Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2024, 00:00
Cтрок надання послуг: після отримання Виконавцем листа-заявки від Замовника і до 31.08.2026 року включно.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 116,22 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 405,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Нос |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Лист щодо повноважень посадових осіб №2 від 05.06.2024 (назва файлу «03 Лист про уповноважену особу.pdf», в якому: 1) В переліку документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю зазначено: -п.1. Протокол засновників №1 від 18.09.2018 року; - п.4. Рішення засновника №3 від 03.09.2021 року. Проте, ці документи (завантажені Учасником в складі пропозиції) мають іншу назву. 2) Також в переліку документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю зазначено п.5. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадских формувань. Проте, вищевказаний документ не надано учасником в складі тендерної пропозиції. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 1 частини 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до ТД: «1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ». Додаток №1.1 до тендерної документації «… Перелік документів, що підтверджують повноваження зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ, а саме: 1. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції) … _____________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції) n. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції)» 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити: 1) оновлений лист по формі Додатку №1.1 до тендерної документації, оформлений з дотриманням всіх вимог Тендерної документації та з врахуванням того, що назва документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зазначених у Листі, мають точно відповідати назві цих документів. 2) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який зазначений в листі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.