Закупівлю оголошено - 10-12-2024, 11:27. Дата останніх змін - 10-12-2024, 11:28

Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території ДК 021-2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території ДК 021-2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку ... Державна закупівля - UA-2024-12-10-006139-a Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території ДК 021-2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку від замовника Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань" від 12/10/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-10-006139-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-06-018150-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-12-2024, 11:27
по 15-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2024, 11:27
по 18-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
750000
750 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 750 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань"
ЄДРПОУ:03083340 Досьє YouControl
Контактна особа:Усик Світлана Іванівна
Телефон:380542701972
E-mail:ekonomnarko@ukr.net
Місцезнаходження:
40009, Україна, Сумська область,Суми, ВУЛИЦЯ КУЛИКІВСЬКА, будинок 43
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони приміщення, ...
750 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території ДК 021-2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

1
послуга
40000 Україна Сумська область Суми ВУЛИЦЯ ШИШКАРІВСЬКА, будинок 9
з 01-01-2025 по 31-12-2025
75240000-0
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено10-12-2024, 11:27:04
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-12-2024, 11:28:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-12-2024, 11:27:26
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-12-2024, 11:27:26
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:24:40
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території ДК 021-2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (відповідно до вимог пунктів 4, 19, 20 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015р. № 960 зі змінами – далі за текстом Постанова № 960). 2.1. Гарантійний лист про можливість посилення охорони об’єкта безкоштовно встановленою кнопкою тривожної сигналізації(КТС). 2.2. Довідка в довільній формі та документи, що підтверджують наявність пункту централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації (з обов’язковим зазначенням фактичної адреси розташування ПЦС, відомостей про модель пульта, назви програмного забезпечення та наданням документів, що підтверджують придбання обладнання). 2.3. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання) та копії документів, що підтверджують наявність мобільних груп швидкого реагування (копії наказів/розпоряджень про створення мобільних груп, пункту централізованого спостереження та цілодобової диспетчерської служби). 2.4. Документи, що підтверджують наявність в Учасника транспорту реагування у кількості не менше 2 автомобілів, що буде гарантією безперебійного надання виконавцем послуг з охорони об’єкта. (Вимога щодо кількості автомобілів обумовлена можливістю своєчасного реагування на сигнали тривоги на випадок несправності автомобіля групи швидкого реагування, ДТП, тощо). Транспорт має відповідати вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 р. № 4616-VI зі змінами (надалі за текстом – Закон 4616), бути обладнаним засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному МВС України, що підтверджується шляхом надання наступних документів: - копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, оформленого відповідно до вимог ч.5 ст. 6 Закону 4616 та п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 р. № 379, завіреного печаткою власника транспортного засобу (у разі використання); - копія довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку (п. 11 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого Постановою КМУ від 17 червня 2015р. №405); - копія дозволу МВС України на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - фото спеціального транспортного засобу з чіткою видимістю державного номера; - копія перепустки для пересування містом Суми під час комендантської години (з метою своєчасного реагування в разі спрацювання кнопки тривожної сигналізації під час комендантської години). Перепустка на території Сумської області під час дії комендантської години є офіційним документом, що видається комендатурою Сумської області та міста Суми відповідно до встановленого зразка, містить інформацію стосовно особи, якій видано перепустку, та строк її дії. (Постанова КМУ від 29.12.2021 № 1455, розпорядження Сумської ОДА від 06.11.2023 № 619-ОД). 2.5. Документальне підтвердження належного матеріально-технічного забезпечення груп швидкого реагування, що використовуються за місцем надання охоронних послуг, у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 для забезпечення найбільш якісного надання послуг (довідка у довільній формі з повним переліком спеціальних засобів, що використовуються нарядами груп швидкого реагування, в т.