Закупівлю оголошено - 30-12-2024, 14:22. Дата останніх змін - 24-01-2025, 09:55

Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України

Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою ... Державна закупівля - UA-2024-12-30-006235-a Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України від замовника Національний університет біоресурсів і природокористування України від 12/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-30-006235-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-30-007447-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 14:22
по 09-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 14:22
по 12-01-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
417720
417 720 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 177 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:12 531,60 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Національний університет біоресурсів і природокористування України
ЄДРПОУ:00493706 Досьє YouControl
Контактна особа:Євтушенко Володимир Дмитрович
Телефон:380445278930
E-mail:zacupivli1@gmail.com
Місцезнаходження:
03041, Україна, Київська область,Київ, вулиця Героїв Оборони, будинок 15
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Технічне обслуговування систем ...
417 720 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України

13
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
75250000-3
Послуги пожежних і рятувальних служб


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-01-2025 по 18-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. Почайнинська, 57/59 кв. 106, 04070, ПП Центр Електробезпеки
Остаточна пропозиція:
417 720 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-01-2025, 11:34
Період подачі оскарження:
по 23-01-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-30-006235-a-b1
Номер договору:
33
Дата підписання договору:
23-01-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 23-01-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
417 720 UAH
Ціна договору
348 100 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
417 720 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
2
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. 1.2.1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. 1.2.2. Суб'єкт господарювання, що буде надавати послуги спостерігання за СПЗ Об’єкта, повинен мати: - ліцензію на провадження господарської діяльності протипожежного призначення із спостерігання за СПЗ об’єктів; - пульт пожежного спостерігання, який забезпечить в автоматизованому режимі приймання сигналів від приладу-передавача тривожних сповіщень Об’єкта спостерігання комунікатора типу С112У,(ТК-2/GSM-01) по двом каналам зв’язку. 1.2.3. Довідка про наявність у учасника пульту пожежного спостерігання, який забезпечить в автоматизованому режимі приймання сигналів від приладу-передавача тривожних сповіщень Об’єкта спостерігання комунікатора типу С112У,(ТК-2/GSM-01) по двом каналам зв’язку. На підтвердження наявності пульта пожежного спостерігання надати: ПОСВІДЧЕННЯ про реєстрацію пульта пожежного спостерігання (у разі підключення пульта після 2015 року, надати інформаційну довідку про реєстрацію в довільній формі з СЕРТИФІКАТОМ ВІДПОВІДНОСТІ на пульт або КАРТУ ПУЛЬТА ПОЖЕЖНОГО СПОСТЕРІГАННЯ та додатково надати Паспорт пульта центрального пожежного спостерігання. 1.2.4. Свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що зазначені в довідці згідно вимог пункту 2.1., які повинні бути чинними на весь період надання послуг. 1.2.5. Скан-копія (-ї) дозвільного (-их) документу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки (копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, видана щодо Учасника. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адрес відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється територія України за договорами, за контрактами тощо». 1.2.6. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована в ДСНС на офісно-складські приміщення (що зазначені в довідці згідно п. 2.1.), видана на ім’я Учасника.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. 3.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виконання аналогічних послуг з технічного обслуговування та пожежного спостерігання за СПЗ (у довідці вказати ПІП працівників, освіту, посаду, досвід роботи). У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі та яка має підтвердити спроможність Учасника здійснити виконання умов Договору, а саме: - наявність не менше одного керівника робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому (без додатків), трудової книжки або копією послужного списку; - не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва на кожного працівника, зазначеного у довідці); - не менше одного електромонтера охоронно – пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіо електричної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва на кожного працівника, зазначеного у довідці). 3.2. На підтвердження наявності в учасника зазначених у довідці згідно п.п. 3.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. У випадку надання скан копії трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу достатньо першої, передостанньої та останньої заповненої сторінки. 3.3. З урахуванням положень наказу МОЗ України від 21.05.2007 року № 246 та відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 необхідним є надання у складі тендерних пропозицій особових медичних книжок з відмітками про проходження медичного огляду на працівників, зазначених у довідці згідно п.п. 3.1. 3.4. На працівників, зазначених у довідці згідно п.п. 3.1. надати: - посвідчення та протокол/витяг з протоколу з перевірки знань чинних законодавчих актів і нормативних документів з НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; Навчання з питань охорони праці; НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ) та посвідчення з допуском до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В (з результатами перевірки знань з охорони праці (правил безпеки, інструкцій з охорони праці), з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції). - посвідчення та протокол/витяг з протоколу з перевірки знань та проходження навчання законів і нормативних актів з питань пожежної безпеки а також за програмою спеціального навчання «пожежно-технічний мінімум». 