Закупівлю оголошено - 12-12-2024, 15:10. Дата останніх змін - 12-12-2024, 15:08

код ДК 021:2015: 75251000-0 Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб)

код ДК 021:2015: 75251000-0 Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і р... Державна закупівля - UA-2024-12-12-014932-a код ДК 021:2015: 75251000-0 Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб) від замовника Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради від 12/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-12-014932-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-12-018356-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-12-2024, 15:10
по 17-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2024, 15:10
по 20-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
790590
790 590 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 905,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02146334 Досьє YouControl
Контактна особа:Калакіна Тетяна
Телефон:380577251572
E-mail:tend_osvita@ukr.net
Місцезнаходження:
61146, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНІВСЬКА, будинок 27-Г
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
код ДК 021:2015: 75251000-0 По ...
790 590 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

код ДК 021:2015: 75251000-0 Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб)

1
послуга
61000 Україна Харківська область м. Харків за адресою навчальних закладів Салтівського району
з 01-01-2025 по 31-12-2025
75250000-3
Послуги пожежних і рятувальних служб


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:08:51
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:08:41
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:08:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:08:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:08:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:08:41
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:08:41
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  Дата архівування:
                  Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015: 75251000-0 Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб)
                  Законодавство:
                  Підтвреджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Довідкa нa фіpмовому блaнку (у paзі нaявності тaких блaнків) зa підписом кеpівникa aбо уповновaженої особи учaсникa пpо нaявність у Учaсникa тоpгів облaднaння, мaтеpіaльно-технічної бaзи тa технологій, яка повинна містити відомості про обладнання (приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)), а також офісного і складського приміщення та приміщення, де розташований центр приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання; пульту пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення); первинних засобів пожежогасіння; засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця; транспортного засобу (не менше двох одиниць), необхідним для виконання предмету закупівлі. Матеріально-технічна база (та обладнання) має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 для даних видів послуг. 3.2. На підтвердження права користування обладнанням Учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, договір оренди, видаткова накладна, тощо). 3.3. На підтвердження права користування офісним і складським приміщенням та приміщенням, де розташований центр приймання тривожних сповіщень, Учасник надає чинний/і договір/вори оренди (лізингу), суборенди, позички або підтверджуючий/і документ/и про власність. 3.4. Згідно вимог підпункту 3 пункту 16 та пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази) учасник зобов’язаний забезпечити наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. На підтвердження цим вимогам Учасник надає технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності Учасника. 3.5. На підтвердження права користування транспортними засобами Учасник має надати скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, скан-копії чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів(виданих організацією, що має та це право) та, у зв’язку з запровадженням на території Харківської області комендантської години, Учасником надаються чинні документи (перепустка), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015: 75251000-0 Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб)
                  Законодавство:
                  Підтвреджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Довідкa в довільній формі, що містить інформaцію щодо нaявності в Учасника прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для виконaння робіт/надання послуг, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa чи про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: 2.1.1. для надання послуги з обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації: А) керівника робіт (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається завірена копія документу про освіту та додатку до нього за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Даний факт підтверджується Учасником одним із двох способів на вибір: або у складі цінової пропозиції надається завірена копія трудової книжки керівника робіт (усі сторінки) або послужний список, виданий органом проходження служби (у разі надання послужного списку надається довідка із зазначенням конкретного номеру (номерів) запису (записів) трудової книжки в підтвердження стажу роботи відповідно до кадрових вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”)); Б) eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї (eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння, eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку, мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду – не меньш двох; В) нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння (нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики) – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.1.2. для надання послуги цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень: А) керівника робіт (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається завірена копія документу про освіту та додатку до нього за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Даний факт підтверджується Учасником одним із двох способів на вибір: або у складі цінової пропозиції надається завірена копія трудової книжки керівника робіт (усі сторінки) або послужний список, виданий органом проходження служби (у разі надання послужного списку надається довідка із зазначенням конкретного номеру (номерів) запису (записів) трудової книжки в підтвердження стажу роботи відповідно до кадрових вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”)); Б) інженера (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається завірена копія документу про освіту та додатку до нього); В) чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень; Г) електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду. 2.2. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.3. Учасник повинен дотримуватись та підтвердити документально дотримання правил техніки безпеки та охорони праці відповідно до Закону України «Про охорону праці». На підтвердження інформації про існування на підприємстві системи охороні праці Учасник повинен надати: - Копії документів, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці (загальний курс) всіх працівників, вказаних в довідці згідно п. 2.1 цього додатку; - Копія протоколу/витягу з протоколу та посвідчення працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці, та наказ про його призначення; - Копію документу, який підтверджує про те, що на підприємстві Учасника впроваджена система навчання вмінню надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, порядок дій та способи; - Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів, про проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки (згідно п. 2.1.1. цього додатку), де зазначена інформація про вміння надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, виданих організацією, яка має на це право. 2.4. На підтвердження інформації Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, задіяних при проведенні обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (мінімум дві особи); - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, задіяних при проведенні обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (мінімум дві особи); - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень всіх працівників (окрім тих, які задіяні для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень), про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень керівника, головного інженера (або особи, на яку покладені його обов’язки) та працівників (окрім тих, які задіяні для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень), про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень керівника, головного інженера (або особи, на яку покладені його обов’язки) про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників (окрім тих, які задіяні для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень), про проходження спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум); 2.5. На кожного працівника, що задіяний при проведенні обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, Учасник повинен надати копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», а також підтвердити наявність проходження психофізіологічного обстеження цих працівників за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), наданням у складі пропозиції копій протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору та копій чинних особових медичних книжок форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о і довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіотричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 2.6. У складі пропозиції Учасник має надати копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, залучених до цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015: 75251000-0 Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб)
                  Законодавство:
                  Підтвреджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-12-2024, 15:08:42
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Довідка Учасника щодо виконання ним аналогічного* (-их) договору (-ів), у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою. № з/п Назва, код згідно ЄДРПОУ, адреса замовника, якому здійснювалось виконання робіт, адреса об’єкту виконання робіт Номер та дата укладання договору, предмет договору Сума договору, грн. 1 *Аналогічним договором відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів є договір щодо надання послуг (виконання робіт) протипожежного призначення, а саме: технічне обслуговування та спостереження за протипожежною системою. Договір, у разі укладання його із замовником, який відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту виконання робіт (надання послуг) виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