Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2024, 00:00
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 628 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 8 140 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37470086 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Красієнко Інна Леонідівна |
Телефон: | 380444893554 |
E-mail: | iiisdf789@gmail.com |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |
12 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, а саме: у зв’язку з нагальною необхідністю зміни переліку об’єктів специфікації, які підлягають обслуговуванню відповідно до предмету закупівлі, а також з необхідністю внесення уточнень до тендерної документації відповідно до змін у законодавстві, що призводять в цілому до зміни технічних вимог надання послуг, - у замовника виникла необхідність у відміні даного тендеру.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-08-2024, 16:58
Період оскарження:
з 06-08-2024, 17:01 по 17-08-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", код ЄДРПОУ/ІПН 41112700 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пп. 1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації та п.2 розділу «ДОДАТКОВО УЧАСНИК НАДАЄ В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:» Додатку №3 до тендерної документації не надано свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (пристроїв) такої лабораторії, а саме – мікрометр 0-25 мм Sigma. 2. На вимогу пункту 3 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку №1 до тендерної документації надано незаповнений Проект договору з усіма додатками; 3. На вимогу пункту 5 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку №1 до тендерної документації надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість старого зразка, в якому зазначена інформація про реквізити рахунків старого зразка; 4. На вимогу п.1 розділу «ДОДАТКОВО УЧАСНИК НАДАЄ В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:» Додатку №3 до тендерної документації не надано документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп. 1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації та п.2 розділу «ДОДАТКОВО УЧАСНИК НАДАЄ В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:» Додатку №3 до тендерної документації; - пункт 3 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку №1 до тендерної документації; - пункту 5 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку №1 до тендерної документації; - пункт 1 розділу «ДОДАТКОВО УЧАСНИК НАДАЄ В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:» Додатку №3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. надати свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (пристроїв) такої лабораторії, а саме – мікрометр 0-25 мм Sigma; 2. надати заповнений Проект договору з усіма додатками; 3. надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість; 4. надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПОЖДУМА", код ЄДРПОУ/ІПН 41124150 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пп. 1.1.1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації не надано підтвердження щодо наявності Програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з Підсистемою ПД. 1.1.1. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди) наступними копіями можливих документів: - витягом з оборотно-сальдової відомості учасника не раніше дати оголошення проведення закупівлі, який підтверджує наявність обладнання та матеріально- технічної бази або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів (або механізмів), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); 2. На вимогу п.1.3. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації надано підтвердження наявності електротехнічної лабораторії, з наданням свідоцтва та/або сертифіката, що засвідчує технічну компетентність електролабораторії, чинність якого закінчується 01.11.2024 року. 3. На вимогу пункту 3 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку №1 до тендерної документації не надано проєкт Договору з усіма додатками, підписаний Учасником що міститься в Додатку № 6 до Тендерної документації; 4. На вимогу пункту 7 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку №1 до тендерної документації надані завірені Учасником копії особових медичних книжок на керівника робіт та кожного з працівників, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 не чинні на дату подання тендерної пропозиції Учасником та на весь період надання послуг. Непроходження вчасно медичного огляду керівником робіт та кожним з працівників порушує пункт 3 «ПРАВИЛ проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150), «ІНСТРУКЦІЮ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» в редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я №150 від 21.02.2013 та п.6 постанови КМУ №559 від 23.05.2023. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп. 1.1.1 пункт 1 Додатку №1 до тендерної документації; - п.1.3. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації; - пункту 3 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку №1 до тендерної документації; - 3 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку № 1 до тендерної документації; - пункт 7 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. підтвердження щодо наявності Програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з Підсистемою ПД. 1.1.1. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди) наступними копіями можливих документів: - витягом з оборотно-сальдової відомості учасника не раніше дати оголошення проведення закупівлі, який підтверджує наявність обладнання та матеріально- технічної бази або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів (або механізмів), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); 2. надати підтвердження подовження чинності свідоцтва та/або сертифіката, що засвідчує технічну компетентність електролабораторії; 3. надати проєкт Договору з усіма додатками, підписаний Учасником що міститься в Додатку № 6 до Тендерної документації; 4. надати особові медичні книжки на керівника робіт та кожного з працівників, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 чинні на дату подання тендерної пропозиції Учасником та на весь період надання послуг, підтвердити вчасне проходження медичного огляду витягом з реєстру медичних оглядів. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.