Закупівлю оголошено - 16-12-2024, 19:36. Дата останніх змін - 16-12-2024, 19:37

«Послуги з охорони службових приміщень Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Деснянського району м. Києва, ДК 021:2015 - 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (послуги з охорони приміщень подвійного призначення з основним функціональним призначенням цього приміщення захисту населення – укриття»

«Послуги з охорони службових приміщень Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Деснянського району м... Державна закупівля - UA-2024-12-16-022038-a «Послуги з охорони службових приміщень Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Деснянського району м. Києва, ДК 021:2015 - 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (послуги з охорони від замовника КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва від 12/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-16-022038-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-16-027117-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-12-2024, 19:36
по 21-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-12-2024, 19:36
по 24-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 24-12-2024, 15:34

Період оскарження умов закупівлі - по 21-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
530000
530 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 300 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва
ЄДРПОУ:38960345 Досьє YouControl
Контактна особа:Лисиця Олександр Васильович
Телефон:380445326001, 380445152488
E-mail:economist.cpmsd@ukr.net
Місцезнаходження:
02232, Україна, Київська область,Київ, бульвар Вигурівський,4
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
не передбачено
530 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-12-2024, 15:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Послуги з охорони службових приміщень Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Деснянського району м. Києва, ДК 021:2015 - 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (послуги з охорони приміщень подвійного призначення з основним функціональним призначенням цього приміщення захисту населення – укриття»

1
послуга
02232 Україна Київська область Київ бульвар Вигурівський,4
по 31-12-2025
75240000-0
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 19:37:29
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 19:33:06
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 19:33:06
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту не передбачено
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується наступними документами: - довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування з підтверджуючими документами. 1.2. Для обладнання та матеріально-технічної бази обов’язковою є наявність: - спеціальних засобів (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, бронежилети), визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, якими буде оснащений персонал охорони при здійсненні охоронної діяльності; - металодетекторів (документально підтвердити наявність у Учасника в кількості не менше кількості постів охорони); - формений одяг працівників охорони (літній/зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність»; - наявність пульта централізованого спостереження (ПЦС): • У разі якщо ПЦС знаходиться у власності учасника (надати копію видаткової накладної на придбання та копію сертифіката відповідності, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження вимогам Державних стандартів України); • У разі якщо ПЦС не належить учаснику надати договір на надання даних послуг або право власності на пульт централізованого спостереження (охорони) або інші документи та сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність ПЦС вимогам Державних стандартів України; - транспортні засоби. 1.3. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони Учасник повинен мати транспорт реагування (не менше двох), зареєстрованого, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - Довідка в довільній формі з переліком транспортних засобів, що будуть використовуватись групами швидкого реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони, із зазначенням їх власника, марок, моделей, державних номерів. - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - довідки про перебування транспортних засобів ГШР на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405; - всі автомобілі (не менше 2-х одиниць) повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнання; – перепустки, що надають дозвіл пересування автомобілів на період дії комендантської години по м. Києву та Київській області. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу. 1.4. У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір про надання послуг з виїзду наряду ГШР зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в пп. 1.3. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, копію його ліцензії на право здійснення охоронної діяльності. Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування Додатково надати підтверджуючі документи про наявність дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Києві., а також видаткову на придбання травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року та видаткову накладну на придбання зброї. 1.5. Документальне підтвердження наявності можливості у Учасника забезпечити радіозв’язок між постами охорони радіостанціями: 1.6. Довідка про наявність засобів радіозв’язку (не менше 10 одиниць) та дозволи (відомість) на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше двох Вт, виданих Учаснику, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в м. Києві; 1.7. Договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності. 1.8. Надати копію документу дозволу (відомості) виданого Учаснику або субпідряднику або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування, на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. 1.9. Учасник повинен мати апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет. Для підтвердження надати: - довідку та інструкцію (порядок дій Замовника) для доступу до існуючої системи віддаленого відео контролю Учасника (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. Замовник залишає за собою право відхили тендерну пропозицію учасника в разі неможливості отримати доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. 