3.5. Надати завірену учасником копію звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, виданий у поточному році. 3.6. Лист довільної формі про наявність операторів (диспетчерів) «пульта пожежного спостерігання» (мінімум 4 особи), з наданням підтвердження про працевлаштування – трудової книжки. 3.7. Надати сертифікати про проходження навчання (мінімум 2-х працівників) з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування пожежного обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12». 3.8. Надати лист виробника обладнання Веллез про проходження навчання (мінімум 2-х працівників) щодо проектування, монтажу протипожежного обладнання, експлуатації та обслуговування систем оповіщення людей про пожежного спостерігання за СПЗ.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1.1.1. Надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в період 2021-2024 рр. (із зазначенням повної назви контрагента по аналогічному договору, найменування предмету договору, номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (у разі наявності)). 1.1.2. Для підтвердження надаються: - копія/ї договору/ів, зазначеного/их у довідці, акти надання послуг та/або інші документи у повному обсязі, які підтверджують надання послуг, відповідно до зазначеного/их договору/ів в довідці. Додатково на веб-порталі Уповноваженого органу повинен міститись звіт про виконання договору (у разі укладеного договору з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Зважаючи на необхідність підтвердження можливості виконання встановленого технічним завданням обсягу послуг, аналогічним вважається договір, серед послуг якого є послуги з спостерігання за пожежною автоматикою (або послуги з цілодобового пожежного спостерігання) та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації (або технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації) з наданням таких послуг в кількості об’єктів не меншій ніж загальна кількість об’єктів, встановлених в Додатку № 3 до тендерної документації. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а також щодо нього повинно бути опубліковано звіт про завершення виконання договору в повному обсязі. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – обов’язкове надання листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору на суму не менше об’єму фінансування цієї закупівлі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно таких актів, акти звірки взаєморозрахунків із Замовником, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально або річну, у разі неподання поквартальних звітностей) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
1.4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2023 рік повинен надати копії підтверджуючих документів, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), а саме: - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма №2) - Звіт про рух грошових коштів (форма №3) Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.3013 №73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2023 рік; - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2023 рік. Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" Фінансова звітність учасника повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-12-2024, 14:23:20
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено03-01-2025, 14:48:17
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:39:38
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічний Видалено30-12-2024, 14:20:37
        Інший
        публічний Видалено30-12-2024, 14:20:37
        Інший
        публічний Видалено03-01-2025, 14:43:11
        Інший
        публічний Видалено03-01-2025, 14:46:36
        Інший
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:33:35
        Інший
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:36:59
        Інший
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:37:28
        Інший
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:38:18
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено30-12-2024, 14:20:37
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:35:47
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено30-12-2024, 14:20:37
                Тендерна документація
                публічний Видалено03-01-2025, 14:41:41
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:33:00
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (покритої, безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Національного університету біоресурсів і природокористування України кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити –«Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, 03041 IBAN __UA338201720313281002202016289__ в ДКСУ, м. Київ, код банку 820172, код ЄДРПОУ 00493706» реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 4 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 531 грн 60 коп. (3% від очікуваної вартості) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом. Документ підписаний ЕЦП підписом та печаткою є оригінальним документом, накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати платіжне доручення (квитанцію, тощо), що підтверджує перерахування коштів в якості грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії. У разі, якщо учасник для отримання банківської гарантії не перераховує кошти на рахунок покриття банківської гарантії, а використовує для цього кошти на депозитному рахунку підприємства або заставу рухомого та/або нерухомого майна, та/або цінних паперів, то такий учасник замість платіжного доручення (квитанції, тощо) повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції копію відповідного договору з банком гарантом, завірену «мокрими» печатками1 обох сторін, а також виписку з депозитного рахунку (у разі використання в якості покриття по гарантії депозиту підприємства) або копію документа оцінки рухомого та/або нерухомого майна (у разі використання в якості покриття по гарантії застави рухомого та/або нерухомого майна) або копії інших документів, що підтверджують наявність достатньої фінансової спроможності учасника для забезпечення (покриття) банківської гарантії, всі ці документи повинні бути завірені «мокрою» печаткою банка-гаранта. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-01-2025, 16:30:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-01-2025, 16:30:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  30
