Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Гайдусь |
| Телефон: | +0362633342 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
1 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пунктом 5 розділу III. Тендерної документації від учасників вимагались два аналогічних за предметом закупівлі договори, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання-передачі наданих послуг чи інших документів про приймання-передачу послуг за цими договорами, та листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів, в тому числі щодо якості наданих послуг. Предмет закупівлі у відповідних торгах визначений за четвертою цифрою коду ДК 021:2015 - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Поданий у складі тендерної пропозиції договір № 37 від 01.07.2021 за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, не відповідає вимогам п. 5 розділу III. Тендерної документації в частині предмета закупівлі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Подати аналогічний за предметом закупівлі договір, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання-передачі наданих послуг чи інших документів про приймання-передачу послуг за цим договором, та листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору, в тому числі щодо якості наданих послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.