ч. відповідно до п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622, та копії документів, що підтверджують факт придбання спеціальних засобів, зазначених в довідці). 2.6. Документальне підтвердження забезпечення за місцем надання послуг стійкого безперервного зв'язку не менш як двома каналами зв’язку між постом охорони, групами швидкого реагування та ПЦС (мобільний зв’язок та радіозв’язок), що гарантує швидкий та надійний обмін інформацією, у тому числі під час перебоїв у роботі операторів стільникового зв’язку(відповідно до норм пункту 2 статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність»; підпункту 1 пункту 12, підпункту 2 пункту 13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності), що має бути підтверджено наступними документами: Перший канал зв’язку: - копії договорів з операторами мобільного телефонного зв’язку про надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв’язку або довідку у довільній формі про використання засобів мобільного зв’язку, що використовуються для зв’язку між ПЦС та групами швидкого реагування. Другий канал зв’язку: За умови використання аналогового каналу зв’язку: - копії документів на підтвердження виділеної Укрчастотнаглядом частоти з використанням базової станції, розташованої на території м. Суми, що надає можливість стійкого радіозв’язку на території всього міста (загальна площа міста 95 кв.км), та наявності дозволу на її експлуатацію із зазначенням адреси встановлення та географічних координат); - копії дозволів Українського державного центру радіочастот на право експлуатації носимих радіоелектронних засобів радіозв'язку аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв'язку рухомої служби у м. Суми або витягу з Реєстру присвоєнь радіочастот (у кількості не менш ніж 3 (три) шт. для забезпечення зв’язку між постом охорони, групою швидкого реагування та ПЦС); - копія договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів. За умови використання цифрового радіоелектронного засобу цифрового ультракороткохвильового радіозв’язку сухопутної рухомої служби (РЕЗ): - копія договору з власником РЕЗ на його використання з метою посилення радіосигналу від цифрових радіостанцій безпосереднього УКХ- зв’язку із статусом «задіяне» типу Hytera605UM з покриттям «вся Україна» (з метою посилення радіосигналу на територію надання послуг та забезпечення стійкого радіозв’язку), - копія дозволу Українського державного центру радіочастот на експлуатацію РЕЗ, дійсного на час надання послуг, завіреного печаткою власника РЕЗ, - копії дозволів Українського державного центру радіочастот на право експлуатації носимих радіоелектронних засобів радіозв'язку цифрового ультракороткохвильового радіотелефонного зв'язку рухомої служби або витягу з Реєстру присвоєнь радіочастот (у кількості не менш ніж 3 (три) шт. для забезпечення зв’язку між постом охорони, групою швидкого реагування та ПЦС). Вимогою щодо забезпечення стійкого безперервного зв’язку Замовник бажає пересвідчитись у отриманні якісних та надійних послуг по реагуванню на спрацювання тривожної сигналізації на об’єкті, що охороняється, з урахуванням особливості режиму воєнного стану в Україні та близькістю м.Суми до кордону з рф.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:27:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території ДК 021-2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 р. № 4616-VI зі змінами). 3.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення. Довідка повинна містити список працівників, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору та які мають кваліфікацію «охоронник», у кількості не менше за необхідну для виконання охорони об’єктів замовника. 3.2. Копії свідоцтв з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку працівників, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору (згідно із наданим списком). 3.3. Копії службових посвідчень всіх працівників, які плануються залучатися до охорони об’єкту (згідно із наданим списком). 3.4. Копії документів, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника (згідно із наданим списком): копії наказів про прийняття на роботу, трудових книжок тощо. Примітка: інформація про фізичних осіб (персональні дані) надається за умови одержання учасником згоди цих осіб відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». В іншому випадку учасник при поданні інформації забезпечує знеособлення персональних даних (вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу) наприклад, шляхом ретушування інформації в копії документу. Відповідно до норм частини третьої ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:27:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території ДК 021-2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1); 1.2. Видаткову накладну та/або товарно-транспортну накладну та/або акт приймання-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, подаються згідно кожного поданого договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-12-2024, 11:27:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