1.10. Учасник повинен мати систему (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником. Дана система (апаратно-програмний комплекс) повинна мати наступні функції: - програмування графіку обстеження об’єкта; - можливість встановлення не менше 5 контрольних точок маршруту; - звукове та візуальне нагадування охороннику про необхідність здійснення обстеження об’єкта та проходження конкретних точок маршруту; - формування та надсилання на власний пункт централізованого спостереження Учасника повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження як всього маршруту так і його окремих контрольних точок; - наявність тривожної кнопки для можливості відправлення сигналу тривоги з будь-якої точки маршруту обстеження об’єкта; - автоматичне ведення електронного журналу реєстрації подій (повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження (як всього маршруту так і окремих контрольних точок) та повідомлень про спрацювання тривожної кнопки), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб; - можливість формування звіту про здійснення обстеження об’єкту за конкретний період та надання такого звіту Замовнику за його окремим запитом. Для підтвердження наявності та використання системи (апаратно-програмного комплексу), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту (контрольних точок маршруту) охоронником, Учасник повинен надати: - опис системи (апаратно-програмного комплексу) із обов’язковим зазначенням її можливостей, складових частин та алгоритм (опис або схему) роботи; - перелік всіх складових частини системи, що розміщуються на об’єкті з їх фотографіями. - договір на технічний контроль за дотриманням охоронниками графіка та маршруту патрулювання та технічного обслуговування пристрою контролю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується наступними документами: - довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування з підтверджуючими документами. 1.2. Для обладнання та матеріально-технічної бази обов’язковою є наявність: - спеціальних засобів (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, бронежилети), визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, якими буде оснащений персонал охорони при здійсненні охоронної діяльності; - металодетекторів (документально підтвердити наявність у Учасника в кількості не менше кількості постів охорони); - формений одяг працівників охорони (літній/зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність»; - наявність пульта централізованого спостереження (ПЦС): • У разі якщо ПЦС знаходиться у власності учасника (надати копію видаткової накладної на придбання та копію сертифіката відповідності, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження вимогам Державних стандартів України); • У разі якщо ПЦС не належить учаснику надати договір на надання даних послуг або право власності на пульт централізованого спостереження (охорони) або інші документи та сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність ПЦС вимогам Державних стандартів України; - транспортні засоби. 1.3. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони Учасник повинен мати транспорт реагування (не менше двох), зареєстрованого, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - Довідка в довільній формі з переліком транспортних засобів, що будуть використовуватись групами швидкого реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони, із зазначенням їх власника, марок, моделей, державних номерів. - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - довідки про перебування транспортних засобів ГШР на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405; - всі автомобілі (не менше 2-х одиниць) повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнання; – перепустки, що надають дозвіл пересування автомобілів на період дії комендантської години по м. Києву та Київській області. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу. 1.4. У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір про надання послуг з виїзду наряду ГШР зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в пп. 1.3. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, копію його ліцензії на право здійснення охоронної діяльності. Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування Додатково надати підтверджуючі документи про наявність дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Києві., а також видаткову на придбання травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року та видаткову накладну на придбання зброї. 1.5. Документальне підтвердження наявності можливості у Учасника забезпечити радіозв’язок між постами охорони радіостанціями: 1.6. Довідка про наявність засобів радіозв’язку (не менше 10 одиниць) та дозволи (відомість) на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше двох Вт, виданих Учаснику, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в м. Києві; 1.7. Договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності. 1.8. Надати копію документу дозволу (відомості) виданого Учаснику або субпідряднику або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування, на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. 1.9. Учасник повинен мати апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет. Для підтвердження надати: - довідку та інструкцію (порядок дій Замовника) для доступу до існуючої системи віддаленого відео контролю Учасника (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. Замовник залишає за собою право відхили тендерну пропозицію учасника в разі неможливості отримати доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. 1.10. Учасник повинен мати систему (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником. Дана система (апаратно-програмний комплекс) повинна мати наступні функції: - програмування графіку обстеження об’єкта; - можливість встановлення не менше 5 контрольних точок маршруту; - звукове та візуальне нагадування охороннику про необхідність здійснення обстеження об’єкта та проходження конкретних точок маршруту; - формування та надсилання на власний пункт централізованого спостереження Учасника повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження як всього маршруту так і його окремих контрольних точок; - наявність тривожної кнопки для можливості відправлення сигналу тривоги з будь-якої точки маршруту обстеження об’єкта; - автоматичне ведення електронного журналу реєстрації подій (повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження (як всього маршруту так і окремих контрольних точок) та повідомлень про спрацювання тривожної кнопки), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб; - можливість формування звіту про здійснення обстеження об’єкту за конкретний період та надання такого звіту Замовнику за його окремим запитом. Для підтвердження наявності та використання системи (апаратно-програмного комплексу), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту (контрольних точок маршруту) охоронником, Учасник повинен надати: - опис системи (апаратно-програмного комплексу) із обов’язковим зазначенням її можливостей, складових частин та алгоритм (опис або схему) роботи; - перелік всіх складових частини системи, що розміщуються на об’єкті з їх фотографіями. - договір на технічний контроль за дотриманням охоронниками графіка та маршруту патрулювання та технічного обслуговування пристрою контролю.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту не передбачено
