Закупівлю оголошено - 24-12-2024, 15:15. Дата останніх змін - 24-12-2024, 15:16

Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (в подальшому – Відділення), за адресою: Київська область, місто Біла Церква, вулиця Ігоря Зінича, будинок 9 із залученням одного цілодобового поста охорони з КТС та групи швидкого реагування в кількості не менше 2 осіб в нічний час з 22.00 до 06.00, із засобами активної оборони, для забезпечення охорони громадського порядку на прилеглій території відділення екстреної медичної допомоги

Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”)... Державна закупівля - UA-2024-12-24-015030-a Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (в подальшому – Відділення), за адресою: від замовника Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" від 12/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-24-015030-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-24-010270-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-12-2024, 15:15
по 29-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-12-2024, 15:15
по 01-01-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 29-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
985930
985 930 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 929,66 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
ЄДРПОУ:01994586 Досьє YouControl
Контактна особа:ТКАЧЕНКО Олена Віталіївна
Телефон:380456365151
E-mail:bml_tender@ukr.net
Місцезнаходження:
09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги із забезпечення цілодо ...
985 930 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (в подальшому – Відділення), за адресою: Київська область, місто Біла Церква, вулиця Ігоря Зінича, будинок 9 із залученням одного цілодобового поста охорони з КТС та групи швидкого реагування в кількості не менше 2 осіб в нічний час з 22.00 до 06.00, із засобами активної оборони, для забезпечення охорони громадського порядку на прилеглій території відділення екстреної медичної допомоги

