязі. Згідно Довідки № 17 від 30.01.2025 предмет договору «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкту). Відповідно до пункту 1.1 Договору № 415 від 21.03.2022 предмет договору послуги «ДК 021:2015:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту та громадського порядку). Окрім цього, найменування комірок таблиці в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) № 17 від 30.01.2025 не відповідає Таблиці № 3 пункту 3.1. Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Головне управління Казначейства пропонує Учаснику усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» було виявлено ряд невідповідностей в інформації та документах, що вимагались в тендерній документації Головним управлінням Казначейства. 1.1. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 учасники надають Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Таблиці 1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» надано в складі тендерної пропозиції Довідку № 220 від 29.01.2025 форма таблиці якої відрізняється від форми яка міститься в тендерній документації. А також, для підтвердження наявності засобів для сповіщення та засобів захисту, учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, або сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (для обладнання, яке знаходиться у користуванні учасника). Згідно аналізу Договору оренди обладнання № 1259 від 19.09.2024 кількість орендованого обладнання відрізняється від поданою інформації в Довідці, а саме пункти 10 та 13 Довідки. 1.2. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства учасники надають довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми. Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше 4 - х охоронників не нижче 3-горозряду. Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: 1) копіями трудових книжок, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці), які мають досвід виконання аналогічних послуг не менше 3 (три) роки; 2) копіями документів, які підтверджують проходження особою обов'язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (на кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці, які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій); 3) копія довідки (або витягу) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини - чинна на момент прийняття працівника на Підприємство на роботу або чинна в період його роботи на Підприємстві; 4) копіями документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому порядку, чинному на момент подання пропозиції; 5) документ про присвоєння та підвищення кваліфікації охоронника (не нижче 3 – го розряду); 6) гарантійний лист, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які відображені в Довідці відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (із змінами); 7) копії посвідчень, оформлених відповідно до вимог частини четвертої статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»; 8) копії наказів про призначення на посаду кожного охоронця відображеного в Довідці. Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. Учаснику необхідно надати гарантійний лист про те, що він планує залучати до несення служби на об’єкті охорони кваліфікований персонал охорони, з числа охоронників, які входять до штату учасника, інформація про яких зазначається в Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації. Охоронники, які чергують на об’єкті охорони повинні входити до штату Учасника. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію штатного розпису, чинного на момент подання тендерної пропозиції. У випадку заміни охоронників учасник зобов’язується залучати інших охоронників, які відповідають вимогам до персоналу охорони, встановленим в цьому Додатку. Учасником ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» подано Довідку № 221 від 29.01.2025 про наявність працівників, а саме: Коваль Юрій Володимирович, Гамерський Дмитро Миколайович, Гаращук Дмитро Іванович, Раковський Сергій Анатолійович. По жодному з даних охоронників не надано копії посвідчень, оформлених відповідно до вимог частини четвертої статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» та копії наказів про призначення на посаду кожного охоронця відображеного в Довідці, що вимагається тендерною документацією. Окрім цього, Медична довідка № 1926 про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, видана охороннику Ковалю Юрію Володимировичу втратила чинність, дійсна до 21.12.2024 року, тобто документ, не підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому порядку, чинному на момент подання пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. Довідка № 629 про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин видана охороннику Ковалю Юрію Володимировичу (дата проведення огляду 21.12.2023 року, термін дії один рік) не підтверджую проходження особою обов'язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку, яка дійсна на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, що вимагається тендерною документацією. ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» гарантійними листами № 228, 229 від 29.01.2025 гарантує , що планує залучати до несення служби на об’єкті кваліфікований персонал охорони, з числа охоронників, які входять до штату учасника, інформація про яких зазначається в Довідці від 27.11.2024 № 628 та гарантує, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які відображені в Довідці від 27.11.2024 № 628 відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» згадувана довідка відсутня, а також не вірна нумерація таблиці вказаної в Довідці № 228. 1.3. Відповідно до підпункту 3.1. Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства учасники надають Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в період 2022-2024 років та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми в Додатку 2 тендерної документації. На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю (ями) аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю (ями)позитивного (их) відгуку (ів), від кожного замовника (ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Учасником ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» подано в складі тендерної пропозиції Довідку № 218 від 29.01.2025 про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів). Згідно вимог тендерної документації Головного управління Казначейства при заповненні наведеної в тендерній документації форми учасник повинен вказати найменування, адресу, телефон контрагента (замовника) та прізвище, ім’я по батькові керівника. Учасником ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» не вказано прізвище, ім’я по батькові керівника контрагента (замовника). Окрім цього, аналогічний договір укладений із ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» (Договір № 18 від 01.09.2024). Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань керівник зазначеної юридичної особи Пересунько Віталій Миколайович. Відповідно в складі тендерної пропозиції подано позитивний лист - відгук на № 11 від 17.01.2025 юридичною особою ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА», за підписом директора Пересунька Віталія. Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 29.01.2025, поданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» кінцевим бенефіціарним власником з прямим вирішальним впливом є директор ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» Пересунько Віталій. Отже, вищевказаний позитивний лист – відгук № 11 від 17.01.2025 на договір наданий зацікавленою особою, що унеможливлює Головним управлінням Казначейства пересвідчитись в надійності та добросовісності учасника процедури закупівлі. Окрім цього, предмет Договору № 18 від 01.09.2024 надання послуг з охорони правопорядку та громадського порядку лікарні (назва об’єкта охорони в договорі не вказана) за адресою: 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 3. 1.4. Відповідно до підпункту 4.1. частини 4. «Інформація про здійснення учасником господарської діяльності» Таблиці 5 Додатку 2 тендерної документації Головного управління Казначейства учасник повинен надати інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України, видане уповноваженим на це органом. Зазначена довідка в складі тендерної пропозиції відсутня. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пропонуємо Учаснику усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.