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960. 2.2. Довідка, яка складена відповідно до нижче наведеної таблиці, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності), про наявність у підприємства персоналу охорони, який має необхідні знання та досвід: ДОВІДКА про кадровий склад працівників, які мають кваліфікацію не нижче третього розряду, що будуть задіяні до виконання послуг з охорони об’єкта Замовника (не менше чотирьох) № п/п Посада Прізвище, ім'я, по батькові Розряд відповідно до класифікації об’єктів охорони за категоріями Серія , номер та дата видачі свідоцтва охоронника 3-го, 4 –го розряду 1 2 Всього працівників: 2.3. Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.2. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.2., професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. - чинні документи, які підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.2. обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду або документи які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651). - документ про проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.2., обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (Додаток 8 відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246); - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, на кожного працівника, зазначеного у довідці п.2.2, видані не раніше 2024 року. 2.4. Довідка в довільній формі про наявність працівників (не менше 6-ти), які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю. 2.5. На усіх працівників, зазначених у довідці згідно пункту 2.5. тендерної документації надати: - копії чинних довідок, які підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п. 11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651); - копію довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246); - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, на кожного працівника, зазначеного у довідці п.2.5, видані не раніше 2024 року. - копії документів, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні дозволи на зберігання та носіння пристрою вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (відомча зброя) на кожного працівника зазначеного в довідці п.2.5.* *Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здати відповідний залік. На підтвердження надати гарантійний лист. 2.6. Надати довідку складену в довільній формі із зазначення П.І.П. особи відповідальної за зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них. Наказ про призначення відповідального за зберігання зброї. Довідку, про те що відповідна особа пройшла курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здав відповідний залік, видану організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання. 2.7. Довідка в довільній формі про наявність не менше трьох чергових пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. Для підтвердження надати наступні документи на кожного працівника: - документ про присвоєння професійної кваліфікації; - чинні довідки, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651); -- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані не раніше 2024 року. - копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозиції Учасника. 2.8. Документи фахівця з організації заходів охорони, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, підтверджуючі документи проходження ним попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651), документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2024 року. Зазначений фахівець повинен відповідати одному з таких критеріїв: - вища освіта і стаж роботи не менше року на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ або міліції охорони або СБУ або стаж не менше року на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора або керівника філії або іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше року. Додатково надати документи, що підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище критеріїв. 2.9. Надати сканкопію витягу з протоколу та посвідчення про проходження навчання: - з питань пожежної безпеки та копія витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника; - з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці» (Загальний курс з охорони праці), видані на директора/службову (посадову) особу Учасника; - з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника. 2.10. Документи надані в п.2.9. мають бути видані суб’єктом господарювання інформація про який міститься у «Переліку суб’єктів господарювання, які провадять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання, який ведеться ГУ Держпраці. На підтвердження чого, учасником надається довідка в довільній формі з достатніми даними такого суб’єкта господарювання (повна назва, код за ЄРПОУ і т.д.), аби Замовник самостійно зміг перевірити відповідну інформацію. 2.11. У Учасника повинні бути фахівець (ці), які, у разі необхідності, можуть надати домедичну та першу медичну допомогу. На підтвердження надати: - копію посвідчення/сертифікату про проходження працівником Учасника курсу з надання першої домедичної допомоги (не менше 1 шт.). 2.12. Надати документи електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, який повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду та електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), який повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду; - сканкопії витягів з протоколу та посвідчення про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) охоронно-пожежної сигналізації; - сканкопії витягів з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01). - на підтвердження спроможності прибути на об’єкт інженерно-технічних працівників, учасник в складі пропозиції повинен підтвердити наявність не менше одного транспортного засобу у вигляді довідки довільної форми з зазначенням марки автомобіля, номерного знаку, підстави права користування (власний/орендований). На підтвердження надати документи що підтверджують право власності (договір куплі-продажу), або право користування таких транспортних засобів (договір оренди), свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, документ на автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м.