306
день
09119 Україна Київська область Біла Церква вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
по 31-12-2025
75242000-4
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 15:15:59
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 15:13:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 15:13:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 15:13:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 15:13:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 15:13:05
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (в подальшому – Відділення), за адресою: Київська область, місто Біла Церква, вулиця Ігоря Зінича, будинок 9 із залученням одного цілодобового поста охорони з КТС та групи швидкого реагування в кількості не менше 2 осіб в нічний час з 22.00 до 06.00, із засобами активної оборони, для забезпечення охорони громадського порядку на прилеглій території відділення екстреної медичної допомоги
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Документальне підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний GPS-позиціонуванням, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п.9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - копії довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку (п. 11 Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405); - копію дозволу на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 №375); - копії документів, що підтверджують наявність (видаткова накладна тощо) в Учасника спеціальних світлових та звукових сигнальних пристроїв, модулів GPS-трекерів; - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - місце дислокації транспортного засобу груп швидкого реагування повинно знаходитись біля об’єкту охорони, в межах доїзду до об’єкту 6 (шість) хвилини підтверджене фото або відео доказами; - у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково до вищевказаних документів, надати копію з оригіналу Договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством, який дійсний до 31.12.2025 року (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено Договір реагування). 1.2. Цілодобовий пульт централізованого спостереження виконавця повинен мати можливість приймати сповіщення "Тривога" від об'єктів, підтверджується довідкою довільної форми про наявність, та копія документа, що підтверджує його наявність у Учасника та засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереження не менше ніж за 14 діб (копії видаткових накладних тощо) та копія документа, що підтверджує сертифікацію ПЦС, а також надати довідку про технічні можливості ПЦС; 1.3. Документальне підтвердження наявності (видаткова накладна тощо) в персоналу охорони 4 нагрудних відеореєстраторів, як допоміжний засіб запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів. 1.4. Документальне підтвердження наявності (видаткова накладна тощо) у Учасника двох генераторних установок (бензиновий або дизельний генератор), як засіб резервного джерела живлення в разі відсутності електроенергії на ПЦС Учасника. 1.5. Копія договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (в подальшому – Відділення), за адресою: Київська область, місто Біла Церква, вулиця Ігоря Зінича, будинок 9 із залученням одного цілодобового поста охорони з КТС та групи швидкого реагування в кількості не менше 2 осіб в нічний час з 22.00 до 06.00, із засобами активної оборони, для забезпечення охорони громадського порядку на прилеглій території відділення екстреної медичної допомоги
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Документально підтвердити наявність працівників у кількості не менше 15-ти осіб, що підпадають під умови ліцензійної діяльності та Закону Украіни «Про охоронну діяльність»: Довідка про наявність у учасника кваліфікованого персоналу, які відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, для забезпечення фізичної охорони об’єкту, з числа громадян України віком від 18 років, працевлаштованих на умовах повної зайнятості та оплатою праці згідно чинного законодавства. 2.1. На осіб зазначених у довідці відповідно надати «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» з Додатками 1 та 5 до нього, за останній звітній період з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника осіб зазначених у довідці. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» (форма якого визначена у Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413)з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді (Документальне підтвердження даної вимоги стосується лише осіб зазначених в довідці про наявність у учасника кваліфікованого персоналу, які відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, для забезпечення фізичної охорони об’єкту, з числа громадян України віком від 18 років, працевлаштованих на умовах повної зайнятості та оплатою праці згідно чинного законодавства). 2.2. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року №207, (вимога стосується всіх охоронників зазначених у довідці). 2.3. Копії сертифікатів про проходження працівниками профілактичного наркологічного огляду та копії медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма № 100-2/о) (вимога стосується всіх охоронників зазначених у довідці). 2.4. Копії медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового медичного огляду чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (вимога стосується всіх охоронників зазначених у довідці). 2.5. Копії свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче третього розряду зазначених у довідці. 2.6. Копії документів, що підтверджують проходження навчання охоронників наданню першої медичної допомоги та навчання з питань протипожежної безпеки. Крім того, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно подати гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною та лист-згоду, яким (ми) підтверджується надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які містяться у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». Документально підтвердити наявність 2 працівників відповідної кваліфікації для обслуговування сигналізації, що підпадають під умови ліцензійної діяльності та Закону України «Про охоронну діяльність», працевлаштованих на умовах повної зайнятості та оплатою праці згідно чинного законодавства у вигляді довідки у довільній формі. 2.7. На даних працівників надати «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» з Додатками 1 та 5 до нього, за останній звітній період з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника осіб зазначених у довідці. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» (форма якого визначена у Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413)з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді (Документальне підтвердження даної вимоги стосується лише осіб зазначених в довідці). 2.8. Копії сертифікатів про проходження працівниками профілактичного наркологічного огляду та копії медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма № 100-2/о) (вимога стосується працівників відповідної кваліфікації для обслуговування сигналізації). 2.9. Скан копії протоколу або витягу/виписки з протоколу, про проходження спеціального навчання з “Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів” (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.21-98, “Правил експлуатації електрозахисних засобів” (ПЕЕЗ) НПАОП 40.1-1.07-01, “Правил пожежної безпеки” з допуском роботи в електроустановках напругою до 1000 В (вимога стосується працівників відповідної кваліфікації для обслуговування сигналізації); 2.10. Скан копії протоколу або витягу/виписки з протоколу, про проходження спеціального навчання з “Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті” НПАОП 0.00-1.15-07 та про проходження спеціального навчання з “Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями” НПАОП 0.00-1.71-13 (вимога стосується працівників відповідної кваліфікації для обслуговування сигналізації); 2.11. Скан копії протоколу або витягу/виписки з протоколу (для електромонтерів), про проходження спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) працівників, задіяних на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (вимога стосується працівників відповідної кваліфікації для обслуговування сигналізації); 2.12. Скан копія оригіналу особової медичної книжки, форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 року № 150 (вимога стосується працівників відповідної кваліфікації для обслуговування сигналізації); Документально підтвердити наявність 4 диспетчерів, що підпадають під умови ліцензійної діяльності та Закону України «Про охоронну діяльність», працевлаштованих на умовах повної зайнятості та оплатою праці згідно чинного законодавства у вигляді довідки у довільній формі. 2.13. На даних працівників надати «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» з Додатками 1 та 5 до нього, за останній звітній період з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника осіб зазначених у довідці.У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» (форма якого визначена у Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413) з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді (Документальне підтвердження даної вимоги стосується лише осіб зазначених в довідці). 2.14. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року №207, (вимога стосується всіх диспетчерів). 2.15. Копії сертифікатів про проходження працівниками профілактичного наркологічного огляду та копії медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма № 100-2/о) (вимога стосується всіх диспетчерів). 2.16. Копії медичних довідок про проходження диспетчерами обов’язкового медичного огляду чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (вимога стосується всіх диспетчерів).
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (в подальшому – Відділення), за адресою: Київська область, місто Біла Церква, вулиця Ігоря Зінича, будинок 9 із залученням одного цілодобового поста охорони з КТС та групи швидкого реагування в кількості не менше 2 осіб в нічний час з 22.00 до 06.00, із засобами активної оборони, для забезпечення охорони громадського порядку на прилеглій території відділення екстреної медичної допомоги
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-12-2024, 15:14:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 3.1.Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір, предметом якого є послуги з охорони. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: - копію кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі (у вигляді відгуку або актів прийому-передачі наданих послуг).
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