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-01-2025, 16:30:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  2,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-01-2025, 16:30:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Виконання зобов’язань за Договором забезпечується банківською гарантією,в сумі _______ грн (__________), без ПДВ, що становить 2% вартості Договору про закупівлю. Виконавець зобов’язаний внести забезпечення виконання Договору не пізніше дати укладення даного Договору. Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Вид забезпечення: банківська гарантія в електронному вигляді. Банківська гарантія оформляється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою публікації Міжнародної торгової палати №758 2010 року (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника та відповідними пунктами цього Договору; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за цим договором закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії цього Договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. У разі продовженні строку дії Договору та виконання зобов’язань за Договором, Виконавець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на тих самих умовах. У випадку, якщо протягом строку дії Договору банк-гарант, що видав банківську гарантію, надану Виконавцем, буде віднесено до категорії неплатоспроможних банків та визначено, у встановленому законом порядку, неплатоспроможним, або виникнуть інші обставини, які негативно впливають на можливість виконання банком-гарантом зобов’язань по наданій Виконавцем банківській гарантії, Виконавець зобов’язаний надати Замовнику банківську гарантію іншого банку на умовах, визначених цим Договором, у строк, що не перевищує 10 (десяти) банківських днів з дня прийняття рішення Національним банком України щодо віднесення банка-гаранта до категорії неплатоспроможних. У разі ненадання Виконавцем банківської гарантії іншого банку на умовах, визначених цим пунктом, Виконавець зобов’язаний сплатити на користь Замовника штраф у розмірі, що є тотожним розміру банківської гарантії, визначеного Договором, а Замовник не здійснює оплату за своїми грошовими зобов’язаннями, які виникли за Договором, на строк до сплати зазначеного штрафу Виконавцем, при цьому зазначена несплата не є порушенням Договору чи простроченням оплати, а Замовник не несе будь якої відповідальності та зобов’язань за вчинення таких дій. У разі настання обставин, що зумовлюють право звернення до банка-гаранта з вимогою сплатити на користь Замовника суму банківської гарантії, така банківська гарантія не підлягає поверненню Виконавцю. Кошти, що надійшли Замовнику як забезпечення виконання Договору за банківською гарантією, не є виконанням Виконавцем зобов’язань за Договором, не заліковуються в рахунок інших зобов’язань Виконавця за цим Договором та не звільняють Виконавця від виконання умов Договору, в тому числі, від сплати повної суми штрафних санкцій (відповідальності) та збитків за Договором. У разі, якщо Договір про закупівлю укладений терміном більше як на один рік, у разі внесення змін до Договору про закупівлю в частині подовження терміну виконання робіт на наступний бюджетний період, за умови виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, або у разі надходження додаткових коштів на зазначений об’єкт Учасник зобов’язується до дня підписання Сторонами Додаткової угоди до Договору про закупівлю про внесення зазначених змін забезпечити його виконання шляхом перерахування грошових коштів, вказаних в пункті 2.1 Договору забезпечення, на розрахунковий рахунок Замовника у розмірі 2 (два) відсотки від вартості фінансування обсягів надання послуг на об’єктах у відповідному бюджетному році. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання за даним Договором не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання або неналежного виконання Виконавцем його договірних зобов’язань, або розірвання (припинення дії) Договору з ініціативи Виконавця. У разі не відповідності наданої банківської гарантії вимогам зазначеним у цьому розділі Договору, банківська гарантія є неналежною та вважається такою, що не надана за Договором
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. 1.2.1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. 1.2.2. Суб'єкт господарювання, що буде надавати послуги спостерігання за СПЗ Об’єкта, повинен мати: - ліцензію на провадження господарської діяльності протипожежного призначення із спостерігання за СПЗ об’єктів; - пульт пожежного спостерігання, який забезпечить в автоматизованому режимі приймання сигналів від приладу-передавача тривожних сповіщень Об’єкта спостерігання комунікатора типу С112У,(ТК-2/GSM-01) по двом каналам зв’язку. 1.2.3. Довідка про наявність у учасника пульту пожежного спостерігання, який забезпечить в автоматизованому режимі приймання сигналів від приладу-передавача тривожних сповіщень Об’єкта спостерігання комунікатора типу С112У,(ТК-2/GSM-01) по двом каналам зв’язку. На підтвердження наявності пульта пожежного спостерігання надати: ПОСВІДЧЕННЯ про реєстрацію пульта пожежного спостерігання (у разі підключення пульта після 2015 року, надати інформаційну довідку про реєстрацію в довільній формі з СЕРТИФІКАТОМ ВІДПОВІДНОСТІ на пульт або КАРТУ ПУЛЬТА ПОЖЕЖНОГО СПОСТЕРІГАННЯ та додатково надати Паспорт пульта центрального пожежного спостерігання. 1.2.4. Свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що зазначені в довідці згідно вимог пункту 2.1., які повинні бути чинними на весь період надання послуг. 1.2.5. Скан-копія (-ї) дозвільного (-их) документу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки (копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, видана щодо Учасника. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адрес відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється територія України за договорами, за контрактами тощо». 1.2.6. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована в ДСНС на офісно-складські приміщення (що зазначені в довідці згідно п. 2.1.), видана на ім’я Учасника.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-01-2025, 16:30:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. 1.2.1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. 