Києві. 2.13. Документально підтвердити наявність не менше двох службових собак, які можуть бути залучені за негайною потребою у разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників. На підтвердження надати документи на службових собак, а саме: - документи, що підтверджують право власності (договір куплі-продажу), або право користування собак (договір оренди/договір використання) - ветеринарні паспорти на кожну службову собаку, при цьому кожна собака повинна мати чинні щеплення проти сказу; - фото номерного (індивідуального) знаку (жетону); - реєстраційне свідоцтво службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; - діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну службову собаку, згідно вимог пункту 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам», дійсні не менше дії тендерної пропозиції. Затвердженого Постановою КМУ № 944 від 09.07.2002; - документи, що підтверджують наявність кінолога у суб’єкта охоронної діяльності, якому належить групи швидкого реагування, а саме: • копія свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду; • свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації – Кінолог; • чинний дозвіл на зберігання та носіння пристрою вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. кінолог повинен пройти додатковий курс (підвищення кваліфікації) навчання за програмою інструктор-дресирувальник з дисципліни: караульна служба зі службовою собакою. 2.14. На кожного працівника необхідно надати копії документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин або наявність цивільно-правових взаємовідносин з Учасником, дійсних на дату проведення тендеру.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960. 2.2. Довідка, яка складена відповідно до нижче наведеної таблиці, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності), про наявність у підприємства персоналу охорони, який має необхідні знання та досвід: ДОВІДКА про кадровий склад працівників, які мають кваліфікацію не нижче третього розряду, що будуть задіяні до виконання послуг з охорони об’єкта Замовника (не менше чотирьох) № п/п Посада Прізвище, ім'я, по батькові Розряд відповідно до класифікації об’єктів охорони за категоріями Серія , номер та дата видачі свідоцтва охоронника 3-го, 4 –го розряду 1 2 Всього працівників: 2.3. Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.2. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.2., професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. - чинні документи, які підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.2. обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду або документи які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651). - документ про проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.2., обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (Додаток 8 відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246); - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, на кожного працівника, зазначеного у довідці п.2.2, видані не раніше 2024 року. 2.4. Довідка в довільній формі про наявність працівників (не менше 6-ти), які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю. 2.5. На усіх працівників, зазначених у довідці згідно пункту 2.5. тендерної документації надати: - копії чинних довідок, які підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п. 11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651); - копію довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246); - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, на кожного працівника, зазначеного у довідці п.2.5, видані не раніше 2024 року. - копії документів, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні дозволи на зберігання та носіння пристрою вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (відомча зброя) на кожного працівника зазначеного в довідці п.2.5.* *Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здати відповідний залік. На підтвердження надати гарантійний лист. 2.6. Надати довідку складену в довільній формі із зазначення П.І.П. особи відповідальної за зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них. Наказ про призначення відповідального за зберігання зброї. Довідку, про те що відповідна особа пройшла курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здав відповідний залік, видану організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання. 2.7. Довідка в довільній формі про наявність не менше трьох чергових пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. Для підтвердження надати наступні документи на кожного працівника: - документ про присвоєння професійної кваліфікації; - чинні довідки, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651); -- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані не раніше 2024 року. - копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозиції Учасника. 2.8. Документи фахівця з організації заходів охорони, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, підтверджуючі документи проходження ним попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651), документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2024 року. Зазначений фахівець повинен відповідати одному з таких критеріїв: - вища освіта і стаж роботи не менше року на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ або міліції охорони або СБУ або стаж не менше року на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора або керівника філії або іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше року. Додатково надати документи, що підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище критеріїв. 2.9. Надати сканкопію витягу з протоколу та посвідчення про проходження навчання: - з питань пожежної безпеки та копія витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника; - з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці» (Загальний курс з охорони праці), видані на директора/службову (посадову) особу Учасника; - з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника. 2.10. Документи надані в п.2.9. мають бути видані суб’єктом господарювання інформація про який міститься у «Переліку суб’єктів господарювання, які провадять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання, який ведеться ГУ Держпраці. На підтвердження чого, учасником надається довідка в довільній формі з достатніми даними такого суб’єкта господарювання (повна назва, код за ЄРПОУ і т.