Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
ЄДРПОУ: | 01996792 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
Контактна особа: | Андрій Мих |
Телефон: | +380671516515, +380322957079 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79031, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та документах, які подані в тендерній пропозиції учасника на закупівлю: Послуги з прання медичної білизни (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 98310000-9 – Послуги з прання і сухого чищення), а саме: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 7 розділу 1 тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Згідно з пп. 2.4 п. 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам надає на кожного охоронника (не менше 3 осіб), копії наступних документів (в сканованому вигляді): оригінали чи завірені копії трудових книжок (з відомостями про працевлаштування в учасника), або витягів з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу (переведення на посаду), або звіт «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб і сум нарахованого єдиного внеску», затвердженого наказом МФУ від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу МФУ 15.12.2020 року №773) за останній квартал 2023 року, з наданням квитанції №2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник надає скан-копії трудових книжок на охоронників (файл «Скан-копії трудових.pdf»), однак трудова книжка Остапенка І. Л. (сторінка 1 викладена кацапською мовою) надані без перекладу на українську мову. Крім того, в трудовій книжці Харипончука В. В. внесено запис про звільнення його з в порядку переведення до ТОВ «А1 груп», однак запис про його прийняття на роботу у ТОВ «А1 охорона» відсутній. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлені документи, в т.ч. переклад на українську мову трудової книжки Остапенка І.Л. та трудову книжку Харипончука В.В. із записом про працевлаштування в учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пп. 2.4 п. 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам — учасник надає на кожного охоронника (не менше 3 осіб), копії наступних документів (в сканованому вигляді): витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Перелік виявлених невідповідностей: Надані учасником витяги з ІАС на охоронника Бардова Д. А. (ВР-002492820 від 08.04.24р. та ВР-001829406 від 01.12.23р.) не містять інформації про те, що вказана особа не перебуває у розшуку (тобто надано скорочений витяг), а згідно вимог вказана інформація має бути зазначена у повному витязі з ІАС. Крім того, витяг з ІАС на охоронника Остапенка І. Л. сформовано станом на 29.11.2023 року, тобто раніше 30 днів календарних днів до дати оголошення даної закупівлі (18.03.2024р.) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на охоронників Остапенка І.Л. та Бардова Д.А. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп. 3.2 п. 3 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надати в складі тендерної пропозиції*: - скановані копії оригіналів договорів (не менше двох); - скановані копії з оригіналів листів-відгуків про виконання договорів або рекомендаційні листи, що наведено у довідці та підтверджено договорами. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документу та підписаний уповноваженою особою контрагента. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції відсутній лист-відгук до аналогічного договору №41 від 1 лютого 2022 року з Українською школою урядування Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-відгук про виконання договору №41 від 1 лютого 2022 року з Українською школою урядування. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання пункту 6 додатку №2 до тендерної документації учасник повинен забезпечити наявність груп швидкого реагування (власних або на умовах договорів співпраці з іншими суб’єктами охоронної діяльності) для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Час прибуття групи швидкого реагування на об’єкт охорони з моменту повідомлення про вчинення протиправних дій або виникнення надзвичайної ситуації, яка вимагає втручання — до 10 хв. На підтвердження даної вимоги Учасник надає гарантійний лист про зобов’язання забезпечити прибуття груп реагування протягом зазначеного часу. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника відсутній вказаний гарантійний- лист. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезгаданий гарантійний лист довільної форми. Отже, на усунення вказаних невідповідностей пропонуємо надати вищевказаний документ шляхом його завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.