Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Кількість - 1 послуга варто розуміти обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку № 2 тендерної документації Місце надання послуги – пост № 1 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 719 337,04 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 596,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 03534452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микола Корольов |
| Телефон: | +30322357002 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Театральна,18 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1.2 Додатку 1 Тендерної документації, У разі, якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування Учасником: копію договору оренди тощо. Учасник в складі пропозиції на підтвердження законність використання транспорту реагування надає Договір №105 ГР/19 від 01 січня 2023 року. Проте не в повному обсязі, оскільки не має Додатку №5, який передбачено розділом 7 Договору №105 ГР/19 від 01 січня 2023 року. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про працівників, які будуть здійснювати охорону об’єктів (не менше 8 охоронців). Додатково на підтвердження наявності працівників учасник подає завірену виписку зі штатного розпису. Учасник в складі пропозиції надає Довідку про працівників № 33 від 12.09.2023 року, та Штатний розпис від 01 жовтня 2021 року. Проте в довідці про працівників не збігається посада зі штатним розписом, а саме: Рудомський Юрій Юрійович – посада – Начальник підрозділу охорони. В штатному розписі такої посади не має. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження законність використання транспорту реагування надати Договір №105 ГР/19 від 01 січня 2023 року в повному обсязі. 2. Надати Довідку про працівників та Штатний розпис із правильним зазначенням посад працівників. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БЕЗПЕКА К9" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист, що будь-які не враховані витрати додатково сплачуватись не будуть. Вищезазначені вимоги повинні бути зазначені в калькуляції вартості послуг. Учасник в складі пропозиції такого листа не надає. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасник в складі пропозиції надає «Відомості про учасника», про в пункті 3 Відомостей «Місце та дата проведення державної реєстрації учасника: 08.06.2021 року» зазначає лише дату проведення реєстрації, а місце не зазначено. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 3. Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації, Проєкт договору подається учасником у складі пропозиції як невід’ємна її частина. Учасник в складі пропозиції Проєкт договору не надає. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати гарантійний лист, що будь-які не враховані витрати додатково сплачуватись не будуть. 2. Надати відомості про учасника за встановленою формою 3. Надати Проєкт договору. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.