Закупівлю оголошено - 17-01-2025, 15:34. Дата останніх змін - 17-01-2025, 15:41

Послуги з охорони об’єктів

Послуги з охорони об’єктів... Державна закупівля - UA-2025-01-17-014184-a Послуги з охорони об’єктів від замовника Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького від 1/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-17-014184-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-17-018102-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 15:34
по 22-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 15:34
по 25-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
17155121.8
17 155 121,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:85 775,61 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:500 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького
ЄДРПОУ:02223750 Досьє YouControl
Сайт:http://lvivgallery.org.ua
Контактна особа:Гулій Андрій Миронович
Телефон:+380672705091
E-mail:gulij79@ukr.net
Місцезнаходження:
79000, Україна, Львівська область,Львів, вул. Стефаника,3
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони об’єктів
17 155 121,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони об’єктів

1
послуга
79000 Україна Львівська область 18 постів згідно технічної специфікації (Додаток № 2)
по 31-12-2025
75240000-0
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:41:24
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:34:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:34:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:34:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:34:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:34:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:34:53
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з охорони об’єктів
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000 гривень Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, йогоідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького Місцезнаходження Замовника: вул. Стефаника, 3, м. Львів, 79000 Код ЄДРПОУ: 02223750 IBAN № UA578201720343161003200001806, в ДКСУ м. Київ МФО 820172
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1. Довідка (довідки) учасника у довільній формі про наявність діючого підрозділу (підрозділів) охорони та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток № 2 до Тендерної документації), що містить (містять) таку інформацію: - перелік діючих підрозділів (діючого підрозділу) охорони в регіоні надання послуг із зазначенням місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), номеру телефону(ів), ПІБ керівника підрозділу; - відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника (гумові кийки, газові балончики, пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм. на кожен пост, радіостанції і бронежилети) - перелік найменувань форменого одягу персоналу охорони учасника (з наданням фотографій форменого одягу учасника). 2. Копії документів, що підтверджують право власності та/або оренди на об’єкти, в яких дислокується діючий підрозділ (підрозділи) охорони Учасника у Львові та Львівській області. 3. Довідка про обладнання транспорту реагування, який використовуватиметься «тривожними групами» учасника, засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами у відповідності до ліцензійних вимог передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (фотографії зазначених транспортних засобів). 4. Документальне зобов’язання Учасника про надання прав окремого автоматизованого системного доступу через мережу Інтернет до програми GPS моніторингу з метою постійного контролю та спостереження за переміщенням спеціалізованого транспорту Учасника під час реагування на тривожні виклики та переміщенням груп швидкого реагування 5. Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (які перебувають на балансі підприємства) в кількості необхідному для забезпечення кожного поста. 6. Копія документу, що підтверджує наявність та право власності (використання) автоматичної системи передавання тривожних сповіщень (пульт централізованого спостереження). 7. Довідка про наявність спеціалізованого транспорту реагування (не менше 11-ти одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони, його кількість, марка, державні номери, який обладнаний засобами зв’язку, з яких автомобілі підвищеної прохідності (не менше 4-ох автомобілів) з фотографіями зазначених транспортних засобів, який використовуються під час надання послуг з охорони (під «підвищеною прохідністю» розуміється транспорт, який має повний привід 4х4 та кліренс не менше 190 мм), та одночасного прибуття не менше 11 одиниць спеціалізованого транспорту реагування на об’єкти Замовника. Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою. 8. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що плануються до залучення в якості транспорту реагування, зазначених в п.7. 9. Довідка Учасника про досвід (стаж) роботи на ринку охоронних послуг. 10. Наявність оглядового дзеркала днища автомобіля (не менше 11-ти дзеркал), надати копії документів, що підтверджують право власності або право користування. 11. Сканкопія документів про зарахування на баланс службових собак (згідно міжнародної специфікації F.C.I) у кількості, не менше 8-ми собак. Підтвердженням є сканкопії актів приймання-передачі основних засобів (форма 03-1) або договір оренди. 