Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 323 677,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 43556710 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ptcu.gp.gov.ua |
| Контактна особа: | Михайло Лисиця |
| Телефон: | +380442061848 |
| E-mail: | m.lysytsia@ptcu.gp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81-Б |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника (Управління поліції охорони в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 12 Додатку 6 до тендерної документації: «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: … 12. Гарантійний лист, яким підтверджує, що не має вищезазначених ознак та не перебуває під дією вищезазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації», а також не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран (за винятком товарів походженням з російської федерації/республіки білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»). На виконання зазначеної вимоги Учасником надано гарантійний лист від 05.12.2024 № 5005/43/31/2/02-2024, який не в повній мірі відповідає встановленій вимозі, а саме відустня інформація щодо «а також не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран (за винятком товарів походженням з російської федерації/республіки білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).» Враховуючи зазначене, з метою виправлення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати виправлений зазначений гарантійний лист. 2. Відповідно до підпункту 4в пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації: «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: … лист-згоду про можливе застосування оперативно - господарських санкцій у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт/надання послуг з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань відповідно до ст.ст. 217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. На виконання зазначеної вимоги Учасником не надано жодного документу. Враховуючи зазначене, з метою виправлення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати зазначений лист-згоду. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.