д.), аби Замовник самостійно зміг перевірити відповідну інформацію. 2.11. У Учасника повинні бути фахівець (ці), які, у разі необхідності, можуть надати домедичну та першу медичну допомогу. На підтвердження надати: - копію посвідчення/сертифікату про проходження працівником Учасника курсу з надання першої домедичної допомоги (не менше 1 шт.). 2.12. Надати документи електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, який повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду та електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), який повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду; - сканкопії витягів з протоколу та посвідчення про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) охоронно-пожежної сигналізації; - сканкопії витягів з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01). - на підтвердження спроможності прибути на об’єкт інженерно-технічних працівників, учасник в складі пропозиції повинен підтвердити наявність не менше одного транспортного засобу у вигляді довідки довільної форми з зазначенням марки автомобіля, номерного знаку, підстави права користування (власний/орендований). На підтвердження надати документи що підтверджують право власності (договір куплі-продажу), або право користування таких транспортних засобів (договір оренди), свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, документ на автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м.Києві. 2.13. Документально підтвердити наявність не менше двох службових собак, які можуть бути залучені за негайною потребою у разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників. На підтвердження надати документи на службових собак, а саме: - документи, що підтверджують право власності (договір куплі-продажу), або право користування собак (договір оренди/договір використання) - ветеринарні паспорти на кожну службову собаку, при цьому кожна собака повинна мати чинні щеплення проти сказу; - фото номерного (індивідуального) знаку (жетону); - реєстраційне свідоцтво службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; - діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну службову собаку, згідно вимог пункту 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам», дійсні не менше дії тендерної пропозиції. Затвердженого Постановою КМУ № 944 від 09.07.2002; - документи, що підтверджують наявність кінолога у суб’єкта охоронної діяльності, якому належить групи швидкого реагування, а саме: • копія свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду; • свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації – Кінолог; • чинний дозвіл на зберігання та носіння пристрою вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. кінолог повинен пройти додатковий курс (підвищення кваліфікації) навчання за програмою інструктор-дресирувальник з дисципліни: караульна служба зі службовою собакою. 2.14. На кожного працівника необхідно надати копії документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин або наявність цивільно-правових взаємовідносин з Учасником, дійсних на дату проведення тендеру.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту не передбачено
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше двох). Аналогічними за предметом закупівлі договорами є повністю виконані або такі, що виконуються учасником у 2021 - 2024 роках договори щодо надання послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку . В складі тендерної пропозиції надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, яка повинна містити інформацію про предмет договору, посилання на №№ закупівель в електронній системі Prozorro, де розміщена інформація щодо аналогічного цього договору та опублікований ЗВІТ, сформований електронною системою закупівель, про укладання цього договору. 3.2. Надати в складі пропозиції скан-копію належно оформленого листа-відгуку (не більше 12 місячної давнини від дати подання тендерної пропозиції) про виконання учасником цих аналогічних договорів (на фірмовому бланку, повинен містити інформацію про назву об’єкту, на якому виконувалися роботи, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше двох). Аналогічними за предметом закупівлі договорами є повністю виконані або такі, що виконуються учасником у 2021 - 2024 роках договори щодо надання послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку . В складі тендерної пропозиції надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, яка повинна містити інформацію про предмет договору, посилання на №№ закупівель в електронній системі Prozorro, де розміщена інформація щодо аналогічного цього договору та опублікований ЗВІТ, сформований електронною системою закупівель, про укладання цього договору. 3.2. Надати в складі пропозиції скан-копію належно оформленого листа-відгуку (не більше 12 місячної давнини від дати подання тендерної пропозиції) про виконання учасником цих аналогічних договорів (на фірмовому бланку, повинен містити інформацію про назву об’єкту, на якому виконувалися роботи, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту не передбачено
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 4.1. На підтвердження фінансової спроможності Учасника надати баланс (форма №1-м), звіт про фінансові результати ( форма №2-м) за останні три звітні періоди, з відміткою органів статистики або іншим документом, підтверджуючим прийняття звіту органами Держстатистики, засвідчені учасником.* Звітність повинна підтверджувати отримання Учасником доходу (виручку) за останній звітний період не меншою ніж очікувана вартість закупівлі. * У разі , якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 19:36:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 4.1. На підтвердження фінансової спроможності Учасника надати баланс (форма №1-м), звіт про фінансові результати ( форма №2-м) за останні три звітні періоди, з відміткою органів статистики або іншим документом, підтверджуючим прийняття звіту органами Держстатистики, засвідчені учасником.* Звітність повинна підтверджувати отримання Учасником доходу (виручку) за останній звітний період не меншою ніж очікувана вартість закупівлі. * У разі , якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