1.2.2. Суб'єкт господарювання, що буде надавати послуги спостерігання за СПЗ Об’єкта, повинен мати: - ліцензію на провадження господарської діяльності протипожежного призначення із спостерігання за СПЗ об’єктів; - пульт пожежного спостерігання, який забезпечить в автоматизованому режимі приймання сигналів від приладу-передавача тривожних сповіщень Об’єкта спостерігання комунікатора типу С112У,(ТК-2/GSM-01) по двом каналам зв’язку.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Дата архівування: 06-01-2025, 16:30:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. 3.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виконання аналогічних послуг з технічного обслуговування та пожежного спостерігання за СПЗ (у довідці вказати ПІП працівників, освіту, посаду, досвід роботи). У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі та яка має підтвердити спроможність Учасника здійснити виконання умов Договору, а саме: - наявність не менше одного керівника робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому (без додатків), трудової книжки або копією послужного списку; - не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва на кожного працівника, зазначеного у довідці); - не менше одного електромонтера охоронно – пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіо електричної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва на кожного працівника, зазначеного у довідці). 3.2. На підтвердження наявності в учасника зазначених у довідці згідно п.п. 3.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. У випадку надання скан копії трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу достатньо першої, передостанньої та останньої заповненої сторінки. 3.3. З урахуванням положень наказу МОЗ України від 21.05.2007 року № 246 та відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 необхідним є надання у складі тендерних пропозицій особових медичних книжок з відмітками про проходження медичного огляду на працівників, зазначених у довідці згідно п.п. 3.1. 3.4. На працівників, зазначених у довідці згідно п.п. 3.1. надати: - посвідчення та протокол/витяг з протоколу з перевірки знань чинних законодавчих актів і нормативних документів з НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; Навчання з питань охорони праці; НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ) та посвідчення з допуском до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В (з результатами перевірки знань з охорони праці (правил безпеки, інструкцій з охорони праці), з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції). - посвідчення та протокол/витяг з протоколу з перевірки знань та проходження навчання законів і нормативних актів з питань пожежної безпеки а також за програмою спеціального навчання «пожежно-технічний мінімум». 3.5. Надати завірену учасником копію звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, виданий у поточному році. 3.6. Лист довільної формі про наявність операторів (диспетчерів) «пульта пожежного спостерігання» (мінімум 4 особи), з наданням підтвердження про працевлаштування – трудової книжки. 3.7. Надати сертифікати про проходження навчання (мінімум 2-х працівників) з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування пожежного обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12». 3.8. Надати лист виробника обладнання Веллез про проходження навчання (мінімум 2-х працівників) щодо проектування, монтажу протипожежного обладнання, експлуатації та обслуговування систем оповіщення людей про пожежного спостерігання за СПЗ.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-01-2025, 16:30:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пункту 1.2 цього додатка. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Дата архівування: 06-01-2025, 16:30:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1.1. Надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в період 2021-2024 рр. (із зазначенням повної назви контрагента по аналогічному договору, найменування предмету договору, номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (у разі наявності)). 1.1.2. Для підтвердження надаються: - копія/ї договору/ів, зазначеного/их у довідці, акти надання послуг та/або інші документи у повному обсязі, які підтверджують надання послуг, відповідно до зазначеного/их договору/ів в довідці. Додатково на веб-порталі Уповноваженого органу повинен міститись звіт про виконання договору (у разі укладеного договору з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Зважаючи на необхідність підтвердження можливості виконання встановленого технічним завданням обсягу послуг, аналогічним вважається договір, серед послуг якого є послуги з спостерігання за пожежною автоматикою (або послуги з цілодобового пожежного спостерігання) та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації (або технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації) з наданням таких послуг в кількості об’єктів не меншій ніж загальна кількість об’єктів, встановлених в Додатку № 3 до тендерної документації. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а також щодо нього повинно бути опубліковано звіт про завершення виконання договору в повному обсязі. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – обов’язкове надання листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору на суму не менше об’єму фінансування цієї закупівлі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно таких актів, акти звірки взаєморозрахунків із Замовником, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально або річну, у разі неподання поквартальних звітностей) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-01-2025, 16:30:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:22:48
                  Дата архівування: 06-01-2025, 16:30:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2023 рік повинен надати копії підтверджуючих документів, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), а саме: - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма №2) - Звіт про рух грошових коштів (форма №3) Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.3013 №73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2023 рік; - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2023 рік. Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" Фінансова звітність учасника повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-01-2025, 16:30:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