Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 330 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 650,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
ЄДРПОУ: | 01996792 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
Контактна особа: | Андрій Мих |
Телефон: | +380322953799 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79031, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та документах, які подані в тендерній пропозиції учасника на закупівлю: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єктів), а саме: 1) У пп 3 п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Виявлена невідповідність: Учасник підписав свою тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом. Спосіб усунення невідповідностей – підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2). Згідно вимог пп. 2.1 п. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку за наведеною формою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору із зазначенням: прізвища, ім’я, по батькові, посади, стажу роботи та ін. Виявлена невідповідність: у наданій учасником Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, зазначено інформацію про стаж роботи в учасника Яремчук Богдан Зіновійович – з 21.08.2016р., що не співпадає із записом у трудовій книжці цього працівника про прийом на роботу (12.08.2016) та додатку до трудової книжки (переклад) – 21.03.2022. Спосіб усунення невідповідностей – надати оновлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору та додатку до трудової книжки (переклад). 3). Згідно вимог пп. 3.2 п.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: скановані копії з оригіналів листів-відгуків про виконання договорів або рекомендаційні листи, що наведено у довідці та підтверджено договорами. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документу та підписаний уповноваженою особою контрагента. Виявлена невідповідність У складі тендерної пропозиції відсутній лист-відгук по аналогічному договору №415 від 21.03.202р. від Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня». Спосіб усунення невідповідностей – надати вказаний лист-відгук. 4). Відповідно до розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції подано Довідку вих. №117 від 20.09.2023р. (файл з назвою: «Довідка п 44 Особливостей.pdf») у якій зазначено про відсутність підстав для відхилення учасника по пункту 44 Особливостей, що не відповідає чинним нормам Особливостей, так як, відповідні підстави для відхилення містяться у пункту 47 Особливостей. Спосіб усунення невідповідностей – надати оновлену довідку про відсутність підстав з посиланням на пункт 47 особливосей. 5). Відповідно до пп. 1.3.1 п. 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження можливості оперативного використання додаткових сил шляхом передачі тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) повинен надати підтверджуючі документи на приміщення (право власності, Договір оренди, лізингу, тощо), сканкопії видаткових накладних про придбання пульту централізованого спостереження (ПЦС) та сканкопії видаткових накладних на приймально-контрольні прилади та обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) для передачі тривожних сповіщень на ПЦС. Крім того, згідно підпункту 1.3.3. У разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник, крім документів вказаних в пункту 1.3.1, 1.3.2 цього додатку, повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, та з яким укладено договір реагування у м.Львів), із наданням підтверджуючих документів. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції не надано документів на приміщення (право власності, договір оренди, лізингу або ін.) та не надано скан-копій накладних на придбання ПЦС. Крім того, учасником замість скан-копій накладних на приймально-контрольні прилади та обладнання з ручною системою тривожної сигналізації, які зазначені в Довідці про наявність обладнання. матеріально-технічної бази та технологій, а саме: ППКО Оріон 1 ТКі, 2019 р. в кількості 3 шт. (надано накладну N 00000179390 від 17 січня 2023 p. в кількості 1 шт.), АN-200-HS, 2019 в кількості 3 шт., ППКО Оріон 16 і 3.2 2019 в кількості 2 шт. надано оборотно-сальдові відомості. Спосіб усунення невідповідностей – надати скан-копії відповідних накладних на придбання обладнання, а також скан-копії документів на приміщення (свідоцтво про власність, витяг з реєстру нерухомого майна, договір оренди, лізингу, тощо) та скан-копію накладної на придбання ПЦС. Отже, на усунення вказаних невідповідностей пропонуємо надати вищевказані документи та інформацію шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.