12. Сканкопії таких документів: - ветеринарного паспорту на кожну собаку, що зазначена у довідці; - дипломи, які підтверджують, що кожна собака пройшла курси дресирування по слухняності в державних або кінологічних організаціях. - діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собаку, згідно п. 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам». затвердженого Постановою КМУ від 09.07.2002. 13. Лист-підтвердження про надання замовнику можливості візуальної перевірки відповідності наданих учасником відомостей щодо наявності діючого підрозділу охорони та матеріально-технічної бази учасника для виконання вимог Технічного завдання (Додаток № 2 до цієї Тендерної документації). 14. Лист-підтвердження про надання гарантії замовнику можливості проведення, на вимогу Замовника, не менше 2-х разів в місяць, контрольних перевірок реагування транспорту реагування із прибуттям на об’єкт, не більше 10-ти хвилин у м. Львів та 30-ти хвилин у Львівській області, та одночасного прибуття не менше 11 одиниць спеціалізованого транспорту реагування на об’єкти Замовника. 15. Надати копію дозволу на відкриття об’єкта дозвільної системи, яким надано право на зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них (з місцем дислокації місця зберігання у м. Львові та/або Львівської обл.), які знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1. Довідка про наявність в учасника кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх охоронників, яких планується задіяти на постах Замовника, які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (не менше 4-5 чоловік на 1 цілодобовий пост, а також 2 чол. - на екіпаж транспорту реагування) для забезпечення фізичної охорони об’єктів (згідно розрахунку (табеля) постів, з числа громадян України віком від 18 років. 2. . На кожного охоронника надати копії свідоцтв про присвоєння відповідної кваліфікації (підвищення кваліфікації) охоронника 3 розряду та /або підтвердження перебування на навчанні (підвищенні кваліфікації) 2. Сканкопії з оригіналів довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing) у вигляді електронного документу із накладеним КЕП Міністерства внутрішніх справ України, або наявністю можливості перевірки витягу за допомогою QR – коду, який повинен міститися на витягу (або у вигляді сканкопії з оригіналу документу, якщо такий документ виданий у паперовому вигляді) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Така довідка або витяг повинні бути видані не раніше місячної давності з дати оголошення закупівлі. 3. Сканкопії з оригіналів сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду, які мають бути чинними на час дії договору. 4. Сканкопії з оригіналів медичних довідок про проходження працівниками медичного огляду. Такі довідки повинні бути дійсними на момент подання тендерної пропозиції 5. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за третій та/або четвертий квартал 2024 року (або інше документальне підтвердження перебування працівників у трудових відносинах). 6. Сканкопія документу про прийняття на роботу інструктора службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку чи сканкопія угоди про надання відповідних послуг з інструктором службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку. 7. Сканкопії документів, не менше одного (свідоцтва або диплома або сертифікату або посвідчення) інструктора службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку, виданого профільними державними (відомчими) навчальними закладами або кінологічними організаціями. 8. Сканкопія документу про прийняття на роботу ветеринара або сканкопія угоди з ветеринаром (ветклінікою) про надання послуг з регулярного огляду службових собак (надати скан копію відповідного диплома про освіту ветеринара)
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. В довідці повинно бути зазначено: назва організації, з якою укладено договір; предмет Закупівлі; термін виконання договору; номер закупівлі у системі Prozorro (за наявності), за результатами якої укладено договір. Аналогічними договорами є договори (двосторонні або декілька сторонні), подібні за змістом, своєю правовою природою, предметом яких є послуги з охорони об’єктів державної та/або комунальної власності. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: 2.1. Скановані копії аналогічних договорів (не менше 2-х за період 2021-2024 років), зазначених у довідці, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів. 2.2. Скановані копії документів, що засвідчують факт виконання аналогічних договорів (актів наданих послуг). 2.3. Скановані копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки)за 2023 або 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.2. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 2.1. Резиденти України: 2.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за останній звітний період з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 2.1.2. Юридичні особи: 2.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 або 2024 рік, з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 2.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за 2023 або 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:34:50
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